Bleszinski szerint a játékok egyre lineárisabbá és egyszerűbbé váltak, így szinte csak QTE-k egymás után pakolásának tűnnek. Az Epic Games design directora elmondta, amikor egy ilyen játékkal akad össze, egyre inkább úgy érzi, vissza kellene térni ahhoz a játéktervezési filozófiához,, ahol "rendszerek kerülnek kapcsolatba rendszerekkel". Úgy véli, nem véletlen, hogy a Demon Souls és a Dark Souls ennyire felkapott lett: "Ezek tényleg megkövetelik tőled, hogy próbálkozz" - mondta.
Bleszinski elmondta, a casual nehézségi szint a Gears of War: Judgment esetében is könnyű lesz, főleg azoknak, akik a grafikát szeretnék megcsodálni, és nem akarnak meghalni. Mindegyik más szint ezen felül azonban nehéz lesz, és azt ígéri, a játékosok meg fognak halni. "Ha ez a játék nem izzaszt majd meg, akkor nem végeztük jól a munkánkat" - nyilatkozta. Ezzel kapcsolatban úgy véli, a kihívás miatt még nagyobb szerep jut majd a kooperatívnak, ahol a játékosok együttműködve, saját taktikával próbálják majd megoldani a helyzeteket.
Cliff Bleszinski úgy véli, a játékok egyre könnyebbé váltak az utóbbi időben, nagy részük már csak olyan, mintha quick time eventeket pakoltak volna egymás után. Elmondása szerint ha a következő Gears of War nem izzasztja meg a játékosokat, akkor nem jól végezték a fejlesztők a munkájukat.
Ötvözni a kettőt persze mindig egy lehetőség, de azt is ügyesen kell csinálni, mert ha elrontják, akkor a TPS játékos nem fogja megvenni, mert inkább RPG és fordítva, tipikusan két szék között a földre eset lesz....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.