Ha PlayStation 4-gyel nem is számolhatunk a Sony június 4-i E3-as konferenciáján, más érdekes bejelentés biztosan lesz: a VG247 értesülései szerint a japán gyártó nagyszabású együttműködést fog leleplezni, amit állítólag valamelyik nagyobb cloud gaming szolgáltatóval, a Gaikai-jal vagy az OnLive-val kötött. Konkrét részletek nem láttak napvilágot, és természetesen a Sony is hallgat a dologról.
Mindez azt jelentené, hogy a korábbi iparági jóslatoknak megfelelően a cloud gaming (mikor a játékok futtatását számítási felhők végzik, ezáltal nincs terhelve az érintet hardver sem) a konzolokon is elterjedhet, ez esetben a PlayStation-platformok (vélhetően a PS3 és a Vita) nyújthatják a kiszemelt célterületet.
Bár mindez csupán vad pletyka, azon a kérdésen mindenképpen érdemes elgondolkodni, hogy mi történne, ha a technológia révén nem (csak) PlayStation-címekből válogathatnának a PS3-as és vitás felhasználók, hanem a Gaikai és az OnLive jelenlegi kínálatából is, aminek egy részét PC-s címek alkotják... Persze csak találgatunk!
kapjak továbbra is jó játékokat ps3ra és tetszeni fog
már csak az ára kérdéseé
Vagy jobb is, ha néha vacak portok helyett kapunk vmit, amihez csak sávszélesség kell?
Ha messzebre nézek, akkor tán a játékfejlesztés megmentője is lehet egy ilyen kombó. Rohadt sok pénzbe kerül ma egy játék, így tán a "multiplatform" címek fejlesztésénél lehetne nem kevés pénzt spórolni, ami végső soron kevesebb stúdió bezárásához vezet, amivel megint csak mi járunk jól, ugye.
De az is lehet, hogy így olcsóbb lesz a játék, amit egyébként kikényszerít a mobilos és tabletes mikrotranzakciós dömpingárazás.
Azon kívül, hogy jelenleg laggol, nagyon nem tiltakoznék ellene...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.