Az Epic Games pályatervezője, Jim Brown az OXM-nek árulta el, hogy egy "második egyjátékos kampány" is megnyitható a Gears of War: Judgmentben. Az Aftermath eléréséhez a Judgment alapkampányában csillagokat kell gyűjteni - ezeket a pályák végén osztja ki a játék afféle értékelésként.
Brown nem akarta elárulni, hogy milyen hosszú lesz a játék ezen része, és azt sem, hogy mit tartalmaz majd, az biztos egyelőre, hogy a Gears of War 3 idején játszódik. Talán ti is észrevettétek, hogy míg a legutóbbi játékban Marcus világot ment, Baird és Cole a történet egy pontján eltűnik, és csak később tér vissza - itt derül majd ki, hogy mi jót csináltak. Brown szerint az volt a céljuk a második kampánnyal, hogy keretbe helyezzék a játék történetét, így nem csak az előzményeket ismerhetjük meg belőle, de az eredeti trilógiához is szoros kapcsolat köti majd.
A Gears of War: Judgment március 22-én jelenik meg Európában; most néhány régi-új screenshotot is megtekinthettek a galériánkban, brutális felbontás mellett.
Viszont sajnos nem tudom beszerezni mert félre kell tennem a Watch Dogsra, AC4: Black Flag-re és talán a GTAV-re,viszont az olvasottak alapján nem kell szomorkodnom. Tényleg annyira "rossz"?
Szerintem ezért vagyunk két külön véleményen.
Igen, ez minden idők egyik legnehezebb gow kampánya, de pont ez a jó benne. A kihívás. Amikor már tizedjére mentek neki a haverokkal az adott szakasznak és próbáljátok egymást fedezni, más utat találni stb. Persze, idegesítő néha, de ha sikerül akkor elégedetten csapkodjátok egymás hátát virtuálisan. Kőkemény az elejétől a végig. Nulla lőszerrel kell megcsinálni az adott szakasz, két perced van a következő pályán, nem használhatsz csak snipert, meg kell védened bizonyos pontokat, stb stb. Szerintem elégé érdekessé tették magát a játékmenetet. Nem az van hogy mindenhol lehúzódsz egy barikád mögé és lancerrel ölöd az ellent megölöd és a következő szakaszon újból ugyanez. A csillagozás viszont tényleg nagy baromság és megtöri a játékot.
Amikor pedig van is fedezék, általában egy rohadt szűk folyosón kell küzdeni ahol végtelen hullámokban jönnek ránk a bunyós wretcherek, mögöttük vagy 4 grinderrel, 2 boomerrel meg olykor 3 ragerrel a teljesség kedvéért. Pillanatokon belül elözönlik a folyosókat, mozdulni sem lehet... Elképesztő animációs bugokat láttam emiatt.
Ha sikerül is kiirtani az ellent, még mindig nincs vége: jönnek a tickerek akiknek mintha ez alkalommal több lövés kellene mint korábban, minden irányból jönnek és megállíthatatlanok. Ha egyet ki is lősz a többi csak elröpül, felpattan, csatlakozik az erősítéshez és rohan ismét feléd! Ha ezeket a hullámokat még túl is élnéd szinte mindig kapsz végül a képedbe 3 corpsert és vagy 4 ridert... És ez csak egyetlen 5-10 perces kis szekció leírása volt! (Néhány pálya azért némileg részletesebb, attól függ hogy van -e rá írva time challenge gondolom!)
Néha komolyan úgy érzi az ember a pályák végén mintha jó alaposan összeverték volna, ideges, a tenyere izzad és fáj az eszeveszett nyomkorászástól (többnyire "láncfűrész-tus" és végtelen reload a felelősek ezért) , és csalódott hogy már megint nem történt a hordamódon kívül semmi a képernyőn!
Hihetetlen túlerő jellemzi az ellenfeleket, erejüket hardcore-on kb. a GOW3 hordamódjának 40-es szintje környékére lehetne belőni, és csak jönnek és jönnek! A plusz kihívások néha kellemes adalékokkal szolgálnak, olykor időre kell dolgozni, máskor elképesztő effekteket pakolnak nekünk a képernyőre nehezítés gyanánt, kicsit prezentálva a 7 éves hardware rejtett erőforrásait... (Pl. a porfelhőben küzdeni egy dohos pincében: awesome!)
