Az indoklás egyszerű: a fejlesztők tovább szeretnék csiszolni a játékmenetet, a Overstrike ezért sem kerülhetett bemutatásra az idei E3-on. Ahogy Frank Gibeau nyilatkozta nemrégiben, nagyon izgatottak az Overstrike-ot illetően, mivel ez egy új cím és szeretnék remek játékot készíteni, ami extra időt emészt fel. A minőség és a játékmenet miatt erre szükség van.
"Az extra idő segíteni fog a shooternek, hogy még jobb benyomást keltsen, úgy hiszem, a nyár folyamán mérföldkőhöz érkezünk és többet is mutathatunk majd belőle."
Gibeau pozitívan vélekedik az EA Partners programban részt vevő stúdiókról. Remek kapcsolatot ápolnak a West-Zampella féle Respawnnal, a Crytekkel és az Epic Gamesszel is. A konzolokon kívül ott van a Chillingo, mely az EA Partners mobilokra szánt változata. "Gyilkos" felhozatalra lehet számítani a közeljövőben.
Az Overstrike az első multiplatform cím az Insomniac életében, reméljük van élet a Sony mellett és után is. Akik pedig emlékenek az Overstrike bemutatójára, megnyugtatásul közölnék, hogy már "nyár van" - szóval a beígért infók kézközelben vannak. Nekik szóljon ez a videó:
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.