Az NVIDIA vezérigazgatója, Jen Hsun-Huang feltárta a cég GPU menetrendjét, így már tudjuk, hogy mikor jelennek meg a cég legújabb grafikus processzorai. A legújabb technológia Volta névre hallgat, s a Maxwell után kerül a boltokba. A DRAM és a GPU közti adatátvitel bődületes, 1 TB/másodperc sebességre képes. Nem tudni még, hogy a jövő játékaiban ez miként csapódik le, de abban biztos lehetünk, hogy új távlatok nyílnak az iparban.
Emellett megmutatták a Face Works névre keresztelt technológia prezentációját, amely nem renderelt arcanimációt takar, hanem valódi ingame felvételeket. Nem semmi, ugye?
Sorry
Szinte midenhol mocap van.
Hanem a mozgasert felelos kod-al.
Nem tud korlatalnul animaciot blandelni eszukbe nem jut pl a peldammal elve nehany mp-re lekapcsolni hogy arag doll dolgozzon aztan vissza.
A ketonek az osszemixeleserol mar ne is beszeljunk.
Nekem ebben volt csucs pl a sead island.
Amikor eltorted az enemy valamelyik jointjat. Es fityeget fizikaval az adott testresz.
Meg a konzolgyartok hoborognenek, hogy a pc-s valtozat jobb ami rontana a konzol gep es jatek eladasokat..
Konzolon sokkal nagyobb a profit. Egy HW éveken át, nem kell ezerféle konfigon tesztelni, nehezebb törni, maga a játék 2X annyiba kerül konzolra mint PCre, nem kell számtech tudás a használathoz.
Ezek alapján Te mire fejlesztenél? Meg ha nem jár túl sok költséggel az átírás (lévén xbox is egy PC) kiadod PCre is. Az is pénz nem? Sőt ha nagyobb az orrod akkor még vársz is egy pár hónapot elötte, nehogy már a végén Pistike letöltse a PCre otthon, és így a konzolos eladások csökkenjenek.
Azt nem állíthatod hogy ez a konzolok miatt van.
Mert ha annyi lehetőség van a PC-ben (kétség kívül van, nehogy félreérts) akkor ezt miért nem használják ezt ki a fejlesztők? Gondolom azért mert sokba kerülne...a PC játékosoknak is.
Szerintem a Red Dead Redemption-ben. ha kilőtted az egyik lábát ott is sántított.Ha pedig mind kettőt akkor térden állva könyörgött az életéért vagy megpróbált visszalőni. Ahol eltalálod bevörösödik a ruhája a vértől, menekülésnél vérnyomokat hagy maga után, és seb is lesz rajtuk. Ha fejbe lövöd egy lyukszerűség lesz a fején,szét megy a feje vagy valami ilyesmi. meg a reakciójuk a lövésekre, késre (dobásnál) nagyon jó lett és még sorolhatnám. Az ilyen dolgok hiányoznak a mai játékokból, na meg az LA Noire szerű arcjátékok.
Személy szerint a konzolokban nem is az zavar, hogy a PCs játékok grafikája lényegében egy helyben topog amióta létezik az Xbox-ps3 generáció, hanem hogy egyre inkább el- "arcadeosodnak" a PCs játékok is.
Szteppelnek, csuszkalnak mint az allat.
Rohadtul illuzio rombolo az animacios rendszeruk.
Lattal e mar olyat, hogy ugro karaktert ha eltalalsz, akkor az nem a sima ugras anim veget tolja az arcodba, mintha semmi sem tortent volna, hanem mondjuk elviszi egy kicsit a loves ereje a foldrehullik es fel kell valamilyen modon tapaszkodjon.
En meg csak hasonlot sem lattam.
Ha ezt tudna akkor olyan 4 kilo korul aruljak majd.
Ez egy vadiuj technologi es ha lehet valmennyit is hinni a sonynak, akkor a ps4 lenyegeben kesz van.
A promo videokat meg hagyjuk.
Emlexunk a "real time" videora a ps3 megjelenese elott.
Bar annak is van ertelme mert a hozzad hasonlok becsokizzak ezerrel.
http://www.youtube.com/watch?v=MUMOHSL53L8
Azt meg sose higgyük el egy ilyen videónak, hogy realtime! Az unreal 4 sem tudott olyat mutatni, mint a lentebb linkelt samaritan techdemo, ami elvileg realtime-ban megy az unreal 3-on...
De erős gyanum, hogy next gen cím lesz, akármit is állítanak.
http://www.youtube.com/watch?v=P99qJGrPNLs
új mgs, na ez sem lesz piskóta
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.