Sajnos a játékban van egy rendszer melynek folytán minden halál után új leosztásban kapjuk az ellent a képünkbe, ennek folytán hiába vagyunk éppen challengeben időre, előzőleg még esélyt is láttunk a kihívás teljesítésére, de mivel respawn után a random rendszer 5 maulerre cserélte az 5 grindert, így az esélyeink az időben történő kijutásra leredukálódtak 0-ra! Nekem inkább lustaságnak tűnt ez a rendszer, mintha nem lett volna kedve a fejlesztőknek alaposan átgondolt scripteket írni, hanem mindent a véletlenre bíztak, csakhogy a challengeket egy bizonyos szituációra megfeleltetve szokták tálalni, nem pedig teljesen random mód, elvárva hogy akár reavereket öljünk miközben kifutunk az időből! (Igen, azokat a világokharca óriásbolhákat!)
Szóval a játék kampánya nem jó mint akciójáték, és nem jó mint történet, hiszen a valódi előzmények csak az utolsó fejezetben kezdődnek el, mikor is már a tárgyalás jelenében zajlik a cselekmény, egészen addig a múlton merengenek hőseink, melyből semmi az ég egy adta világon nem derül ki, a teljes cselekményt egy 2 perces introban össze lehetett volna foglalni, és akkor az egész játék olyan nagyszerű lett volna mint az utolsó kampány... Egy biztos: a People Can Fly a jövőben tartsa csak távol magát a Gears-től szerintem, a csillagozós-pontozós baromságával együtt!
Én szerintem meg fogom venni, mivel haverok azt mondják a kampány sztorija lehet nem érdekes, viszont a választható nehezítésekkel (amik szintén csillagot adnak), co-opban nagyon jó és nem csak sima hent, hanem csapatmunka is kell hozzá, valamint jóval nehezebb, mint a régebbi részek, valamint válatozatos is. Kb úgy kell elképzelni, hogy kis szakaszokra osztották a játékot és mindegyik szakasz más és más játékot hoz. De mondom, ehhez a nehezítéseket el kell fogadni!
Az Overrun pedig tényleg igazi csapatmeló mindkét oldalról.
Egyébként szerintem baromi szép (a videók alapján mindenképp és nem hiszem, hogy egyébként játszva csúnyább lenne)
Ami viszont felháborító az a kevés pálya és játékmód. Itt látszik, hogy a DLC-kre mentek rá.
Mindenképp másolat amid van, mert még nem jelent meg! :D...
Viccelődés félre téve, kicsit árnyaltabban, de osztom véleményed. Nem hinném, hogy PCF emberi tudtak volna olyan jó munkát végezni, mintha csak az EPIC végezte volna a munkálatokat. Másrészt ez nyilván egy köztes megoldás, stratégiai, és a kinectes GoW lefújása után muszáj volt betölteni az űrt! Az EPIC gőzerővel dolgozik a nextgen GoW-on, ezért egy ilyen kis DLC-vel felérő vackot fejlesztettek ki egy másik csapattal, hogy betöltse a lefújt GoW címek után maradt űrt! Teljes értékű játéknak túlzás nevezni, pofátlan is elkérni érte 12e Ft-ot, de nyugaton ez nem nagy pénz, főleg GoW fanoknak.
1. Nem kell minden, csupán 40 csillag az Afterhez.
2. Csillagokat egy egy küldetést osztályoznak mennyire voltál jó, és akár kivégzés, és headshpt nélkül is lehet maximális azaz 3 csillagosra csinálni egy részt!
Játékot kipróbáltam, és ez lesz az első GoW amit nem veszek meg! Lehet bétás cucc volt nálam, mert grafikailag visszalépés a 2-3-hoz képest, de mindegy is, mert a gond a rém unalmas egysíkú kampány, az after meg kb egy kimaradt ACT a GoW3-ból, szóval kár lenne "lekampányozni" azt a részt max 30 perc!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.