Mozgásban az NVIDIA Face Works technológiája

  • Írta: zoenn
  • 2013. március 21.
  • Hír
Link másolása
A héten San Josében tartották az NVIDIA GPU Technology Conference-t, amelyen leleplezték a cég legújabb GPU-ját, a Voltát. Emellett levetítették az új, arcanimációért felelős technológia bemutatóját is.

Az NVIDIA vezérigazgatója, Jen Hsun-Huang feltárta a cég GPU menetrendjét, így már tudjuk, hogy mikor jelennek meg a cég legújabb grafikus processzorai. A legújabb technológia Volta névre hallgat, s a Maxwell után kerül a boltokba. A DRAM és a GPU közti adatátvitel bődületes, 1 TB/másodperc sebességre képes. Nem tudni még, hogy a jövő játékaiban ez miként csapódik le, de abban biztos lehetünk, hogy új távlatok nyílnak az iparban.


Emellett megmutatták a Face Works névre keresztelt technológia prezentációját, amely nem renderelt arcanimációt takar, hanem valódi ingame felvételeket. Nem semmi, ugye?

41.
41.
Dead island akart lenni az, csak az ujjam nagy a tablet meg kicsi.......
40.
40.
#32: Ja egyre gondoltunk figyelmetlen voltam...
Sorry
39.
39.
#32: A mkzgasnak nem azzal a reszevel van gond.
Szinte midenhol mocap van.
Hanem a mozgasert felelos kod-al.
Nem tud korlatalnul animaciot blandelni eszukbe nem jut pl a peldammal elve nehany mp-re lekapcsolni hogy arag doll dolgozzon aztan vissza.
A ketonek az osszemixeleserol mar ne is beszeljunk.
Nekem ebben volt csucs pl a sead island.
Amikor eltorted az enemy valamelyik jointjat. Es fityeget fizikaval az adott testresz.
38.
38.
#36: Talan azert mert kulon kene fejleszteni pc-re es nem lenne eleg egy fos port.
Meg a konzolgyartok hoborognenek, hogy a pc-s valtozat jobb ami rontana a konzol gep es jatek eladasokat..
37.
37.
CitromH
#36: Van aki kihasználja, de egy kezemen meg tudom számolni őket.

Konzolon sokkal nagyobb a profit. Egy HW éveken át, nem kell ezerféle konfigon tesztelni, nehezebb törni, maga a játék 2X annyiba kerül konzolra mint PCre, nem kell számtech tudás a használathoz.

Ezek alapján Te mire fejlesztenél? Meg ha nem jár túl sok költséggel az átírás (lévén xbox is egy PC) kiadod PCre is. Az is pénz nem? Sőt ha nagyobb az orrod akkor még vársz is egy pár hónapot elötte, nehogy már a végén Pistike letöltse a PCre otthon, és így a konzolos eladások csökkenjenek.
36.
36.
adam6751
#34: "arcadeosodnak" a PCs játékok is."

Azt nem állíthatod hogy ez a konzolok miatt van.
Mert ha annyi lehetőség van a PC-ben (kétség kívül van, nehogy félreérts) akkor ezt miért nem használják ezt ki a fejlesztők? Gondolom azért mert sokba kerülne...a PC játékosoknak is.
35.
35.
adam6751
#32: "GTA 4-es mozgástechnikával, (mert talán eddig ott reagáltak a hatásokra a legjobban a testek) "

Szerintem a Red Dead Redemption-ben. ha kilőtted az egyik lábát ott is sántított.Ha pedig mind kettőt akkor térden állva könyörgött az életéért vagy megpróbált visszalőni. Ahol eltalálod bevörösödik a ruhája a vértől, menekülésnél vérnyomokat hagy maga után, és seb is lesz rajtuk. Ha fejbe lövöd egy lyukszerűség lesz a fején,szét megy a feje vagy valami ilyesmi. meg a reakciójuk a lövésekre, késre (dobásnál) nagyon jó lett és még sorolhatnám. Az ilyen dolgok hiányoznak a mai játékokból, na meg az LA Noire szerű arcjátékok.
34.
34.
CitromH
#2: PC-n volt választásod, hogy milyen grafikán szeretnél játszani. Ezt konzolon hol fogod megcsinálni? Nehogy már Te döntsd el milyen gépet vegyenek az emberek.

