Noah Hughes a TrueGamingnek árulta el, hogy miért nem lesz Wii U-s verzió a Tomb Raiderből. Noha az úriember nagy rajongója a Nintendo új konzoljának, s hatalmas móka lenne az új interfésszel való bolondozás, de nem tudnák ugyanazt a minőséget visszaadni, amit PC-n, Xbox 360-on és PS3-on.
Ha lett volna Wii U-s verzió, akkor egyedi kezelőfelületet kapott volna a GamePaden - ez az amit a játékosok imádnak és elvárnak, ezért a fejlesztők meg sem próbálják félkész produktummal kiszúrni a szemüket. Vélhetőleg a Crystal Dynamicsnek nem volt elég kapacitása a port elkészítéséhez, mivel a többi platformra már évekkel korábban elkezdődött a munka, s a Wii U-s verzióhoz csak jóval később kezdhettek volna hozzá.
A VG247 jóvoltából új videóra is szert tettünk, mely a multiplayer mód részleteibe enged betekintést:
A Tomb Raider március 5-én jelenik meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.