A hónap végén masszív javítás érkezik a The Elder Scrolls V: Skyrim PC-s verziójához. Az 1.9-es patchben opcionálisan kikapcsolhatjuk a szintsapkát, így a végtelenségig fejleszthetjük karakterünket. Az egyéb hibajavítások mellett sokkal inkább érdekes az a tény, hogy érkezik a Legendary nehézségi szint, amely igazi kihívással kecsegtet még a veteránok számára is.
Pontosan nem tudni még, hogy a kihívás milyen formában növekszik, annyi viszont biztos, hogy érkeznek a Legendary skillek is. Minden képességünket, amely eléri a 100-as értéket, Legendaryvé tehetjük. Ekkor a skill visszaesik a 15-ös értékre, majd nullázódik az összes kapcsolódó perk is, vagyis visszakapjuk őket elosztható pontként, amiket aztán más skillekre költhetünk, vagy akár az előbb leredukált képességre is, ezúttal más perkeket választva. Ezzel gyakorlatilag megszűnik a szintsapka.
Uraim, ismét elő lehet venni a Bethesda szerepjátékát! A végleges patch elsőként PC-n élesedik a hónap végén, de később konzolokon is tiszteletét teszi.
A Dawnguard-ban pl. a helyreállítás iskolát orvosolták nagyon sok varázslattal (a hp regeneráció totál szétcsapta).
Annyira meg nem kell megijedned, mert jelenleg én is egy piromán karit vezetgetek Égkoszorún. A tűz alapból hatékonyabb ellenben a faggyal pl., mert nagyon kevesen immúnisak rá (a legtöbb ellenfél még negatív módosítót is kap rá).
Ezt pluszban megtoldom egy idézéssel és máris érinthetetlen vagyok mester szinten.
A vegytiszta varászkariban ezt szeretem. Sokkal okosabban kell megtervezned a boss csatáidat. A tolvaj kari sajnos nagyon overpowered lett, a harcosra pedig 20 perc után ráun az ember.
Nem azt mondom h a mágia a legerősebb, de szerintem simán használható.
Aki csak fut előre és darálni akar, annak 2 db one-handed dual-wieldingbe, alchemyvel meg enchantinggal plusz smithinggel ultra brutálul megélezve a pengéket, el lehet mindent söpörni, de szerintem nem ez a lényeg, ez mégis csak egy szerepjáték így nem feltétlenül a legeffektívebb megoldásra kell törekedni, hanem ami a legjobban áll neked kézre, és tetszik. Volt már pár karakterem, kipróbáltam sokféle harcmodort, és sok jó út van ami járható, ez már csak ízlés dolga.
1ébként a lopakodást tényleg jól eltalálták
+1
A legdurvább sebzést a muffle + tőr kombó adja még mindig. Ráadásul insta kill úgy, hogy a maradék 4 ellen azt sem tudja mi történt.
A muffle miatt ráadásul az illúzió rohadt gyorsan az egekbe szökik; vagyis ha valamit nagyon, de nagyon megéri majd visszapontozni, akkor az a illúzió lesz. Az így befolyó perk pontok meg simán ehetnek valamelyik páncélra, vagy fegyverharcmodorra.
Ne kezdjetek velem... :)
A Beth fórumán már a megjelenés óta nyaggatják a készítőket, hogy csináljanak valamit a szférával, mert nagyon gyengén muzsikálnak a sebző varik.
A skill nullázást hülyeségnek tartom mert ha 50es vagyok és lennulázom a 100 destructionomat akkor még azt a pici előnyt is elvesztem amit adott és masteren szétrúgnak mint annak a rendje.
Akkor ez már ideáig is vicces, mivel itt az ES-ban nagy keveredések vannak fajok terén. Lehetsz varázsló, de mellette Battemage, de ha meguntad, nyomasd hozzá az idézést, a tuti halál-pusztítás érdekében, már 50 körül borzasztóan erős vagy, de ezzel a nullázással nem lesz élvezetes a játék... A páncélok, minden már a végső stádiumban van, megvan 1000 quest, nem látok benne motivációt tovább küzdeni.
- ez így eléggé kiegyensúlyozatlannak tűnik
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.