Az Epic Games kiadta SIGGRAPH 2012 technológiai prezentációját az Unreal Engine 4-ből, amit új screenshotokkal toldott meg. A grafikabuzik most minden részletet kielemezhetnek a cég következő generációs játékmotorjából. Lehet spórolni és nyálat csorgatni, megéri!
Az Epic nem bízza a véletlenre az Unreal Engine 4 bevezetését. A leendő ügyfelei számára elkészítette a SIGGRAPH 2012 technológiai prezentációt, mely súlyos szakkifejezésekkel ecseteli a motor sajátosságait. Nem kevesebb, mint egymillió részecske van a képernyőn egyidejűleg. Csak a technológiabuzik számára mond valamit a számos technikai sallang, így a többséget szeretnénk megkímélni! A dokumentum azt állítja, hogy az E3-on bemutatott Elemental Demo egy Geforce 680 GTX-en futott, 1080p-ben, 30 fps-sel (s nem 60-nal, ahogy az expón állították). Lehet csemegézni!
#24: Kár, hogy nem tudtok különbséget tenni a motor és a vele készült játékok közt :)
szerintem ez jobb, mint a cry engine.
kontrasztosabb, kicsit extrémebb.
lehet, hogy azért e szimpátia oka, mert ezerszer kreativabb cuccokat is hoznak ki belőle. mondom, ez szubjektiv.
a cry engine-t egyetlen játék miatt ismeri és isteníti az összes bólogatós. sokadik iteráció, baromira unalmas.
az más kérdés, hogy nekem az a játék nem jön be. mert kb olyan üres az egész, mint a mai fps felhozatal.
ez is szubjektiv megítélés, de szerintem túlságosan is steril az egész cry engine. én azért nem szeretem.
Nem az ert hozza aki ismeri a funkcioit hanem az aki tisztaban vana faszsagaival.
Tokeletsen aza a cucc ahol a users manual 100 oldal. A mit ne tegyel es, hogy kerulj meg bugokat kezikonyv meg 500.
Mondjuk lehet az ue is ilyen, de azt nem ismerem...
Az u enginerol viszont uvolt, hogy az.
Az elso engine ota ra lehet ismerni.
Ennel mar szebb jeg volt a crysis warheadben is.
Ami tobb mint 4 eves.
Vagy csak ugyes volt a magyar csako aki csinalta.
De aze megvalik majd mikor kidobnak egy Unreal Engine 4 jatekot,kivancsi leszek ra hogyan lassunk a potenciajat.Hajra Unreal..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.