Személy szerint a konzolokban nem is az zavar, hogy a PCs játékok grafikája lényegében egy helyben topog amióta létezik az Xbox-ps3 generáció, hanem hogy egyre inkább el- "arcadeosodnak" a PCs játékok is.
33.
33.
_Tappancs_
Nagy kár,hogy ez még mindig csak ilyen formában látszódik....1 fej=1 csúcskártya...egy játék meg nem 1 fejből áll..a többit a render park számolja majd?:D
32.
32.
Rakottkrumpli
#31: Így van, erre is céloztam az alatt, hogy "béna készített animáció meg gagyi mimika viszi a karaktereket" Mondjuk ha a motion capture-t kereszteznék a GTA 4-es mozgástechnikával, (mert talán eddig ott reagáltak a hatásokra a legjobban a testek) abból már valami hasonló is kisülhetne, mint, amit te mondasz. Nekem az is hiányzik a játékokból, hogy pl ha lábon lövöm az ne csak az életcsíkjából vegyen le a karakternek, hanem tényleg sántítson, meg szarabbul lőjön és próbáljon inkább fedezékbe húzódni. Ha pedig arcon találom, akkor szakadjon már le a fél arca, főleg, ha socival találom el. Meg ahol eltalálom bevörösödne a ruhája a vértől. Na meg sorolhatnám bármeddig. De én örülök ezeknek a videóknak, mert azt mutatják, hogy már ezek a dolgok felé is nyitottak a fejlesztők és nem csak a vizuális effektekre mennek rá, mint ahogy tették kb az elmúlt évtizedben.
31.
31.
#21: Az arcmimikanal sokkal nagyobb problemanak erzem azt, hogy a jatekokban soxor meg normalisan megfordulni sem tudnak a karakterek pl.
Szteppelnek, csuszkalnak mint az allat.
Rohadtul illuzio rombolo az animacios rendszeruk.
Lattal e mar olyat, hogy ugro karaktert ha eltalalsz, akkor az nem a sima ugras anim veget tolja az arcodba, mintha semmi sem tortent volna, hanem mondjuk elviszi egy kicsit a loves ereje a foldrehullik es fel kell valamilyen modon tapaszkodjon.
En meg csak hasonlot sem lattam.


30.
30.
#22: Belelog a bilibe a kezed.
Ha ezt tudna akkor olyan 4 kilo korul aruljak majd.
Ez egy vadiuj technologi es ha lehet valmennyit is hinni a sonynak, akkor a ps4 lenyegeben kesz van.
A promo videokat meg hagyjuk.
Emlexunk a "real time" videora a ps3 megjelenese elott.
Bar annak is van ertelme mert a hozzad hasonlok becsokizzak ezerrel.
29.
29.
darkness2013
ha már itt tartunk szerintetetek mennyibe fog kerülni a ps4?
28.
28.
Raatkainen
Az L.A. Noire féle technológia jobb bevilágításban és effektekkel.
27.
27.
trion96
Amúgy már a Beyond two soulsban is brutálul néznek ki az arcok, és ps3 ra jön
26.
26.
metercsiken
Ha ez tényleg így fog majd kinézni játék közben, akkor az valóban csúcs lesz!
24.
24.
zsoze
#2: teljesen egyet értek veled ,de ha valakinek meg olyan sok a pénze ,hogy a pc-be tolja bele akkor hajrá én csak örülök neki valakiknek el kell tartani a fejlesztőket is :D
23.
23.
GodGamer
Most már tudom, hogy mire költöm a dugipénzt. :)
22.
22.
Porcupine Tool
#1: Gyakorlatilag ugyanezt nyújtja a PS4 is töredék áron,míg az Nvidia Titan kártya 315000 ft.
http://www.youtube.com/watch?v=MUMOHSL53L8
21.
21.
Rakottkrumpli
#19: Ezt nem értem. Miért baj egy játéknál a szebb mimika? És miből gondolod, hogy nem venné meg senki, hisz az LA noirt is az adta el... Nem hogy kellene ez a játékokba, de üvölt belőlük ennek a hiányossága. Megnézel egy crysis 3-at, ami megszólal olyan jól néz ki és egy béna készített animáció meg gagyi mimika viszi a karaktereket... Kicsit le van ez a technológiai rész maradva.

Azt meg sose higgyük el egy ilyen videónak, hogy realtime! Az unreal 4 sem tudott olyat mutatni, mint a lentebb linkelt samaritan techdemo, ami elvileg realtime-ban megy az unreal 3-on...
19.
19.
bodortamas1
Hát ez viccnek is rossz :D A játék azért játék, mert nem olyan óriási nagy a grafjuk, mint ebben a videóban. Képzeljünk el egy sci-fi full tömény háborús játékot olyan grafikával. Szerintem az már nem játék lenne és nagyon kevesen vennék meg, olyan brutális lenne. Köszönöm, én nem kérek abból a videokártyából, nekem tökéletes ez az AMD hd7850 overlockos is.
17.
17.
markoci555
a szemek a legfontosabbak, a videóban élettelen volt, bár nagyon szép
16.
16.
Tokodboy
#11: Az biztos.
De erős gyanum, hogy next gen cím lesz, akármit is állítanak.
12.
12.
Solid Snake1984
#11: sőt van itt még egy két jónak tűnő project:

http://www.youtube.com/watch?v=P99qJGrPNLs
11.
11.
Solid Snake1984
#10: http://www.youtube.com/watch?v=ltH1eWxZutE

új mgs, na ez sem lesz piskóta
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...