Realisztikus kardjátékon dolgozik a regényíró

  • Írta: InGen
  • 2012. június 11.
  • Érdekesség
Link másolása
Neal Stephenson, a történelmi fikcióiról, és sci-fi regényeiről ismert író megunta, hogy gyakorlatilag nincs épkézláb, realisztikus, igazi kardművész-játék a piacon, így a Kickstarter lehetőségeit kihasználva úgy döntött, indít egy ilyen projektet, felhasználva saját fejlesztőcsapatát.

Neal Stephenson, amellett, hogy író, egy elég nagy kardbuzi is. Ezért döntött úgy, hogy elege van a gyenge kardozós játékokból, és inkább megcsinálja a sajátját. Létrehozott a Kickstarteren egy új projektet, mellyel 500 ezer dollárt szeretne összeszedni a rajongóktól, és mivel már több, mint 150 ezer dollár összegyűjt, és még 28 nap van hátra, erre minden esélye meg is van.


Az első körben Stephenson és fejlesztőcsapatának célja, hogy a már piacon található mozgásérzékelős eszközök segítségével létrehozzanak egy egyszerű PC-s játékot, melyben nem lehet mást csinálni, mint egy az egy elleni arénapárbajokat vívni. Kezdetben ehhez egyféle kard, és ehhez kapcsolódó technika áll majd rendelkezésre: ez a klasszikus, európai középkorból származó kétkezes hosszúkard.

Ez lesz az alapja annak, amivel Stephenson aztán később további támogatókat és befektetőket vonhat majd be a projektbe, és megvalósíthatja a nagyobb célt: az általa írt regényekkel összefont történetet alkotni a CLANG köré, hogy az kiléphessen az arénából.

Stephenson célja, hogy a mozgásérzékelés nagyon alacsony késleltetéssel működjön, a harcokban pedig igazi mélység legyen, ki lehessen használni a kardvívás összes technikáját és jellegzetességét. Felépítenek egy olyan rendszert, melyekkel később különböző stílusokat lehet majd létrehozni a játékon belül, így a kétkezes kard csak az első lépés: ennek a toolkitnek a segítségével a fejlesztők, majd elvileg mások is készíthetnek új stílusokat a játékhoz, például japán, vagy viking stílusú vívást.

10.
10.
Exnem
Csak nehogy egy Kinectes szart akarjon összerakni "kickstarterből"...
7.
7.
Hero 14
Itt is csak ismételni tudom magam..."Remélem végre egy olyan játék, amelyikben a csatákba fektetnek is egy kis fizikát...az Severance - Blade of Darkness volt talán az egyetlen olyan játék, amiben tényleg úgy éreztem, hogy ha belevágok az ellenbe, akkor annak talán az fájni fog, vagy meghátrál, de legalábbis látszik rajta, hogy puff, kapott egy nagyot...a darabolás az már más téma, bár tény, hogy az is tetszett nagyon benne... Nameg, hogy 1v1-ben is meg kellett küzdeni egy orkkal, nem 1v50-ben lezúzok mindenkit...ha 2en voltak, akkor már taktikázni kellett...nagyon ott volt...
Csak remélni tudom, hogy sikerül egy hasonlóan harc-orientált játékot összedobni, és ha már a témája ez...akkor fektetni minél több hangsúly arra, hogy azt érezd, "itt tényleg az életed a tét"! :)
6.
6.
vuliem
Hajrá, én kíváncsi lennék egy ilyen játékra, csak könyörgöm, ha már realisztikus vívást akarnak, akkor a penge ne húzzon már maga után kondenzcsíkot.
5.
5.
LtGlove
#3: Szívemből szóltál. Ámen.
3.
3.
Batman
Na igen. Nem ártana, ha végre nem karddal kellene agyoncsapni az ellenfelet, hanem valóban vágna az a kard.
2.
2.
Yanez
Jól hangzik,én befizetnék rá!
1.
1.
DON GONDOCS
Hát itt lenne az ideje egy kiforrott pengékkel vívott akció játék, ahol a speciális mozdulatoknak funkciója van
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...