Az ok prózai: Molyneux nem akar jogi vitába bonyolódni a NASA-val, hiszen egészen véletlenül pont így hívják a jelenleg is kiküldetésben lévő marsjárót, amely napi rendszerességgel ontja magából a vörös bolygón lőtt, szebbnél szebb panorámafotókat.
Vélhetőleg az amerikai űrkutatási hivatal ügyvédei küldtek a 22 Cans-nek egy barátságos levelet, miszerint meg kell változtatnia a játék nevét. A designer a minap Twitteren közölte, hogy más címen kerül a boltokba a Curiosity, ám hogy pontosan milyen új nevet kap, még nem tudni.
A játék tehát jogi okokból nem jelent meg a héten, s csak a jövő hónapban lát napvilágot PC-n, iOS-en és Androidon. A játék lényege, hogy egy 60 millió kockából felépülő nagyobb kockát több millió játékosnak egy időben kell szétcsipegetnie, hogy azután egyetlen játékos rátehesse a mancsát "egy rendkívül értékes, életbevágó fontosságú" titokra. Jól hangzik, nemde? Pláne, hogy némelyik DLC 50 ezer dollárba kerül.
Van egy viszonylag friss trailerünk is:
Molyneux meg minden garast megérdemel, ha van olyan hülye aki fizet is ezért.
Nem lepődnék meg ha a vége valami nagy szockommentár lenne hogy mekkora rák a DLC, bár lehet túl sokat várok tőle.
Ugyan arra az elvre épül mint a betelefonálós szarok, minél többször küldöd az sms-t, annál nagyobb eséllyel nyersz. Csak itt nem sorsolással választják ki a nyertest, hanem az abszolút legtöbb küldött sms alapján.
Egy szó mint 100, nagy hantás ez a Molyneux, de közben zseni is!
már látom is előre hogy az éjszaka közepén pár ember a legdurvább cuccokkal kiás egyszerre pármilliót és azt várják hogy pénz lesz és szétosztják, aztán találnak valami kis f*st és megölik magukat mert annyira idegesek lesznek
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.