Az App Annie és az IDC közös kutatása szerint a december 31-én véget ért negyedévben több bevételt hoztak az iOS-es és androidos mobileszközökre fejlesztett játékok, mint a kézikonzolosok.
Pontos számok nincsenek, a linkelt PDF-ben azért megnézhető néhány grafikon, ami az arányokat tükrözi. A Vita és a 3DS játékeladásaiból származó bevétel egyedül decemberben volt nagyobb, ez esetben a forgalom 60 százaléka a kézikonzolokról származott.
A jelentés szerint iOS-en a Clash of Clans, Androidon a Puzzle and Dragons, a kézikonzolokon pedig a 3DS-es Pokémon Black & White 2 volt a legnépszerűbb játék az elmúlt három hónapban.
Viszont azt, hogy a PS4-gyel fogja elérni a maximumot azt, hogy értetted?
De mondom, itt nemcsak a Vita-t, hanem mindent elítélnek az eladások alapján.
És ne felejtsd el, hogy attól a Gears of War még elég szép lóvét hozott a konyhára.Egy egyszerű példa: a nadrágoknál is a farmereket veszik a legtöbben, minden többi nadrág eladásai elbújhatnak mellette.De a ez a többi szintén hoz pénzt a gyártóknak, ezért soha nem szűnnek meg.Néha olcsóbban adják, de több mennyiségben.Mindegy!A lényeg, hogy ha valami jobban fogy, mint egy másik, az nem jelenti azt, hogy a másik haldoklik.Ezt nem értem itt a GK-n se!Mindenki azt veszi alapul, hogyha "A" konzol jobban fogy, mint "B" konzol(vagy pc, handheld, stb.), akkor a "B" haldoklik.Ki találta ki ezt a baromságot?Tény, hogy néhány cég becsődölt, mert nem volt akkora igény a termékükre.De cégek százai élnek jól, annak ellenére, hogy nem "akkora" az eladott cuccaik száma.Szal nincs sok logika abban, ha csak az eladásokat nézzük és ebből máris csődöt kalkulálunk.
http://www.youtube.com/watch?v=FEJUcG8Mewk&feature=youtu.be
Így konzolra költök többet! : )
Az Infinity Blade meg egy interaktív videó...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.