Holnap jelenik meg a Spec Ops: The Line, mely a fényűző Dubajba kalauzolja a szerencsés utazókat. Ez persze csak a látszat: a helyszín korántsem emlékeztet a korábbi gazdagságra. Magyar feliratos fejlesztői naplóval gazdagodtunk a Yager fedezékharcos TPS-éből.
Bár a Spec Ops: The Line játékmenete forradalomtól mentes, ám megbízható mechanikával operál - maga a történetmesélés mégis a nagy átlag fölé emeli: lélekbemarkoló, súlyos döntések sokaságával bombázza a játékost, a hangulat pedig Coppola Apokalipszis most című filmjére emlékeztet. A második fejlesztői naplóban a Spec Ops: The Line karaktereiről hull le a fátyol. A CNG jóvoltából magyar felirattal élvezhetjük. A cím holnap kerül a boltokba.
-HELYENKÉNT szép LÁTVÁNYVILÁG (nem grafika)
-viszonylag jó sztori
Negatívumok:
-normál tempóban, pár elhalálozással együtt sem hosszabb, mint 4 óra (ez nem biztos, hogy negatívum, már így is elég volt ebből)
-stílusra és hangulatra I am alive és Homefront keverék (némi gyanús CoD lopkodással: heli+M134 és az uccsó lelőtt heli nekünk jön (MW3), meg "Good bye! Captain!" (MW2 Shepherd, még talán a szinkron is hasonlónak tűnik)) és mivel egyik játék sem volt több egy középkategória (alja) szintű produktumnál így ez a játék sem ért el jobb eredményeket
-ronda, kidolgozatlan karakterek
-optimalizálatlanság PC-n
- szinte csak hentelés
-átlagosabbnál átlagosabb fegyverfelhozatal (a keret is szűkös)
-állítólag a homok fizikája meghatározó lett volna a játékban: 3 variáció van: vagy beomlik alattunk, vagy ráömlik az ellenséges katonákra, vagy egyikünk se lát semmit a homokviharban
-klisés szövegek, beszólások, történések
-döcögős, szögletes, "műanyag" fizika
Sorba adják a tesztelők a 10/7-8-as értkeléseket én nem tudom, hogy ők mivel játszottak, de nálam (és Godisageek-nél) ez a játék 10/6-nál nem érdemel többet!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.