Unreal Engine 4.0 - az első képek

  • Írta: InGen
  • 2012. május 17.
  • Képek
Link másolása
Márciusban mutatták be először zárt ajtók mögött az Unreal Engine 4-et, most pedig kikerült az internetre néhány kép abból a 2 és fél perces videóból, amit csak a fejlesztők és néhány fontos ember tekinthetett meg. Cliff Bleszinski szerint nagy a felelősség az Epic vállán.

A technikai demó 3 hónapig készült, és 14 mérnök dolgozott rajta. És egyébként valós időben futott egy Nvidia GTX680-as kártyán. Cliff Bleszinski, az Epic design nagyfőnöke elmondta, hatalmas a felelősség az Unreal Engine 4-et készítő csapat, és főleg a technikai guru, Tim Sweeney vállán, hiszen nekik kell megmutatni, milyennek kell lennie a következő generációnak.


Bleszinski elmondta, az Unreal Engine 4-gyel az a céljuk, hogy a Microsoft és a Sony sokkal erősebb hardvert építsenek a következő konzoljaikba: "Hatalmas ugrásnak kell lennie. Közel Avatar-szintű grafikát kell hozniuk valós időben, mert ezt akarom, és a játékosok is ezt akarják - még akkor is, ha nem tudják, hogy ezt akarjék." - nyilatkozta a designt director.


Az Unreal Engine 4 ezen kívül olyan eszközöket is tartalmaz majd, melyek rövidíthetik és egyszerűsíthetik a fejlesztést. Az egyik ilyen például a Kismet 2, egy új vizuális szkriptrendszer, melynek segítségével a grafikusok kelthetik életre az általuk megálmodott világokat, a programozók segítsége nélkül.

Az Unreal Engine 4 teljes bemutatkozása júniusban várható.

71.
71.
#70: Nem ezt mondtam, ne ferdíts ! :D

Ezzel az erővel én is mondhatnám, hogy a teljes játékipart halálra ítélted az utolsó mondatoddal ! A középső meg teljes mértékben kimeríti a bullshit kategóriát minden tekintetben. Ajánlanám az "Istenek a fejükre estek" első rész elején lévő felvezetőt, nagyon tanulságos ... :DDD
70.
70.
randall13
#69: Ergo az ánríles srácok mondjanak fel mind, mert nem kell új motor? A technológia nem csak fejlődik, de egyszerűbb is lesz. És minél egyszerűbb a technológia, annál több hülye tud vele dolgozni és elérni valamicskét.
69.
69.
Olyan meglátásom van az egész szarakodással ( mert ez mér végletekig menően az ), hogy az innovációt, játék tartalmat és minőséget megint azzal akarják elfedni hogy csili-vili köntösbe csomagolják, de attól még a szar az szar marad.

Értem én a vizuális tartalom fejlődését, de ha a játék fejlesztője tesz a mozdítható tárgyakra, fizikára és nincs ideje vagy tehetsége a designer teamnek rendesen kidolgozni egy pályát akkor teljesen mindegy, hogy Unreal4 vagy Source megy alatta.

Szerintem ez egy baromi téves és rossz irány, már az x360 és a PS3 is visszalépés volt ilyen szempontból, mert lássuk be PS2 sokkal nagyobb innovációt tud felmutatni, a mai generáció meg szinte kizárólag folytatásokról szól... :( Talán ezért is volt sikeres a Wee, amiért mindenképp megérdemelnek egy bazi nagy piros pontot ( majd hazáig görgethetik :) !

Ja és még annyit, hogy meg lehet nézni milyen indie / budget játékok tarolnak, "nulla grafikával" , csupán azért mert ötletesek, van bennük fantázia és nem csak az 1024. agyatlan lövölde csili-vili grafikával !
68.
68.
Dreadlox
http://www.youtube.com/watch?v=rFqNh-hxme8

