A Crysis 3 részletessége a Skyrimmel vetekszik

  • Írta: zoenn
  • 2012. május 2.
  • Érdekesség
Link másolása
A Crytek azt reméli, hogy legalább olyan részletességű világot tálal nekünk a Crysis 3-ban, mint amit a Skyrimben láthattunk - igaz, az RPG-ben látott hatalmas távolságok nélkül. Nem a külcsínre gondoltak, hanem a környezet gazdagságára. Kíváncsivá tettek minket.

A games.on.netnek adott interjújában a crytekes Rasmus Højengaar kifejtette, hogy Crysis 3 hasonló részletességgel és kimunkáltsággal lesz megáldva, mint a Skyrim - viszont a szerepjátékban tapasztalható hatalmas távolságokra ne számítsunk.

A Crysis 3 környezete kiemelkedő részletgazdagságú lesz. A Skyrim bár epikus méretű, mégis sikerrel vették az akadályt a fejlesztők, az FPS viszont kisebb terepeket megmozgatva is hasonlóan gazdag terepet sejtet. A Crysis 2-ben nem volt lehetőségük erre, a város még úgy-ahogy stabilan állt, de most, hogy a romok között sarjad az erdő, már a fejlesztők fantáziája is szárnyalhat. Minden rétegnek mélységet adnak, a növényzetben haladunk előre, lábaink kis állatok nyugalmát zavarják meg. Netán egy szarvast is megijeszthetünk, s ha szeretnénk, íjunkkal levadászhatjuk is.

Egy részletgazdag környezet megteremtése a cél, a Crytek minden erővel erre törekszik. Az ígéretek szerint a sandbox-stílus a Crysis harmadik részében teljesedik ki leginkább. Az nyitott világ és cső-FPS közti egyensúly megteremtése kiemelt prioritású. A játék jövő tavasszal érkezik PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.

31.
31.
Pityuu2
Szerintem nincs baj a játékmenettel, viszont ezek a kritikák...
Respawnoló, értelmetlen, egymást lövöldöző botok - A botok nem spawnolnak újra, valamint állíts már át a nehézséget easy-ről detára jóbarátom! Rögtön nem egymást fogják lőni hanem a hátsódat!
A Crysis 1-nek és a Warheadnek is gaqdag az élővilága, pl.:
A parton csoportosan mászkáló rákok, amik elriadnak a lövések hallatán. Le is lehet szedni őket, és megfogni, hozzávágni valakihez/valamihez.
A parton elvétve 1-1 teknős, ami behúzza a fejét ha közelebb mész...
A ludak/csirkék, amiket a kezedbe veszel, simogatsz (nanoruhában :D), gágognak is neked.
A pókok az elhagyatott házakban...
A szarvast ha leszeded majd a C3-ban azt csak szórakozásból teszed majd, nem azért, hogy valami hasznod legyen belőle.
Csak azt kéne szem előtt tartani, hogy a játékok fő célja a szórakoztatás, és nem az, hogy pillanatok alatt a leghatékonyabban végigvidd. Valóban unalmasak a Crysis 1 pályái, de fejlesztik rendesen, mert a Crysis Warhead végig izgalmas, változatos. Túl negatívan álltok hozzám ha azt keresitek a Crysis-ben, amiben szórakozást leletek, élvezni fogjátok. Ha jobb játékmenetet akarsz menj Counter Strike-ozni... ennyi!
29.
29.
tabu3x
Vmi ilyesmit mondtak a 2-nél is, aztán a beígért részletgazdagságot elvitték az effektek, a fények, stb...
Most sem lesz ez másképp, sztem.
27.
27.
Lacek896
Szerintem ez egy kicsit erős kijelentés bár ne legyen igazam! A Crysis eddigi részei nekem bejöttek de most furcsa lenne ha a alienek kiontott belei mellől pillangók repkednének az arcomba!
25.
25.
shifteeh
a képen az nem egy gekko az mgs4-ből? :D
24.
24.
p3ti
#23: extra* akart lenni^^
23.
23.
p3ti
Jól hangzik az ígéret , jó lenne ha valami eytrát tennének bele a cső fps és cső pályákon kívül . Mert a 2. részét már elis felejtettem kb.
21.
21.
givi6
Azért ne a Skyrimhez hasonlítsuk-hasonlítsák, mintha a szarat akarnák gyémánttá csiszolni. (Mondom én Crysisos profilképpel. xD)
20.
20.
giga321
#16: Így is úgyis ezt a játékot fogják lewarezolni a legtöbben...*

