Távozik a Battlefield 3 producere

  • Írta: InGen
  • 2012. augusztus 31.
  • Hír
Link másolása
Patrick Liu hivatalosan is elhagyja a DICE csapatát, és egy olyan brigádhoz csatlakozik, ami közel sem készít a Battlefield 3-hoz mérhető nagyságú anyagokat, mégis nagyon sikeres. A Rovióról van szó, az Angry Birds készítőjéről. Erősnek tűnik a váltás?

Ez már a második alkalom a hónapban, hogy egy nagy név távozik a DICE-tól. Először David Goldfarb hagyta ott a Battlefield 3 fejlesztőjét, és csatlakozott a Starbreeze csapatához, mint game director, most pedig Patrick Liu távozott.

Goldfarb a kilépése után azt mondta, egyszerűen belefáradt a DICE hatalmas projektjeinek menedzselésébe, és inkább egy kisebb, családiasabb közegben szeretett volna dolgozni, ahol jobban oda tud figyelni a játékra, és érzelmileg is közelebb tud kerülni a termékhez.

Liu egyelőre nem nyilatkozott a távozásávan kapcsolatban, pusztán a Rovio Stockholm vezetője, Oskar Burman írt annyit Twitteren, hogy üdvözlik a legendás fejlesztőt a csapatban, mint kreatív igazgatót.

A Battlefield 3 kiemelkedően sikeres, így látszólag érthetetlen, miért pont most távoznak kulcsemberek a DICE-tól. Valószínűleg az Electronic Arts hatalmas nyomás alatt tartja a csapatot, hiszen az ő terméküknek kell igazából versenyezni a Call of Dutyval. 

29.
29.
hl89x9
#18: nekem mindig az jut az eszembe, hogy kinyírták a Westwood-ot (is) és a C&C széria is hasonló kört futott le mint amit említettél
27.
27.
Raam989
#25: Nem tudom, hogy miért váltak el az útjaik, de abban biztos vagyok, hogy a ME sorozat jobb sorsra került volna, ha az MS továbbra is felügyeli a játékot... (mondom ezt úgy, hogy én a Ps3-amat kezelem elsődleges platformként, ne tessék MS fanboynak nézni)
25.
25.
kopic
#24: Vagy a Microsoft adta el a csapatot ?
24.
24.
kopic
#22: Lehet jobb lett volna, ha a Bioware marad a Microsoftnál:S
23.
23.
Donpedro
Szerény véleményem szerint a DICE azoknak a játékfejlesztő stúdióknak az egyike, ahonnan a legjobb minőségű játékok kerülnek ki. Innen feljebb már nem igazán lehet lépni, ajánlhatnak akármennyi pénzt is a kulcsembereknek, egy bizonyos szint után már nem számít.
22.
22.
Raam989
Az, hogy az EA milyen hatással van egy játék sorozatra, az újabb címek közül a Mass Effect mutatja a legjobban. Az ME1 istenkirály volt, érezni lehetett rajta, hogy a Microsoft hagyta ülni a BioWare csapatot a játékon, így egy remek, komplex végtermék jött ki. Jött az EA és a komplex színvonal lezuhant a hülyegyerekek szintjére, aminek köszönhetően egy remek akció rpg játékból egy buta lövöldözős játékot csináltak...
21.
21.
randall13
#15: Vedd bele a a frostbite 2 fejlesztési idejét is.
19.
19.
Zoom3r
#18: Ez a legnagyobb baj az EA-vel. Túlságosan ragaszkodnak a határidőkhöz, nem hajlandóak csúsztatni, még ha ez a minőség rovására is megy. A BF3-nál ez nagyon érezhető volt.
18.
18.
Ooorky
EA-ről mindig ez jut eszembe:

Ultima 1 to 7 was a masterpiece.
Then EA came.
8 was a big piece of junk.
After that, they promised in the 9th they will correct everything.
New 3D engine, 1600 pages of dialog...
Then EA came.
They released it 1 year earlier, with unfinished storyline, no sidequests, no AI... The game was SO BAD it killed the 20 year old franchise.
17.
17.
biohazard rex
cod-ot minden évben adnak ki, ezt 2 fejlesztő csinálja felváltva évente egymást, nah már most szegény dice-éknak ennyi pihijük nincs, hiszen 2008-BF:BC 2009-BF:BC2, 2010-MOH multiplayer, 2011-BF3...
16.
16.
Zombiekiller6
#15: ja, a bf 4-et meg talán 2 évig, ez nem lesz így jól...
15.
15.
Cuppak
#11 igen, de bf3-t már 2007 környékén elkezdték fejleszteni
13.
13.
BrendOoN
"érzelmileg is közelebb tud kerülni a termékhez." Sajnos ez nincs már meg a videójáték-iparban... Lehet Battlefield, CoD, vagy akármi...
12.
12.
Killerbee
#11: "Évente jönnek ki a BF-ek nem?"
1,5-2 év inkább.
11.
11.
randall13
#10: ! Évente jönnek ki a BF-ek nem? És ezeken csak a DICE dolgozik, jobb esetben besegít 1-2 kisebb stúdió. CoD-ra legalább ténylegesen 2 év fejlesztési idő jut az IW-nek és Treyarchnak. (mondjuk az tény, hogy dicenál legalább kétszer annyian is dolgoznak, de jelen esetben ez nem fontos)
9.
9.
randall13
#8: Kétszer annyi idejük? Nemtom hogy számoltad te ki, de nálam fele annyira jött ki.
8.
8.
tabu3x
azé nem olyan nagy az a tempó, hogy ne lehetne bírni. a COD-hoz képest így is kétszer annyi idejük van az új részre.
az engine már megvan, a multihoz értenek a srácok, már csak egy jó kampányt kell kidolgozniuk a BF4-hez.
5.
5.
DevilGamer
Egyre több a rossz hír, törölnek játékokat, elhagynak emberek videó játék gyártókat stb.
4.
4.
Zoom3r
#2: szerk.: *adják ki a játékot
3.
3.
Zozzancs
#1: Senkinek nem tesz jót az EA, csak szemetet készítenek :(
2.
2.
Zoom3r
Szerintem ezek a távozó nagyok nem bírják elviselni az EA hülye követeléseit és elképzeléseit (pl. adják ki a játéok akkor is ha még félkész) és már látják, hogy szépen leépíti a stúdiót.
1.
1.
Cuppak
DICE-nak nagyon nem tesz jót hogy az EA kezeiben vannak :/
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...