Ismét szemfülesek voltak az IGN magazin munkatársai, akik tettek egy baráti körsétát a jövő héten megjelenő Call of Duty: Black Ops 2 multijával. A tapasztalataikat két videóban összegezték: következzen hát egy kis gameplay a Carrier és az előrendelői extrának számító Nuketown 2025 térképről.
A Black Ops 2 multijára milliók szeme néz kétkedve, a Treyarch pedig mindent megtett annak érdekében, hogy új ízt csempésszen a megszokott dogmákba. Végre elrugaszkodhatunk a Modern Warfare-féle fejlődési rendszertől - hogy ez a többségnek be fog-e jönni, az a jövő zenéje. Nézzünk bele a Carrier és a Nuketown 2025 térképekbe!
Megjelenés november 13-án, PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, míg a Wii U-s verzió november 30-án landol.
Mivel semmi olyan nincs ebben a részben (sem), amit egy ügyesebb modder csapat ne tudott volna 1, azaz egy év alatt elkészíteni, a Treyarch valószínűleg újszerű agysejt manipuláló eszközök játékba történő integrálásával foglalkozott, aminek hatására az áldozatok elvesztik józan gondolkodásukat és az átlagos szint alá süllyednek. Tipikus "szőke nő a plázában" eset. Mással sajnos nem tudom magyarázni, hogy miért dönt évről-évre rekordokat egy olyan játék, ami ha nem is rosszabb, de legfeljebb ugyanaz már 4 éve.
Másik logikus elképzelésem: Kotick ül a 101. emeleti irodájának nyúlbőrfoteljében és nézi a statisztikákat:
"-Hmm, 200 eladott BO2, nem is rossz. Legalább fedezi a fejlesztési költségeket, a haszont meg majd hozza a 30 DLC... Hé ti, igen ott a sarokban. Ti meg hirdessétek ki, hogy idén is rekordot döntöttünk!"
Köszönöm
Semmi baj nincs ezzel a résszel a Treyarch végre mert újítani anélkül, hogy feláldozná a CoD sorozat jellemzőit, épp azokat a dolgokat amiért még mindig millióan szeretik a játékot. Ami bizony már rá is fért a sorozatra a katasztrofális sok tekintetben visszalépés MW3 után.
És nem kell félreérteni sosem estem hasra a CoD-tól, de mégis kedvelem, mert jó szórakozást nyújt. És ennél nincs fontosabb dolog egy játékban akárki akármit mond...
Amúgy tény, hogy az RPG nem feltétlen a legpontosabb fegyver, viszont megbízható és a fegyvereknél - ez lehet, hogy meglepő lesz - a megbízhatóság fontosabb tényező, mint a pontosság. Ráadásul ugyebár RPG-kkel nem emberekre lőnek, hanem tankokra, így 100 méteren belül még simán elviselhető egy olyan méteres pontatlanság is. Ha pontosságra van szükség, arra ott vannak az irányított rakéták, azt viszont nem biztos, hogy olyan lazán hurcolod magaddal a mocsokban, sárban. Nem igazán értem, hogy ha 60 éve használják az RPG-t a világban, miért ne lehetne még 13 év múlva is elterjedve.
Légyszi, szépen kérlek ne magyarázz már bele harcászati dolgokba, mikor méterekről látszik, hogy fingod nincs a témához.
Vegyük sorba. A CoD nem szar. Ha a BO2-t, mint játékot nézem, olyan 9 pont körülit érdemel a 10-ből. Ha úgy nézem, mint egy sorozat tagját, akkor max 4-et.
Aki az MW2, BO, MW3 után negyedszerre is képes megvenni ugyanazt, az tényleg hülye. Vagy sok a pénze. Ezen nincs mit szépíteni. Ha veszek egy fekete cipőt és jövőre kiadják ugyanazt a változatot csak fehérben, én nem fogok odarohanni megvenni. Sokan igen, de én nem.
2025. Közeljövő. Lézerfegyver? Ugyan már, az maradjon meg a SW-ban. RPG? Na ne nevettessenek már. Kreativitás zérus. Olyan nehéz lett volna betenni egy fiktív rakétavetőt, ami nem 80 méterig pontos, hanem mondjuk... távolabb? Végül is igen, valóban egyszerűbb kiszedni és átszínezni a fegyvert CoD4-ből. Persze így már érthető, miért a legjobb választás a 2025-ös dátum. Az előző CoD-okból tök jól össze lehet ollózni a fegyverarzenált. Egyszerűen TÖKÉLETES megoldás, én se csináltam volna jobban. Minimális munka, maximális bevétel. Hülyegyerek meg úgyse veszi észre a hasonlóságot, mert átszíneztük hehehe.
HUD. 1600*900-as felbontás. Lelövök egy embert. Amit feltétlen jelezni kell, mert enélkül nem teljes a játék: Kit lőttem le. Mivel lőttem le. Akit lelőttem az hányas szintű volt. Mi a profilképe. Milyen fegyvere volt. Hány XP-t kaptam érte. Killstreak képe. Killstreak neve. Kitüntetés amiért sikerült lelőnöm. Maradék, kihasználatlan felület: 800*600px. Egyéb ikonok, amik feltétlen szükségesek a játékosok navigálásához: ki- és bejáratok jelzése nyilakkal. Létrák jelzése nyilakkal. Emelkedők jelzése nyilakkal. Ellenség jelzése nagy piros betűkkel. Barát jelzése nagy zöld betűkkel. (színvakok jelentős hátrányban)
A CoD egy tökéletes játék. Lenne, ha nem nézné hülyének az összes játékost. És aki ezt hagyja... az az is. Még valamit akartam írni de elfelejtettem, szóval zárásul csak belinkelem ezt a videót:
http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU
Rajtad kívül mindenki értelmes dolgokat mondott, erre te hülyézel, szarozol, és bunkóskodsz szünet nélkül.
10 év múlva nem értem miért lenne gáz gépfegyvereket és rakétavetőt használni, ha figyelembe veszed hogy 100 évvel ezelőtt ugyanúgy töltényeket és robbanószert használtak. Vagy te mit vártál? Lézerfegyvert meg szuperszonikus gránátot? A nyílpuska pedig egyrészt a Black Ops védjegyévé vált, másrészt a kampány eseményei során fontos szerep jut a nem modern fegyvereknek is, de ennek okát ne lőjük le annak aki nem látta azt a bizonyos gameplay videót.
Mellesleg ez továbbra is egy játék, és a dolgok valóságtartalmát egy videojátékban csak az vizsgálja aki nagyon ráér, esetleg nagyon bele akar kötni valamibe.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.