Márciusban mutatták be először zárt ajtók mögött az Unreal Engine 4-et, most pedig kikerült az internetre néhány kép abból a 2 és fél perces videóból, amit csak a fejlesztők és néhány fontos ember tekinthetett meg. Cliff Bleszinski szerint nagy a felelősség az Epic vállán.
A technikai demó 3 hónapig készült, és 14 mérnök dolgozott rajta. És egyébként valós időben futott egy Nvidia GTX680-as kártyán. Cliff Bleszinski, az Epic design nagyfőnöke elmondta, hatalmas a felelősség az Unreal Engine 4-et készítő csapat, és főleg a technikai guru, Tim Sweeney vállán, hiszen nekik kell megmutatni, milyennek kell lennie a következő generációnak.
Bleszinski elmondta, az Unreal Engine 4-gyel az a céljuk, hogy a Microsoft és a Sony sokkal erősebb hardvert építsenek a következő konzoljaikba: "Hatalmas ugrásnak kell lennie. Közel Avatar-szintű grafikát kell hozniuk valós időben, mert ezt akarom, és a játékosok is ezt akarják - még akkor is, ha nem tudják, hogy ezt akarjék." - nyilatkozta a designt director.
Az Unreal Engine 4 ezen kívül olyan eszközöket is tartalmaz majd, melyek rövidíthetik és egyszerűsíthetik a fejlesztést. Az egyik ilyen például a Kismet 2, egy új vizuális szkriptrendszer, melynek segítségével a grafikusok kelthetik életre az általuk megálmodott világokat, a programozók segítsége nélkül.
Az Unreal Engine 4 teljes bemutatkozása júniusban várható.
Ezzel az erővel én is mondhatnám, hogy a teljes játékipart halálra ítélted az utolsó mondatoddal ! A középső meg teljes mértékben kimeríti a bullshit kategóriát minden tekintetben. Ajánlanám az "Istenek a fejükre estek" első rész elején lévő felvezetőt, nagyon tanulságos ... :DDD
Értem én a vizuális tartalom fejlődését, de ha a játék fejlesztője tesz a mozdítható tárgyakra, fizikára és nincs ideje vagy tehetsége a designer teamnek rendesen kidolgozni egy pályát akkor teljesen mindegy, hogy Unreal4 vagy Source megy alatta.
Szerintem ez egy baromi téves és rossz irány, már az x360 és a PS3 is visszalépés volt ilyen szempontból, mert lássuk be PS2 sokkal nagyobb innovációt tud felmutatni, a mai generáció meg szinte kizárólag folytatásokról szól... :( Talán ezért is volt sikeres a Wee, amiért mindenképp megérdemelnek egy bazi nagy piros pontot ( majd hazáig görgethetik :) !
Ja és még annyit, hogy meg lehet nézni milyen indie / budget játékok tarolnak, "nulla grafikával" , csupán azért mert ötletesek, van bennük fantázia és nem csak az 1024. agyatlan lövölde csili-vili grafikával !
ennyi
számomra grafikailag még mindig a Valve féle Source engine a legkedvesebb a maga öreges teljesítményével szebb dolgokra képes (pl mimika, fizika) ..
http://gotgame.com/2012/05/17/get-a-load-of-unreal-engine-4/
:
http://playstationcommunity.hu/note/7272
Publikus SDK pedig azért nincs, mert az EA belső használatra fejlesztette az enginet, nem lehet licencelni mint pl. a CryEngine 3-mat vagy az UE-t (de ezt te is tudod). Ha szeretnél ismerkedni a Frostbite 2 megoldásaival, javaslom olvasásra a következő oldalt: http://publications.dice.se/ Sok anyag van fent, esetleg olvasd el őket, mielőtt messzemenő kijelentéseket teszel.
Erre csak annyit mondok, hogy ne akarja nekem egy konzolos se bemesélni, hogy azt az X360-at használja mai napig hibátlanul amit 2005-ben megvett. Mert ugye a generáció akkor kezdődött.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.