Patrick Bach szerint nem lenyűgöző látvány jelenti a minőségi ugrást, hanem az, hogy miként használják fel a technológiát a meglévő tapasztalataikra építkezve. Félreértés ne essék, a Battlefield 4 pazarul fest, hiszen a next-gennél egyértelmű, hogy a jobb teljesítményű hardverek grafikai ugrást hordoznak magukban. De van egy pont, ahol már nem számít a poligonszám.
A Frostbite 3 megmutatja, hogy hová jutottak a Frostbite 2 óta. Ezt a motor anno a Battlefield 3-ra szabták, a Frostbite 3-at viszont a BF4-hez. Bach szerint eljött az a pont, amikor felesleges az engine-ről beszélni. Nem a technológiai vívmányokkal kell elkápráztatni a játékosokat - ami igazán fontos az az, hogy mit kezdenek vele. A Frostbite egy eszköz, de semmi több.
Ez pont olyan, mint az autók motorja. "Az emberek folyton azt kérdezik, hogy hogyan megy az autó, milyen érzés vezetni, de az nem érdekli őket, hogy milyen csavarok és anyák tartják össze legbelül. Ha a next-gen szóba kerül, nem a poligonok száma és a részecskehatás a lényeg" - mondta a producer.
A DICE az ilyesfajta gondolkodásmód ellen küzd. Next-gen alatt nem az új konzolokról kell beszélni, és nem is a technológiáról, hiszen az új technológia a régi technológiával nyert tapasztalatokra épül. Persze, hogy a végeredmény több memóriát, erősebb GPU-t, nagyobb teljesítményű processzort igényel, de ez alapvetően ugyanaz a technológia, mint régen, de mégis többet kihozhatnak belőle.
S ez miként mutatkozik meg a Battlefield 4-ben? A multiplayerre jellemző szabad ismérvek visszaköszönnek a single-ben is. A DICE azt szeretné, hogy eljussunk arra a pontra, hogy a törődünk az általunk irányított karakterrel, és nemcsak egy "sztereotípiákban tobzódó hülye shooter" lesz a végeredmény, melyben nem törődünk a küldetéssel és azzal, hogy mit miért csinálunk. Ennek vége, legalábbis az ígéretek szerint.
A háborús FPS következő darabja ősszel érkezik PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra és PS4-re. Az EA megerősítette, hogy a "kockázatok elkerülése végett" a Wii U-s verziót nélkülöznünk kell.
*bzzt-fzzztt*
"Már a Frostbite 2 is next-gen motor volt, emiatt sok újdonságot nem tudtunk beletenni. Nem mintha ez probléma lenne, mert a "nagy rivális" 7-8 évvel le van maradva, ami a technika színvonalat illeti. De nem baj, a marketing kedvéért növeltük a major release verziót, mert ugye manapság az engine is része a reklámnak."
Jól van akkor szólok asszonynak,nyáron nem megyünk nyaralni,
mert kell a pénz...
A fene,ez mégsem jó,hmmm.
Megvan!
Leszokom a cigiről,és nem fogok annyi sört inni,meg tejet! =)
Nem érdekel,őszre összekuporgatom rá a pénzt!!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.