Szó ami szó, Khai Nguyen alkotásai rendkívül ízletesek a számunkra. Eme artworkök arra engednek következtetni, hogy az Assassin's Creedet kooperatív játéknak tervezték a kezdetekben, női főszereplővel. A történet szerint egy kisgyermeket az orgyilkosok neveltek volna fel. A rajzok nagyon emlékeztetnek a Prince of Persiára - talán egy az AC is egy spin-off lett volna a frencsájzban. Néhány ötlet viszont megvalósult a végleges desginban: itt látható először a rejtett penge, más viszont megmarad törölt elképzelésnek: pl. a fantasy beütésű orgyilkosok vára. Kezdetben rengeteg jó ötlet született, de nem lehet okunk a panaszra, a végleges játék is erős atmoszférával és autentikussággal volt megáldva.
Nyilván nem tehetik esetlenné a főhőst hiszen milyen assassin lenne, ha meg nem az akkor a sok birka úgy is megy mészárolni a (csak parancsot teljesítő) őröket, ettől pedig én elhatárolódom. Azért szerettem a második részt és az elsőt is, mert a célpontot kellett megölni, a Brotherhood és a Revelations pedig előbb kb. kötelezővé teszi hogy 20-30 őrt is lemészároljak előtte. Így sikerült tönkretenni az "Assassin" koncepciót, és a harmadik résztől elvárom, hogy ezt visszahozza.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.