GDC 2013: Next-gen technológia Activision módra

  • Írta: zoenn
  • 2013. március 28.
  • Videó
Link másolása
Az Activision sem ül ölbe tett kézzel a next-genre várva, az idei GDC-n végre lehullt a lepel a kiadó saját fejlesztésű technológiájáról. A techdemó az élethű arcokra koncentrál - ilyenek lesznek az új Call of Dutyban is?

A játékosok évek óta nyaggatják az Activisiont, hogy ugyan legyen már olyan kedves egy minden tekintetben kielégítő engine-t írni a modern játékokhoz és a közeljövő alkotásaihoz. Imáinkat meghallgatták, a cég kutatásért és fejlesztésért felelős részlege az idei GDC-re időzítette a vadonatúj renderelési technológiájukról tanúskodó képsorok bemutatását. Végre nem lesz csúnya az új Call of Duty?

A fenti techdemó PC-n futott, DirectX 11-ben, egy GeForce GTX 680 támogatásával, és simán hozta a 180 fpst (!), maga a GDC-n látható valósidejű demó pedig egy kétéves laptopon muzsikált, ami azért elég szép teljesítmény. Az Activision megnyugtatott mindenkit: nem szükséges mindehhez szuperszámítógép, a jelenlegi vasakon is elszáguld.


Az Activision Blizzard technológiai igazgatója, Jorge Jimenez elmondta, hogy a fentebb látható demó "a fotorealisztikus karakterek megalkotásáért folytatott többéves munka csúcspontját képviseli". Várjuk a látványos kunsztokat kihasználó játékok áradatát!

29.
29.
metercsiken
Bevallom, ha csak a videót nézem, és nem olvasom el ami előtte van, én biza azt hinném ez egy élő ember! : )
Szerintem nagyon komoly, miket meg tudnak már csinálni.
Az már más kérdés, hogy a játékokban még nem hiszem, hogy használni fogják.
( átvezető videókon kívül )
De jó lenne! : )
28.
28.
xinosz
#27: Szerintem lehetne a játékokat PC-re nagyon jól optimalizálni, de akkor ki venné meg a gtx 680-at meg az i7-et?
27.
27.
zsoze
Na kérem arról meg annyit ,hogy minél erősebb vas kell mert azon fut minden a nagy f.azt ha a programozók beleadják magukat akkor ilyet is tudnak csinálni ....
26.
26.
KocZkaZ
#24: Te jó helyre írtál???? :-)
Egyébként ez tényleg szép-szép (még ha az NVidia-tól is van), de vajon miért is nincs haja az ürgének a videón? Bezzeg a nőnek, de még az öregnek is több haja van a képeken. Talán mert, ha még a hajat is hozzárenderelné valős időben a kártya, diavetítés lenne belőle? Vagy mostantól a kopasz a trendi, mint next-gen? :-)
25.
25.
xinosz
#23: Hát igen, össze lehet itt szedni a dolgokat, amiken bőven van még mit csiszolni, de én asszem tökéletes játék sosem lesz!
24.
24.
piskóta
remélem a fegyverhangok is változni fognak, ez az egy ami elrettent a játéktól, amúgy meg jó játék
23.
23.
Borington
#22: No meg a mesterséges intelligenciát. Arról keveset hallunk.
22.
22.
xinosz
#20: Erről van a szó! A grafika helyett a realisztikusságot, a fizikát, a tárgyak, előlények viselkedését amikor más tárgyakkal találkoznak,ezeket kéne fejleszteni! Rombolhatóság,törés,szakadás meg ilyenek!
21.
21.
l4cyk4
Szégyen, hogy egy butított nVIDIA techdemo-t mutogatnak a sajátjukként.
20.
20.
TheNovaqt
Király meg minden, de kb pont lényegtelen dologgal példálóznak megint.
A környezet legyen valósághű meg tesszelláció ezerrel.
Unalmasak már ezek az arcos videók.. Kb FPS-ben kutyát nem fogja érdekelni hogy milyen az arca a katonáknak.. főleg nem multiban ahol kb soha nem fogod látni..
Inkább a környezetet meg a fizikát húzzák feljebb.
Parasztvakítás nem több.
19.
19.
xinosz
Ez szép de magán a játékélményen nem sokat dob, inkább a fizikát kéne fejleszteni, mint pl ha bomba robban vagy egy tárat kilövök valakire akkor az szakadjon darabokra és ne haljon meg ha bokán lövöm!
18.
18.
abydos
#11: Vagy közösen készítették el...
17.
17.
dyousee
#1: Valóban csak a pupilla nem reagált a fényváltozásra -gondolom ezt is megoldják- de már így is elég meggyõzõ. Lassan kiderül, hogy muzsikál ez a technika ingame.
16.
16.
Killerbee
#14: Mert first person nézetben miért nem tesz hozzá sokat?
15.
15.
Rakottkrumpli
De ha az öreg fickóról megnézzük azt a két képet, ami ugyan az, csak az egyik szét van effektelve és jobban megnézzük a nem szét effektelt képet, akkor ugyan azt láthatjuk, mint amit eddig is láthattunk a codokban, csak itt több apixelszám és nagyobb felbontású textúrák vannak rajta. Ez itt egy újabb parasztvakítás kérem szépen.
14.
14.
DON GONDOCS
Hát nem mondom 1-2 kaland-rpg-ben jó lenne látni eszt a technológiát, de egy fps vagy stratégiában, nem tesz hozzá sokat. Bár szinte biztos vagyok hogy csak olyan cínek fogják ezt használni amik erre lesznek kihegyezve, LA Noir/ Heavy Rain.
13.
13.
KocZkaZ
#11: Sejtettem. Én is rákerestem ellenőrzésképen, mielőtt egyáltalán megemlítettem, de köszi a megerősítést. ;-)
12.
12.
GodGamer
Nagyon durva, de most, hogy mindenkinek van saját arc-technológiája bele sem merek gondolni, hogy mi vár ránk 1-2 éven belül. Egyébként attól, hogy ilyenek az arcok a játékon belül, még simán kinézem belőlük, hogy maradnak a jól bevált foltozott cod(q3) engine-nél, csak kicsit tákolgatják még...
11.
11.
Rakottkrumpli
#10: Einhorn, vagy finkle? Finkle vagy Einhorn??! :D Rákerestem most és tényleg ugyan az. Szóval más tollával ékeskedik az acti... Van ilyen.
10.
10.
KocZkaZ
#8: De pontosan, szoval most Activion vagy NVidia??? Persze ott a Titanon futtatták komolyabb fényárnyék-technikával.
9.
9.
kanos005
Codot jelentsék inkább be....
8.
8.
Rakottkrumpli
Nem ugyan ez a fej volt ugyanezekkel az animációkkal csak jobban kidolgozva az nvidia ugyanilyen vidijében? Amúgy fogadok fele ilyen szépek nem lesznek a következő codban az arcok :)
7.
7.
Killerbee
#6: Na ez az, hogy majd a jövő generációja ezen fog felnőni, hogy valósághű modelleket lőnek halomra.
6.
6.
Grabowsky30+
Nagyon durván realisztikus a mimika a bőr stb! Lassan megéljük, hogy olyan élethű lesz a grafika, hogy majd sajnálok lelőni egy ellenfelet a játékokba! :D
5.
5.
danez11
Mondjuk a call of dutyba aztán nagyon fontos az élethű arcmozgás..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...