A GRID 2 vezető producere, Clive Moody elmondta, a játékok fejlesztése során nem a különböző fókuszcsoportos tesztek vagy kérdőíves kutatások a legfontosabb információforrásaik. A legtöbbet a korábbi játékaikból begyűjtött "telemetria" adatokból profitálják, melyeken egyértelműen látszanak a játékosok szokásai.
Innen tudják például megmondani azt is, hogy a Codemasters versenyjátékaiban a játékosoknak kevesebb, mint 5 százaléka használja a belső nézetet. Ezért úgy döntöttek, ez a lehetőség teljesen kimarad a GRID 2-ből, a felszabadult erőforrásokat pedig inkább másra fókuszálják. Részletesebb lehet a járművek külső textúrája, több poligonból állhatnak az autók, kidolgozottabb lehet a környezet, valamint többet ki tudnak hozni a fizikai rendszerből, és a megvilágításból is.
Gyakorlatilag tehát elvesztünk egy olyan lehetőséget, ami elég kevés embernek fog hiányozni, viszont nyerünk vele sok mást. Szerintetek?
Ha nem lőtték volna le a ps3as szervereket még most is játszanám az első részt.
Burnout1-5ig mind mas de megis arkad. Ahogy a NFS is arkad de az se kozelit a Gridhez. De fapadosan akar: Gridben nincs gumikopas, gumifelmelegites, uzemanyag,stb. Csak jo fizika meg toresmodel.
Ellenben az elodje (toca3)kozelebb allt a szimulatorhoz. Pl a DTM futam rohadt jo volt ott.
legyen neked szimulátor
Árkád volt az épp úgy mint a Burnout,meg a NFS is az mégis különböznek. Attól,hogy több fizika van benne még nem lesz szimulátor.
"Ki az az elvetemült aki madártávlatból vezetve szimulátorélményre számít?"
Senki. A többség árkádot vár a GRID-től és nem szimulátort, lévén,hogy az első is az volt.
"Hé Bill legyen belső nézet DLC formájában, 25$ ellenében".xD
Ilyen,megnyugtatlak,nincs. Ha lenne,ezt a hírt ki se jelentették volna odafent a CM-nél. De mivel mostmár az árkádosok örömére készítenek játékot,minek a belső nézet? És mivel kiadták a hírt,nem lesz olyan aki szimulátorélményre számít.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.