"Nagy rajongói vagyunk a Thiefnek!" - ismerte el Carrier az Eurogamer Expón. Garrett kalandjaiban nagyon fontos szerepet töltött be a fény. Kezdetben az Arkane Studios a Thiefhez megszólalásig hasonlító rendszert tervezett a Dishonoredhez is, azaz figyelni kellett a fényhatásokra, és legtöbbször az árnyékban mozogtunk.
"De rájöttünk, hogy amikor egy NPC előtt állsz ilyen közel [az arcához közel emeli tenyerét] a sötétben, akkor be kell látnunk, hogy ez nem reális. A valóság nem ilyen!"
A Dishonored fejlesztői szerettek volna a realitás talaján mozogni, ezért úgy döntöttek, hogy a fénnyel és az árnyékokkal való mókázást kiveszik a játékból. Dunwall városában nem tudjuk elpusztítani a fényforrásokat; egyes gyertyatartókat meg lehet ugyan semmisíteni, de világot általában világosban járjuk be. Természetesen lesznek éjszakai küldetések is.
Carrier megjegyezte, hogy a vizualitást megölték volna a túlságosan kontrasztos területek, ahol egyszer még verőfényben nyomulunk, aztán hirtelen koromsötétben. Az Arkane munkásai szerencsére megtalálták a közös nevezőt, s így is bőven lesz lehetőségünk taktikázásra és lopakodásra.
A Dishonored immáron aranylemezre került, október 12-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
A játék meg fasza, várom.
Gépigénye mi? Ha már volt fenn itt is.. akkor bocs..:) nem láttam eddig..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.