A sérülésmodell kérdése rendre előkerül az autóversenyeknél, ma már nem is az a kérdés, hogy van-e, hanem az, hogy miként sikerült a fejlesztés ezen részét abszolválniuk a készítőknek. A CryEngine 3 mindennél realisztikusabb törésmodellt ígér, amit most videóval szemléltet a Crytek.
A CryEngine 3 Beam fizikai rendszerében bármilyen jármű megépíthető, aztán persze szét is zúzható: minden sérülés valós időben történik, a járgányok 100 százalékig a becsapódást követő hatásoknak megfelelően roncsolódnak, nincsenek az autók vasbetonból, és a papírmasé dodzsemeket is elfelejthetjük. A Crytek négy percen keresztül demózza az újdonságot, csekkoljátok!
Köszi, ArrowCross!
meg se haltak bele a gepek.
Ha nem ez lenne mert azert menne a fika, hogy nem eleg latvanyos.
Egyebbkent meg tok fasza ahogy tekeredik a jargany vaza.
A törésmodell első blikkre jól néz ki ( már ha tényleg teljesen dinamikus ) szóval inkább csináljanak "destruction derby" átiratot és ne szimulátort ! :D A RoR egyébként borzalmas ! :)
amúgy zsír....
" A CryEngine 3 mindennél realisztikusabb törésmodellt ígér, amit most videóval szemléltet a Crytek."
Első körben a videót nem a Crytek csinálta (surprise, gondolom mindenkinek feltűnt a nagy, öcsívd vid krájendzsin thríí logó hiánya), hanem a Rigs of Rods nevű játék készítői. Ez egy nyílt forrású, közösség által fejlesztett projekt, ami a valósághű fizikára van kihegyezve. Az ő kis csapatuk fogta szépen, és a saját fizikai motorjukat beleépítették a CryEngine 3-ba. Tehát az érdem NEM a Cryteké, és a videón látható dolgok NEM CryEngine 3 feature-ök.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.