Az Edmonton Comic & Entertainment Expón tartott előadásában a BioWare a Dragon Age III: Inquisitionről is szót ejtett, jóllehet a 2013 őszén érkező programról még mindig nagyon keveset tudunk.
A fejlesztők elárulták, hogy a Frostbite 2 motor által hajtott játékban egyetlen pálya is akkora lesz, mint a második rész összes pályája együttvéve, illetve azt is elkotyogták a srácok, hogy a testreszabási lehetőségeink minden korábbinál tágabbak; változtathatunk majd a követőinken, és a saját karakterünknél is annyi megkötés lesz mindössze, hogy kizárólag embert alakíthatunk majd. Háttérsztorik lesznek, és bár nem játszhatjuk végig őket, a hatásukat érezni fogjuk a játék folyamán. Az előző részek mentéseit érdemes lesz megtartani, hiszen felhasználhatjuk őket a folytatásban, hovatovább saját kastélyt is üzemeltethetünk majd.
Az első három concept rajzot helyben megtekinthetitek a játékról, pageup91 küldte be őket, köszönjük!
2.BioWare
3.Rockstar
De most ezt a játékot várom a legjobban.
Csak úgy gondolom ,hogy letettek már egy-két dolgot az asztalra ami miatt a legjobbak közé sorolhatom.
1. Remedy
2. Bethesda
3. BioWare
A Dragon Age 2 sem volt szerintem annyira rossz, csak az első részhez képest nem volt valami jó...
A Mass Effect 3 viszont szerintem nagyon jó volt,a végével sem volt semmi bajom,nekem tetszett.
Ezzel a néhány koncepciós képpel hivatalosan is beindult a marketing-gépezet, úgyhogy megint kéthetente-havonta kapjuk majd az unalomig ismert ígéreteket. Amikből aztán úgysem lesz semmi.
Mindenesetre remélem, hogy a sztorival végre magukra találnak, mert a második rész látványosan egy helyben toporgás volt minden szempontból. Ott van most példának a LotR után a GoT, sztoricsavarásokban és pörgésben lehet utána szaladni szabadon. Úgyis most már el kéne kezdődnie a háttérjátszmák továbbgyűrűzésének, amik az Origins óta állnak.
Az első rész legnagyobb hibája talán a harcrendszer volt, főleg a mágusé! A második részben alig bírtam betelni a f@sza harcrendszerrel! A mágus máig kedvencem! (remélem ezen nem fognak változtatni) Az igaz hogy túlságosan ismétlődtek a pályák, de engem nem zavart.
Az egyetlen dolog ami halálosan irritált, azok a pókok voltak, máig nem értem hogy miért kell egy rpg-be belerakni őket! Az Oblivionban nem voltak, és mégis tetszett mindenkinek a játék! (tisztelet a kivételnek)
A karakter alkotás az egyik gyengém, szal annak idején én is ledöbbentem (mint mindenki más) amikor kiderült hogy Hawke csak ember lehet. Viszont kompenzált a karakter hangja, személy szerint idegesít az olyan játék ahol a főhős néma!
Remélem ez az Inquisition jobb lesz mint a kettő együtt!
U.I. Dood: Az swtor nem azért bukott el mert szar lenne, hanem azért mert a wowhoz képest sokkal erősebb gépet igényelt, így nem mindenki tudott vele játszani. Illetve a játék egy bizonyos célközönségnek készült... Én játszottam mindkettővel, és az a véleményem hogy a wow nagyobb teret biztosít az önmegvalósításhoz.
a második részbe fél órát fektettem a haveromnál és meg kell mondjam nagyon nem tetszett...
így hát remélem hogy a 3. rész inkább az 1.re mint a 2.ra fog hasonlítani és akkor rám számíthatnak...sokkal jobban bejön a saját magad által kerállt kari mint az elörre meghatározott...
#4: a storyról én olyat írnék nekik hogy térden álla könyörögnének hogy mennyek :D
Kedves Bioware fizessetek inkább 3X-os gázsit, az íróknak, mivel egy fantasy alapja a történet. A többi, csak ez után jön.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.