Ez már a második alkalom a hónapban, hogy egy nagy név távozik a DICE-tól. Először David Goldfarb hagyta ott a Battlefield 3 fejlesztőjét, és csatlakozott a Starbreeze csapatához, mint game director, most pedig Patrick Liu távozott.
Goldfarb a kilépése után azt mondta, egyszerűen belefáradt a DICE hatalmas projektjeinek menedzselésébe, és inkább egy kisebb, családiasabb közegben szeretett volna dolgozni, ahol jobban oda tud figyelni a játékra, és érzelmileg is közelebb tud kerülni a termékhez.
Liu egyelőre nem nyilatkozott a távozásávan kapcsolatban, pusztán a Rovio Stockholm vezetője, Oskar Burman írt annyit Twitteren, hogy üdvözlik a legendás fejlesztőt a csapatban, mint kreatív igazgatót.
A Battlefield 3 kiemelkedően sikeres, így látszólag érthetetlen, miért pont most távoznak kulcsemberek a DICE-tól. Valószínűleg az Electronic Arts hatalmas nyomás alatt tartja a csapatot, hiszen az ő terméküknek kell igazából versenyezni a Call of Dutyval.
Ultima 1 to 7 was a masterpiece.
Then EA came.
8 was a big piece of junk.
After that, they promised in the 9th they will correct everything.
New 3D engine, 1600 pages of dialog...
Then EA came.
They released it 1 year earlier, with unfinished storyline, no sidequests, no AI... The game was SO BAD it killed the 20 year old franchise.
1,5-2 év inkább.
az engine már megvan, a multihoz értenek a srácok, már csak egy jó kampányt kell kidolgozniuk a BF4-hez.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.