Az NVIDIA PlayStation 4-támogatással is felvértezte a PhysX és az APEX legújabb fejlesztői készletét, így az új konzolra megjelenő játékokban minden eddigi próbálkozásnál autentikusabb fizikának örülhetünk.
Aki nem tudná, a PhysX és az APEX gyakori és népszerű middleware-nek számítanak. Élethű, dinamikus fizikáért, elpusztítható környezetért, rongybaba-effektusért, realisztikus ruhaanimációért felelnek. Jelenleg is számtalan játékban használják az NVIDIA technológiáit, s a legfrissebb hírek szerint nem lesz ez másképp a PlayStation 4 esetében sem.
Bár az új konzol hardvereit az AMD szállítja, mindez nem szegte kedvét az NVIDIA-nak.
Ez nem pár embernek sikerült, hanem sok mindenkinek. Erra megvan a megoldás, én is olvastam, sőt 1x egy beta nvidia driver-ben is "elfelejtették" a korlátot betenni és azzal még annyit sem kell csinálni. Csak ati, nvidia betesz, driverek fel és kész.
Látom nem sikerült felfognod amit írtam. Ez nem ellentmondás volt.
Ha olyan effekt vagy ha minden effekt processzoron fut, akkor jó hogy nem bírja a processzor. De ha optimalizálva futtatnak rajta pár effektet akkor működhet. És ezért feltettem a kérdést. Szerinted a processzorban van PhysX "áramkör"? Vagy az h tud pár effektet JÓL futtatni? (Még1x: Amikor rá van optimalizálva.)
": Igen es ha nem lehet licenszelni akkor megis hogy a faszba kerulne ati kartyaba tamogatas?"
EEEEEE. Wut? Mondtam én, hogy nem kell licenszelni? Komolyan, tanulj meg szöveget értelmezni.
Ja és ahhoz képest, hogy leszartál kössz a további 4 hozzászólást!
NVIDIA PhysX API uses the GPU (Graphics Processing Unit) to process the physics environment calculations in games and applications which support NVIDIA's Physx. Physics calculations can be very complex and therefore as a system requirement, a GPU must feature 256MB of dedicated local video memory, support NVIDIA's CUDA technology and also have 32 cores or higher. If an NVIDIA motherboard GPU or a NVIDIA graphics card does not meet these requirements, you will not be able to use the GPU to process NVIDIA Physx calculations.
http://itcafe.hu/tema/nvidia_geforce_650_650_ti/hsz_1-50.html
Nincs aramkor ra mi?
Valahol olvastam par honapja hogy emberkeknek sikerult.
Aztan a fene se tudja lehet kamu is.
Az mar mas lapra tartozik hogy terheled vele a pcie-t mert nem kartyan belul oldod meg.
De a pcie igy sincs kihasznalva.
He?
Szerintem engine koder mar nem eszel az tuti.
Emulacio baszki.
Ugyanugy ahogy mondjuk a szoftveres megjelenites a cpu-knal.(nem apu-k rol beszelunk mert ott van gpu.)
Es igen van az nvidiaban sajat aramkore mivel a grafika hot mas utasitasokat kivan mint egy fizika.
Azt ne mond hogy a grafikaert felelos aramkoroket terhelik a fizika szamitassal mert tokonszurom magam.
Igy is visszafogja a gput ha fizikat is kell szamolnia hat ha meg a grafikaval foglakozo resznek kene ezzel szorakozni...
Es igen az atiban meg nincs.
Ugyanazt irod amit mi aztan meg mondod, hogy nem.
Tudat hasadasos vagy vagy ezzel szorakozol vagy csa pusztan lovesed sincs mirol hadovalsz?
De tudod mit ?
Leszarom.
Szord a marhasagaidat.
Mondjuk legalabb utanna nezhetnel valahol mielott vitatkozol.
A cpun futo resz egy szoftveres emulacio ami mukodik ugyan de nincs benne koszonet.
De itt szokas szerint rohadt okos mindenki.
Es mivel, optimalizalt aramkor (gyak dsp), csak azt tudja, de azt nagyon gyorsan vegrehajtja.
Ellentetben egy altalanos felhasznalasu processzorral ami barmire jo, de egy celprocesszorhoz kepest lassabb.
A cpu val is lehet 3d szamoltatni csak ha benyomsz minden fxet lofaszt akkor par polygontol behal.
Nem tudom ezen mit olyan kurva nehez felfogni.....
A physx nvidiara optimalizalt cucc.
Cpu-n is elfut de nagyon eroforras igenyes.
Nvidia physx aramkor ati cuccba.
Na persze.
Szoferesen eddig meg max a cpu teljesitmeny volt a gat.
Szal ez hir kacsa vagy nem hir....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.