A Starcraft II: Heart of the Swarm főleg a zergek kampányára koncentrál, de ez nem jelenti azt, hogy a többi faj ne bővelkedjen új egységekben és fejlesztésekben. Az előbb említett, rush taktikára kihegyezett gusztustalanságoknál elérhető lesz a Swarm Host, és a Viper - a részletes listát az új finomságokról erre találod. A jelen videó mozgásban is bemutatja a játék online módjának jellegzetességeit - az új tartalmakkal együtt. Az ígéretek szerint még ebben az évben megjelenik a Heart of the Swarm, de még mindig kétkedve állunk a dátum előtt, tekintve, hogy a Blizzardról van szó.
Egyébként nem azzal van bajom, hogy városok vannak a sivatag közepén, hanem azzal, hogy pár év alatt ebből:
http://images.wikia.com/starcraft/images/7/79/Korhal_SC1_Art1.jpg
hogy lett ez:
http://images.wikia.com/starcraft/images/d/de/Korhal_SC2_DevArt1.jpg
Igen, szerintem is jobbak a régi játékok, a nagy elődök, mint a mai, sokszor megszégyenítő folytatásaik. De ilyenkor előveszem szépen a régit, és játszom azzal, és békében hagyom örülni azokat, akik az újjal játszanak mert azt szeretik. Ismétlem, ez nem egy új StarCraft 1, hogy bezzeg ott mi volt és most mi nincs, ez a StarCraft II. Azt hiszem a történet ami egyébként megírásában és kivitelezésében is csillagos ötös, a játékmenetbeli újítások (a hajó, a fejlesztések) és a szinte 1:1-ben átültetett multiplayer pár újdonsággal sokkal sokkal több, mint amit egy szkeptikus remélhetett a megjelenés előtt.
Mondom mindezt én, aki személy szerint rühellem a StarCraft világát (számomra hihetetlen taszító sci-fi holot kedvelem a műfajt, egyedül a zerg tetszik, de az is Warhammer 40.000 koppintás). Azt hiszem ha én pozitív véleménnyel tudok lenni róla, az apróságok miatti "oh ez van a lore-ban" nerd crying -ot inkább megtartanám.
Egyébként elárulok egy titkot: ugyanaz a csapat készítette a StarCraft II-őt, és annak lore változtatásait, mint aki ELEVE megírta azokat a StarCraft első részének idejében. Azt hiszem ha valakik, ők tudják hogy mihez szabad nyúlni és mennyire illetve hogy, és mihez nem.
Ha mindent úgy csinálnának meg egy játékban ahogy a felhasználó mondja hogy legyen, hidd el hihetetlen nagy bukás lenne, és kiemelten azok nem élveznék akik megmondták hogy milyen legyen.
A StarCraft II óriási üzleti, kritikai (sajtó és várásló egyaránt) sikert ért el, és hidd el nem azért mert olyan rossz, mint ahogy lefested.
#32: 22es range van a tempestnek ,10 alapból fejlesztés után 22
Azzal nem lenne gond, hogy felhúztak pár várost. Viszont ezek itt beépítették az egész bolygót röpke 4(?) év alatt, ami szerintem egy kicsit rövid idő ehhez, főleg úgy, hogy találtak elég lakost is hozzá, hogy ne legyenek tök üresek az utcák. De végül is mindegy. Ez is inkább designbeli változás, csak nekem nagyon nem jött be.
A többivel kapcsolatban lehet igazad van, majd meglátjuk mi lesz, mindenesetre nekem eddig nem nyerte el a tetszésemet, remélem ez majd változni fog később.
Tassadarról igazából még tartogat valami meglepetést a blizz sztem, de legacy-ig nem hiszem h kiderül, jegeljük..
Nekem az Overmindból amit kihoztak igenis tetszik. Gondolj bele amikor mondja az egyben asszem Zassznak, hogy "hagyd őt, neki a szabad akarat hagyatott meg" ezt tök jól beleültették a további cselekménybe. Az Overmind el akarja pusztítani a protosst, de igazából nem derül ki miért.. így ez is kap egy kis értelmet És igen Kerrigan egy mocsok volt a Bwben, dehát zerg... amíg ő irányítja a zergeket addig szabadok, ez van. Én azt mondom nézzük meg hova viszi az elkövetkező két kiegészítő a storyt és miután képünk van az egészről, lehet megvitatni a dolgokat.
- Tassadar nem halt meg: Tassadarnak az első részben nagyon epic halála volt, ő lett a protossok hőse, aki az életét feláldozva győzte le az Overmindot. Ez a felemelkedett lényként él tovább dolog nagyon nem illik a képbe. Az írók szerint azért csinálták így, hogy a játékos kételkedés nélkül elhiggye a próféciát Kerrigenről. Hát, szerintem értelmesebben is meg lehetett volna ezt oldani.
- Az Overmind mint bábu: Őt is úgy ismertük meg, mint aki mindenek felett áll, ő irányít mindent. Ezt a képet is hazavágja, hogy valójában az Overmindot közvetve végig a Dark Voice irányította. Miért nem lehetett volna úgy, hogy a DV csak kihasználja a tetteit, hogy az Overmind cselekedeteinek a következményeire épít. Oké, hogy ezzel valószínűleg azt akarták, hogy lássuk a DV mekkora faszagyerek, de ez így telibeb*szta az eddigi lore-t, és a mindent bekebelező zerg rajból, a világok pusztítóiból, minden élőlény legszörnyűbb rémálmaiból is csak szimpla játékszert csinált.
- Kerrigan a megváltó, és visszaalakították emberré: Kerrigan maga volt a megtestesült gonosz, aki könyörtelenül átgázol mindenkin, hogy elérhesse a célját: uralja a világot. A Brood War végére már szinte mi is gyűlöltük. Ez maradhatott volna így. Bár erről még nem akarok végső ítéletet mondani, mert kíváncsi vagyok mit fognak kihozni az új karakteréből, és hogy mindez hogyan fog illeszkedni az eddigi eseményekhez, még akár jól is kihozhatják. De mikor játék közben kiderültek ezek a dolgok az hatalmas csalódás volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.