A játékosok évek óta nyaggatják az Activisiont, hogy ugyan legyen már olyan kedves egy minden tekintetben kielégítő engine-t írni a modern játékokhoz és a közeljövő alkotásaihoz. Imáinkat meghallgatták, a cég kutatásért és fejlesztésért felelős részlege az idei GDC-re időzítette a vadonatúj renderelési technológiájukról tanúskodó képsorok bemutatását. Végre nem lesz csúnya az új Call of Duty?
A fenti techdemó PC-n futott, DirectX 11-ben, egy GeForce GTX 680 támogatásával, és simán hozta a 180 fpst (!), maga a GDC-n látható valósidejű demó pedig egy kétéves laptopon muzsikált, ami azért elég szép teljesítmény. Az Activision megnyugtatott mindenkit: nem szükséges mindehhez szuperszámítógép, a jelenlegi vasakon is elszáguld.
Az Activision Blizzard technológiai igazgatója, Jorge Jimenez elmondta, hogy a fentebb látható demó "a fotorealisztikus karakterek megalkotásáért folytatott többéves munka csúcspontját képviseli". Várjuk a látványos kunsztokat kihasználó játékok áradatát!
Szerintem nagyon komoly, miket meg tudnak már csinálni.
Az már más kérdés, hogy a játékokban még nem hiszem, hogy használni fogják.
( átvezető videókon kívül )
De jó lenne! : )
Egyébként ez tényleg szép-szép (még ha az NVidia-tól is van), de vajon miért is nincs haja az ürgének a videón? Bezzeg a nőnek, de még az öregnek is több haja van a képeken. Talán mert, ha még a hajat is hozzárenderelné valős időben a kártya, diavetítés lenne belőle? Vagy mostantól a kopasz a trendi, mint next-gen? :-)
A környezet legyen valósághű meg tesszelláció ezerrel.
Unalmasak már ezek az arcos videók.. Kb FPS-ben kutyát nem fogja érdekelni hogy milyen az arca a katonáknak.. főleg nem multiban ahol kb soha nem fogod látni..
Inkább a környezetet meg a fizikát húzzák feljebb.
Parasztvakítás nem több.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.