Dishonored - a Thief-szerű lopakodás a múlté

  • Írta: zoenn
  • 2012. október 1.
  • Hír
Link másolása
Christophe Carrier, a Dishonored vezető pályatervezője az Eurogamer Expón elmondta, hogy a fejlesztés kezdetén még az volt a terv, hogy a Thief-játékokhoz hasonló lopakodási mechanizmussal vértezik fel a produktumukat. Ám az árnyékokban való sunyizás már elavult módszer, így kivették a rendszerből.

"Nagy rajongói vagyunk a Thiefnek!" - ismerte el Carrier az Eurogamer Expón. Garrett kalandjaiban nagyon fontos szerepet töltött be a fény. Kezdetben az Arkane Studios a Thiefhez megszólalásig hasonlító rendszert tervezett a Dishonoredhez is, azaz figyelni kellett a fényhatásokra, és legtöbbször az árnyékban mozogtunk.

"De rájöttünk, hogy amikor egy NPC előtt állsz ilyen közel [az arcához közel emeli tenyerét] a sötétben, akkor be kell látnunk, hogy ez nem reális. A valóság nem ilyen!"

A Dishonored fejlesztői szerettek volna a realitás talaján mozogni, ezért úgy döntöttek, hogy a fénnyel és az árnyékokkal való mókázást kiveszik a játékból. Dunwall városában nem tudjuk elpusztítani a fényforrásokat; egyes gyertyatartókat meg lehet ugyan semmisíteni, de világot általában világosban járjuk be. Természetesen lesznek éjszakai küldetések is.

Carrier megjegyezte, hogy a vizualitást megölték volna a túlságosan kontrasztos területek, ahol egyszer még verőfényben nyomulunk, aztán hirtelen koromsötétben. Az Arkane munkásai szerencsére megtalálták a közös nevezőt, s így is bőven lesz lehetőségünk taktikázásra és lopakodásra.

A Dishonored immáron aranylemezre került, október 12-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.

18.
18.
The Lone Drow
#15: Pláne...:D Valamelyik fejlesztői kommentáros videóban mondták, hogy a legtöbb képesség zabálni fogja a manádat, egyedül talán a Blink az, amit sokat tudsz majd használni egyszerre :D. De hiánypótló cucc lesz ez a játék.
17.
17.
Macifasz
#5: Neeeeeeeem kell még parázni, emlékezzünk csak vissza, hogy a Max Payne 3 esetében is benyomtak egy olyan gépigényt, amitől kettéfejeltük a monitort, aztán a végeredmény még az 5-6 éves gépeken is simán elfutott HIGH beállítások mellett (nálam legalább is). Reméljük, itt is ez lesz.
16.
16.
randall13
#13: Gondolkodj, a Cuppak név már annyira összeforrott a Battlefielddel a sok hír alatt, mint a Coca a colával. xd
15.
15.
Thane
#14: Arról nem is beszélve, hogy fosba vannak tápolva azok az emberkék amikkel mennek :D
14.
14.
The Lone Drow
#8: Azt ne felejtsd el, hogy a bemutatókon mindig a lehető legkönnyebb nehézségen mutatják be a játékokat. Unalmas? Relatív, a Thief sem egy pörgős játék, de én pont ezért imádom. Ez nagyon hiánypótló anyag lesz, jövőhét péntekre kérem is a szabadságot :D
13.
13.
Cuppak
#11 Amúgy meg miért mindenki a Battlefieldet hozza fel? Értem én hogy a kedvenc fps szériám, de attól még sok single playert tolok mellette, Thief 3-t is végig toltam.. és az bejött, szeretem a más stílusú játékokat is
12.
12.
Cuppak
#11 Én értem.. de a gameplayből ezt szűrtem le, ezért mondtam hogy várok a tesztekre, nem könyveltem el előre hogy a játék rossz lesz, de az a bemutató nem tetszett, ettől függetlenül még a játék jó lehet :)
11.
11.
Thane
#10: Hát ez egy ilyen stílus, mellesleg történet központú a játék. Neked meg a multi: "megyek mint egy elefánt lövök mindenre ami él" stílus jön be, attól még hogy nem az van benne mint a battlefieldben, az nem azt jelenti, hogy unalmas. Arról nem is beszélve hogy még nem is játszottál vele.
10.
10.
Cuppak
#9 vágom, de nem a single miatt vettem meg, ezen meg csak az van úgy tudom
9.
9.
Thane
#8: A battlefield is monoton és unalmas...

A játék meg fasza, várom.
8.
8.
Cuppak
az ign live gameplay-t nézve monoton és unalmas volt, ráadásul még könnyű is.. na majd megvárom a teszteket
7.
7.
giga321
Basszus most ért el a tudatomig hogy mindjárt megjelenik o.O
2.
2.
5T3V3N
Már csak 10 nap...
Gépigénye mi? Ha már volt fenn itt is.. akkor bocs..:) nem láttam eddig..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...