A Sleep is Death és a Castle Doctrine alkotója, Jason Rohrer nyerte meg az idei GDC Game Design Challenge versenyét, ahol a résztvevőknek "az emberiség utolsó játékát" kellett megalkotniuk.
A játékkészítők fantáziája szabadon szárnyalhatott, Rohrer pedig nem is aprózta el a dolgot: olyan társasjátékot tervezett, amit becslései szerint 2000 évig biztos nem próbálhat majd ki senki. Minderről úgy gondoskodott, jó mélyen elásta a Nevada sivatagban, a helyzetét jelölő koordinátákat pedig csakugyan elrejtette: a sivatagot több mint egymillió, húsz számjegyű koordinátára osztotta fel, ezekből pedig 900-900 darabot nyomtatott ki több mint ezer papírfecnire.
A papírosokat a GDC-résztvevők között osztották szét - természetesen csak egy koordináta jelöli a játék helyét.
Hogy a játék két évezred múlva is játszható maradjon, a készítők titániumból öntötték ki. A játékszabályok természetesen nem nyilvánosak, a leírást szintén eltemették egy légmentesen zárt titániumcsőben.
Függetlenül attól, hogy megtalálják-e valaha, a játék ötlete érdekességnek nem utolsó. Nekünk mondjuk egy másik résztvevő ötlete is tetszett: ez alapján a hackereknek rakétasilókat kellett volna feltörniük, hogy így hozzanak nukleáris apokalipszist a Földre - mindezt egy valóság show keretében...
Cigányokkal meg világszerte problémák vannak, nem csak nálunk. Románia is részben nekik köszönheti a népszerűtlenségét. Hát ez van. El kell menni szavazni és tenni ellene, hogy legalább MO-t ne cigány vezesse.
A másik ötlet (mármint a hekkeres atomos valóságshows) bár nagyobb agymenés de valahogy jobban témábavág mint "az emberiség utolsó játéka" szerintem :P
#29 már csak 1 dolog miatt is, mert tudtommal ez egy internetes "újság", ahol a szerkesztők, minden játékkal kapcsolatos hírt leírnak nekünk. Bocsánat, ha annyit kérek, hogy ezt helyesen tegyék.
2000 év múlva megtalálják a játékot, és vagy azt mondják, hogy ungabungahő vagy azt, hogy mi ez a gagyi kacat?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.