"Nagy rajongói vagyunk a Thiefnek!" - ismerte el Carrier az Eurogamer Expón. Garrett kalandjaiban nagyon fontos szerepet töltött be a fény. Kezdetben az Arkane Studios a Thiefhez megszólalásig hasonlító rendszert tervezett a Dishonoredhez is, azaz figyelni kellett a fényhatásokra, és legtöbbször az árnyékban mozogtunk.
"De rájöttünk, hogy amikor egy NPC előtt állsz ilyen közel [az arcához közel emeli tenyerét] a sötétben, akkor be kell látnunk, hogy ez nem reális. A valóság nem ilyen!"
A Dishonored fejlesztői szerettek volna a realitás talaján mozogni, ezért úgy döntöttek, hogy a fénnyel és az árnyékokkal való mókázást kiveszik a játékból. Dunwall városában nem tudjuk elpusztítani a fényforrásokat; egyes gyertyatartókat meg lehet ugyan semmisíteni, de világot általában világosban járjuk be. Természetesen lesznek éjszakai küldetések is.
Carrier megjegyezte, hogy a vizualitást megölték volna a túlságosan kontrasztos területek, ahol egyszer még verőfényben nyomulunk, aztán hirtelen koromsötétben. Az Arkane munkásai szerencsére megtalálták a közös nevezőt, s így is bőven lesz lehetőségünk taktikázásra és lopakodásra.
A Dishonored immáron aranylemezre került, október 12-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A játék meg fasza, várom.
2 magos proci: CPU: 3.0 GHz dual core vagy jobb (enhanced for multi-core processors)
4Gb RAM
VGA: DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)
Vista, de inkább Windows 7
XP-vel nem fog menni, ha jól tudom.
Ajánlott gépigény:
4 magos CPU: 2.4 GHz quad core vagy jobb
Itt is elég 4 Gb RAM, ha több van pesze az sem gond, sőt
VGA: DirectX 9 compatible with 768 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)
Op.rendszer: Windows Vista / Windows 7 (A 64-bites ajánlott leginkább hozzá, mint minden vmire való új játékhoz, ami nem retró stílusú. :)
Ja, tárhely igénye pedig 9 Gb lesz alapból. (Aztán persze majd kaphat 1-2 DLC-t is a későbbiekben.)
CSak legfeljebb hozzá még annyit fejleszthettek volna, hogy a távolságot is vegye figyelembe: ami túl közel kerül hozzánk (mondjuk egy lépésnyi távra, vagy egy karnyújtásnyira), az észrevesz minket akkor is, ha az árnyéban, sötét helyen tartózkodnánk, egyéb fedezék nélkül.
Ettől függetlenül számomra várós, de a fejlesztők helyében ezt inkább nem reklámoztam volna, hogy ilyen ziccert kihagytak.
Gépigénye mi? Ha már volt fenn itt is.. akkor bocs..:) nem láttam eddig..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.