David Jaffe a Twisted Metal után felhagyott az AAA-kategóriás játékfejlesztéssel, saját céget alapított, és most egészen más szögből tekint a játékiparra. Elmondása szerint a mobilos és közösségi játékokhoz sokkal könnyebb befektetőt találni, hiszen egyrészt ott vannak a nagy kiadók, akik bele szeretnének vágni ebbe a bizniszbe, másrészt olyan cégeket is lehet találni, akik korábban nem gondoltak arra, hogy játékkiadók legyenek, most azonban megvan rá a lehetőségük.
Azonban Jaffe elmondta, szükség is van a sok befektetőre, hiszen egy ilyen játékokat készítő stúdiónak gyakrabban is kell pénz után mennie: míg a tripla A-kategóriás játékoknál 2-3 évente kell új munka után nézni, ez a mobilos és közösségi játékok esetében 5-8 hónap, hiszen hamarabb elkészülnek. A God of War és a Twisted Metal egykori vezető designere szerint tehát nagy a nyomás, hiszen folyamatosan menni kell a munka és a pénzt után.
Az EA már betört ide is... Jó persze kérjenek pénzt a játékaikért, de azért én sokkalom az 1500-2000 forintos árakat egy mobilon is középszintű grafikájú [kivétel Dead Space az gyönyörű lett mobilszinten] játékért. A másik a Final Fantasy... Én azt a 4 ezer forintot ha már játékra költöm akkor abból inkább AC:Brotherhoodot, CoD 4-et, BF3 vagy CoD DLC-t veszek...
Kérjenek el ők is 700-1000 forintot a játékaikért mint a Rockstar...
A bukas merteke penzben kissebb.
De kevesebb hasznot is hoz.
Es ahogy fejlodnek ezek a szarok 2-3 ev es ugynaugy sok idobe es penzbe fog kerulni ez is.
Plane, hogy elkezdenek ide is beszalni a nagy dog, penzehes, fos cegek.
EA es tarsai...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.