ennyi
67.
67.
Dreadlox
elég szép, bár lehetne durvább is, mivel a 3.0 kihúzása eléggé hasonlít rá, viszont a 4.0 támogatni fogja a real time smoke-ot, azaz ha átsétálsz rajta húzni fogod magaddal, nem csak egy texturán fogsz keresztűl menni, én amikor láttam majd beszartam hogy itt tartunk már
66.
66.
Textmanus
A next-genben szerintem a hangsúly nem is nagyon a grafikán lesz, hanem a részletességen, elvégre a 3-at is csontig húzva szinte fotorealisztikus világot tudunk már teremteni (jó közel sem, de azért nem hangzik rosszul). Részletesség alatt ugye a nagy effectcirkusztól kezdve, az MI-ig mindenről szó van, amire nem mellesleg rohadt nagy igény lenne. Az Nvidiának is van már valami olyan eljárása, amit demóztak is már valami medvével, meg néhány vizuális hatással, azok nagyon is sokat dobhatnak a jövő játékain. Mert lehet, hogy nem kapunk fényévekkel szebb játékokat 2-3 éve múlva, de, hogy olyan epic dolgokat összetudnak hozni, hogy az már tényleg minden képzeletet felülmúl, habár ezt nem biztos U motor alatt teszik majd.
64.
64.
angelus8925
#63: lehet..de valahogy mégsem fogott meg.. :/ talán majd ha jön a videó is
63.
63.
randall13
#62: Most képzeld el, hogy minden ami a képeken van, mozog. Azt már nem biztos hogy mindegyik motor meg tudná csinálni.
62.
62.
angelus8925
#61: miért ? oO ..lehet h kissé elragadtattam magam :) ..
61.
61.
randall13
#59: Nem nézted el a hírt? oO
59.
59.
angelus8925
az értem én, hogy ez a szűk, fejlesztői rétegnek készült..de attól még társíthattak volna szebb látványt is hozzá, ha már demonstrálni akarják az "Avatar-szintű grafikát".. Nem tudom ki hogyan van vele, de ezt így ebben a formában más motorral is meg lehetett volna okozni, szerintem még szebben is... ebben nem látom a jövőt, sokkal inkább a jelent,.. ha nincs benne új fizika és valami MI-s okosítás, akkor látványban harmatgyenge javulás, ami az állítólagos nagy ugrást illeti.. A korábban kikerült videó sem tűnik hatalmas ugrásnak, inkább az engine frissítésének megy el (finomítás) . remélem tesznek valamit annak érdekében IS, h azok a fejlesztők, akik ezt a motort választják majd és -trógerek izé- lusták ráfeküdni a grafikára, azon játékok se nézzenek úgy ki mintha 6évesek lennének, a kopott, elmosott, gyér felbontású textúráikkal és a részletszegény környezetükkel, a lassan betöltődő textúrák, elfelejtik végre a túlzó és magát a hiányosságokat leplezendő feltekert "fényeket".. nehezen viselem azt a sokszor túlzó effektezést, mai napig nem értem, h ha a valóságban ellátok az utca végéig, akkor azt a játékban ugyan miért nem tehetem meg? mert h ahhoz erős gép kell..lol..hülyeség..visszamászhatnának végre a realitás talajára LÁTVÁNYBAN (légyszi egy kis fizikát is csempésszetek már bele, nem kérek én törhető mindent, csak elmozdítható tárgyak v valami..), ha már játékot nem tudnak rendeset csinálni..az elmúlt pár évben nem túl sok sikerült úgy, h arra azt mondhatná az ember, h "eez igen, ez jó szórakozás, nem vettek hülyére és nem megint copy-past és még a lopkodás is szarul sikerült full sablonnal hopp de legalább megveszik v nem"..
számomra grafikailag még mindig a Valve féle Source engine a legkedvesebb a maga öreges teljesítményével szebb dolgokra képes (pl mimika, fizika) ..
58.
58.
53.
53.
bence51
akit tényleg érdekel és nem vitatkozni van itt annak itt van még pár kép
http://gotgame.com/2012/05/17/get-a-load-of-unreal-engine-4/
:
http://playstationcommunity.hu/note/7272
49.
49.
randall13
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Unreal_Engine_games
47.
47.
Vadmeggy
Egy új engine-t képek alapján megítélni és fikázni elég ostoba dolog.
45.
45.
DON GONDOCS
HA a teletani hasán is ilyen képet fog produkálni az u.e4, akkor megkeresem a manót a szivárvány végén.
43.
43.
bence51
Amúgy ha mozgásban is így fog kinézni mint az első képen( játék közben ) akkor szerintem elég durván néz ki.
42.
42.
Macifasz
#41: Mármint nem ezt, hanem a korábbi Unreal-t. :-D
39.
39.
wildláma
Szokjatok hozzá a látványhoz, mert a következő 5-10 évben a játékok 70%-ában ez a motor dübörög majd :D
38.
38.
_Tappancs_
A képekre nem igazán csodálkoztam rá...na de majd a videó hátha többet láttat
35.
35.
Donpedro
#27: "Technikailag a frostbite 2 egy nagy 0" <- jah hogy te ezt így megmondod ránézésre anélkül, hogy a kódba vagy az SDK-ba belenéznél? Nem semmi lehetsz, szerintem jelentkezz a Frostbite 2 teambe vagy a Crytekhez, kapkodni fognak utánad.

Publikus SDK pedig azért nincs, mert az EA belső használatra fejlesztette az enginet, nem lehet licencelni mint pl. a CryEngine 3-mat vagy az UE-t (de ezt te is tudod). Ha szeretnél ismerkedni a Frostbite 2 megoldásaival, javaslom olvasásra a következő oldalt: http://publications.dice.se/ Sok anyag van fent, esetleg olvasd el őket, mielőtt messzemenő kijelentéseket teszel.
34.
34.
bema695
de jó, hogy helyettem is tudja mit akarok. én már a ps2-nél, xbox-nál, és a gc-nél is azt mondtam, nekem elég ez a graf. az új gent csak az új játékok miatt vettem meg, és most is csak annyi előnyét látom, hogy fullhd-ban sokkal részletesebben látok mindent és ez a játékélményt is javítja.
33.
33.
Cuppak
#28 Egy 150k-s pc simán viszi 4-5 évig a játékokat full ultrán. :)
32.
32.
randall13
#28: Csapd még hozzá annak a pc-nek az árát, amiről ezeket írod... :D
31.
31.
greenmelon
#28: "Persze csak akkor, ha a 200ezres PC azt jelenti, hogy az egész generációban semmit nem fejlesztesz rajta."

Erre csak annyit mondok, hogy ne akarja nekem egy konzolos se bemesélni, hogy azt az X360-at használja mai napig hibátlanul amit 2005-ben megvett. Mert ugye a generáció akkor kezdődött.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...