Neal Stephenson, amellett, hogy író, egy elég nagy kardbuzi is. Ezért döntött úgy, hogy elege van a gyenge kardozós játékokból, és inkább megcsinálja a sajátját. Létrehozott a Kickstarteren egy új projektet, mellyel 500 ezer dollárt szeretne összeszedni a rajongóktól, és mivel már több, mint 150 ezer dollár összegyűjt, és még 28 nap van hátra, erre minden esélye meg is van.
Az első körben Stephenson és fejlesztőcsapatának célja, hogy a már piacon található mozgásérzékelős eszközök segítségével létrehozzanak egy egyszerű PC-s játékot, melyben nem lehet mást csinálni, mint egy az egy elleni arénapárbajokat vívni. Kezdetben ehhez egyféle kard, és ehhez kapcsolódó technika áll majd rendelkezésre: ez a klasszikus, európai középkorból származó kétkezes hosszúkard.
Ez lesz az alapja annak, amivel Stephenson aztán később további támogatókat és befektetőket vonhat majd be a projektbe, és megvalósíthatja a nagyobb célt: az általa írt regényekkel összefont történetet alkotni a CLANG köré, hogy az kiléphessen az arénából.
Stephenson célja, hogy a mozgásérzékelés nagyon alacsony késleltetéssel működjön, a harcokban pedig igazi mélység legyen, ki lehessen használni a kardvívás összes technikáját és jellegzetességét. Felépítenek egy olyan rendszert, melyekkel később különböző stílusokat lehet majd létrehozni a játékon belül, így a kétkezes kard csak az első lépés: ennek a toolkitnek a segítségével a fejlesztők, majd elvileg mások is készíthetnek új stílusokat a játékhoz, például japán, vagy viking stílusú vívást.
Neal Stephenson, a történelmi fikcióiról, és sci-fi regényeiről ismert író megunta, hogy gyakorlatilag nincs épkézláb, realisztikus, igazi kardművész-játék a piacon, így a Kickstarter lehetőségeit kihasználva úgy döntött, indít egy ilyen projektet, felhasználva saját fejlesztőcsapatát.
Csak remélni tudom, hogy sikerül egy hasonlóan harc-orientált játékot összedobni, és ha már a témája ez...akkor fektetni minél több hangsúly arra, hogy azt érezd, "itt tényleg az életed a tét"! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.