A Quantic Dream fejese, David Cage nemrégiben az Official PlayStation Magazine-nak panaszolta el, hogy a folytatások megölik a kreativitást. A játékipart sújtó ötlethiányról tanúskodnak az évről-évre érkező, csekély újdonsággal sújtott folytatások.
Cage szerint, ha innovációt várunk, és úgy véljük, hogy a játékokban több potenciál van, mint amit egy szimpla shooterben látunk, akkor rájövünk arra, hogy a folytatások megölik a kreativitást.
Sok ember ugyanazért rajong, s ha menetrendszerűen az orruk alá tolják, már nyitják is a pénztárcájukat - ilyen egyszerű. A játékosok csak az ötlethiányban szenvedő kiadókat pénzelik. Bennünk van a hiba: ha minden karácsonykor megvesszük ugyanazt a játékot, csak más köntösben, mindenki boldog lesz. Vakok vagyunk és süketek, nem látjuk a fától az erdőt. A Quantic Dream nem áll be a sorba: szokatlan, új címek mellett kötelezték el magukat, s egyetlen egyszer sem készítettek még folytatást.
Ilyen volt a Fahrenheit, a Heavy Rain, és ilyen lesz a Beyond: Two Souls is.
egyiket sem ismerem, és nem vásárlok fel egy játékot mert az előző része jó volt
Úgy írtam,hogy sorozatban (azaz egymás után).
Na jó talán a gazdasági rendszer a titkos helyek, de ezek is csak mellékszállak, ezekkel nem nagyon kellet törődni a végigjátszás szempontjából.
Tehát a magja maradt egy az egyben ugyanaz. Majdnem egy mod minimális fejlesztésekkel.
A másik,hogy mivel nem évente adják ki ezért minőségibb is és nem megy a "sorozatuk" rovására. Tudnak innovatívak lenni.
- Titkos helyek megjelenése
- Okosabb mesterséges intelligencia
- Több fajta küldetés típus (nem csak az elsőben megismert: öld meg a célpontot)
- Úszás
- Többféle ellenfél típus
- Járművek
- Egy rakat új mozdulat
- Csomó új fegyver
- Külön gazdasági rendszer, amit a birtokod köré építettek ki, lehet manage-elni a dolgaidat.
Stb... stb... stb
De amúgy igaza van. A jól bejáratott címek biztos jövedelmet eredményeznek, ellenben egy új IP-vel nagyon nagyot bukhat, vagy nagyon nagyon kaszálhat a kiadó...
5 rész óta teljesen ugyanaz a játék, csak más környezetben, ugyanazokkal a küldetésekkel (öld meg ezt.....). A hajózás üde színfolt benne, de ennyi.
Az 1. rész után egyből elkezdtem a 2.-at és 2 óra után már full unalmas volt, a 2 kiegészítéseiről nem is szólva.
A másik amit nem értek a nagyfokú szabadság. Talán egyedül vagyok ezzel, de minnél nagyobb a szabadság annál kevesebb a szórakozás. Kell hogy vmi vezesse az embert,különben a bolyongás a korlátlan hatalom unalomba fullad. De mivel nem tudom miről szól a játék így nem tudom konkrétan mit lehet csinálni. Hiába olvasok olyat,hogy saját világot kreálhatok vagy ilyesmi, az még nekem nem izgalmas. Ne a szabadság legyen nagy egy játékban,hanem a folyamatosan változó körülmények. Akár egy cod is lehet megunhatatlan sztorival megáldva,ha minden alkalommal más történne a sztoriban. Nem is kell több 5óráná sztoriból, csak legyen tényleg olyan,hogy nem látok két egyforma végigjátszást.
Aki nem játszott vele, az nem érheti teljesen, hogy itt az a sikerélményed, hogy ezt TE építed, mégha csak blokkokból is. Nem, itt a dolgokat ne 2 méterröl nézd, hanem akkor áll össze a szépség, ha látod az egész épületet, vagy amit építettél. Mellesleg van alternatíva jobb grafikával, amelyiknél az anyag tényleg azért már gömbölyü. De itt is van texture pack, melynél nem is látsz majd a blokkokon pixelt.512x512-es a legnagyobb, ami megy is. Felette a géped kiakad, nem bírja. Ezért van alacsony felbontás alapból.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.