Én pl tuti nem még ennyire sem érdekel.
19.
19.
Hardy
18.
18.
Extol
Azt is megnézném hogy hogyan fogják 6GB-ba belesuvasztani a Crysis 3-at :D
16.
16.
KeXxX
Az év játéka, az év fps-e, az év multiplayer játékát nem fogja bezsebelni ez a játék. Mindig csak az a rohadt grafika. Miért jó ez nekik? Mert licencelik az engin-üket? Talán mert "jobbak" lesznek ettől? Nem! Nekem az is megfelelő lenne ha minden játék Crysis 1 grafikával készülne, mert azért valljuk be, nem csúnya! Igaz, hogy siránkozom a codok grafikája miatt, mert az tényleg undorító. De ez... Fölösleges kiadni egy játékot úgy, hogy rohadt unalmas. Így is úgyis ezt a játékot fogják lewarezolni a legtöbben...
15.
15.
randall13
Szar a játékunk? Hasonlítsuk egy sikerjátékhoz és mindjárt jobban fogy!
14.
14.
Nekem a Crysis 2-s játékmenet is tetszett, bár cső-fps volt, de jópofa :)
13.
13.
SLi
A címet olvasva megijedtem, hogy esetleg energiát fektetnek az ostoba játékmenet fejlesztésébe, de megnyugodtam.
11.
11.
#10: Azon gondolkodom, hogy ilyen fogalmazással te még szerintem nem is játszhatnál Crysis-el, vagy éppen, hogy túl sokat játszottál. Ez utóbbit is el tudom képzelni és akkor nem is kell több tanulmány a játékok káros hatásait illetően. :DDDDD

Persze, lehet, hogy most lábadozol a hosszú hétvége után... Ez esetben tekintsd ez előző bekezdést tárgytalannak és fogadd részvétemet ! :DDD
10.
10.
_Tappancs_
Hát kíváncsi leszek mit hoznak ki belőle. A pontozók e játék sorozat kapcsán többnyire magas pontszámmal látták el a játékot(kivéve a 2 rész esetében a gamekapocs), általában a történet mindig kivetni való volt és a ponthúzó a grafika és fizika volt. Na most akkor kell történet normális történet vagy sem és mennyit számít a történet. Ha a pontokra nézek akkor a történet kis sallang szintjén áll a pontokban nem igazán mutatkozik meg gyatrasága, de úgy egyébként sok a sírás, hogy silány a történetek kapcsán. Azt hiszem komolyabb pontlehúzásokban kellene részesíteni a zs kategóriás történeteket, csakúgy, mint az rpg esetében. :P Változó korban van az FPS: kell jó történet és hiányzik a játékból, ha nincs, de még nem annyira alap etéren a minőség, hogy komolyabb lehúzást kapjon.
9.
9.
mugen
Mintha úgy emlékeznék, hogy már a Crysis-ban is voltak madárcsoportok akiket ki lehetett ijeszteni a bokorból. nem értem miért ilyennel kell "kampányolni".
A címet olvasva azt hittem hirtelen, hogy a tartalom részletessége terén vetekszik a Skyrim-el. Már majdnem elkezdtem nevetni. :D
8.
8.
galmat
Kicsit vicces, hogy 10 évre visszamenőleg mindig ilyeneket nyilatkoztak, hogy "a környzetet teljesen életszerű", "a város lakói valódi életet élnek maguktól", "teljesen dinamikus XY szimuláció" Ezt olvasni mindenhol már hosszú évek óta, de kb 2 kezemen meg tudom számolni, hogy ez hány játéknak sikerült legalább megközelítőleg.
7.
7.
Split
6.
6.
Split
"...s ha szeretnénk, íjunkkal levadászhatjuk is."

No offense, de ez egy kicsit magyartalannak hangzik! :D
5.
5.
Macifasz
Inkább a játékmenetre és a hangulatra gyúrnak rá, ugyan is az első két rész is ezen bukott meg. Hiába nézet ki durva jól, ha a unalmas és monoton volt az összes pálya.
4.
4.
dzsiádzsó
Az jó mert a Crysis 2-é meg a marioval....
3.
3.
Raam989
Egy akciójátékban minek vadásznánk szarvasokat? Skyrim szerű játékokban még oké, mert ott alapanyagként szolgálhat a szarvas teteme, de itt?
1.
1.
Yanez
Meglátjuk!A fejlesztők mindig igérnek egy tonna dolgot,aztán jó ha valamelyik megvalósul.Ez nem lenne rossz!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...