Neverwinter - elindult a nyílt bétateszt

  • Írta: zoenn
  • 2013. május 1.
  • Korai verzió
Link másolása
Végre itt az alkalom, hogy a nagyközönség is belekóstoljon a Cryptic Studios legújabb MMO-jába. A Neverwinter tegnap kora este nyílt bétafázisba lépett, egy gyors regisztráció után mindenkit vár Faerun világa.

A Cryptic Studios már négy sikeres bétahétvégén van túl, a játék úgy-ahogy kiforrottnak tekinthető, most pedig mindenki előtt kitárta a kapuit. Az érdeklődők hozzáférhetnek a teljes történethez és a tartalomkreáló rendszerhez, a The Foundryhoz is. Minden képesség, frissítés és testreszabási lehetőség éles, csak a karaktergenerálás jó pár órát vesz majd el az életünkből.

A free-to-play Nevewinter már nem emlékeztet a BioWare korábbi klasszikusaira, egy akcióra kihegyezett online szerepjátékot kapunk tele misztikummal és bámulatos helyszínekkel. A készítők megköszönték az alfatesztelők és a korábbi bétateszteken résztvevők segítségét, "nélkülük soha nem jutottak volna el erre a pontra". Itt az ideje, hogy Te is belevesd magad!

21.
21.
goblinfing
#20: Én a wildstarra leszek kíváncsi hogy ott mit fognak alkotni mert vidik alapján nem néz ki rosszul de nem tudni hogy miféle fizetési rendszer lesz benne.
20.
20.
Dood
A játék harcrendszere a terahoz hasonlít leginkább, aki ilyesmi játékkal szeretne játszani szvsz a Tera fényévekkel jobb.
Ami így elsőre nem teszett:
- nincs openworld feeling
- karaktermodellek nagyon suták (Tera-hoz képest kegyetlenül)
- pályák kidolgozása nem igazán ötletes (Tera-ban überbrutál)
- nevetségesen kevés skillt lehet használni egyszerre (6+2), egy MMO-nál alapvető, hogy ötletes összetett skillrendszere legyen, a kombinációs lehetőségek száma elég nagy, viszont az egyszerre használható skillek száma kevés. (a class designban és skill mechanizmusban a WoW fényévekkel jobb mint a konkurencia, ennél a játéknál az átlagot se közelíti meg).
A tartalom mennyiségéről nem tudok nyilatkozni, bár a játék mérete nagyon kicsi (3.5GB, Tera, wow 30GB+), bár még beta ezen tudnak a legkönyebben változtatni.
Összegezve, aki nem nagyon játszott más MMOval (másszóval nem tudja mi a jó :D), vagy hatalmas DnD fan (btw én is az vagyok), remekül elszórakozhat vele, ingyenes nem veszthet vele semmit ha kipróbálja. Maga az akció meglehetősen pörgős és a combat szerintem jól meg van csinálva.
Elder Scrolls online-ról annyit, hogy ott a grafika de leginkább a concept nagyon gyenge egy fizetős MMO-nak, mióta megy a WoWnak a szekér, azóta csak egy MMO tudott életben maradni only fizetős modell mellett a Rift, nem hiszem hogy az ESO lesz a második. F2P-nek jó lenne, de egy olyan mezőnyben fizetős MMO-t fejleszteni, ahol ingyenes TERA és havidíj nélküli GW2 mellett nem könnyű labdába rúgni. Több száz millió dollárból fejlesztett SWTOR is epic fail lett, ha nem Star Wars franchise lenne a kutya nem játszana vele már (iszonyat gyenge skill rendszer kb. WoW 2.0, nulla endgame, viszont remek a lore)
19.
19.
Lorthirash
Bár én már Elder Scrollsba is kételkedem az single Elder Scrolsokat imádom de az online hát nem tudom majd meglátjuk
18.
18.
Lorthirash
Hát gyerekek ez egy átlagosnak nevezhető mmo megse közelíti Guild Wars 2 vagy World of WarCraft szintjét
Véleményem szerint elég gagyi az egész ha már True Action Combat játékkal akarnék játszani akkor meg mennék TERA.
Elder Scrolls Online 100% hogy jobb lesz
16.
16.
goblinfing
#15: Látom sok időd lehet hogy le trackeled az összes kommentem, Nem hinném hogy összes kommentem csak fikázásból állna de te már jobban tudod :)
15.
15.
Ector
Nyugi goblinfing csak fikázni jár ide. Nem is tudom mért nem tervez magának játékot, ha sose jó egyik sem...
13.
13.
Lord Zozo
#12: A fogalmazás nem az erősséged.:-)
12.
12.
goblinfing
#4: Ha előzö neverwinterek is ilyen reptitiv szarok voltak akkor örülök hogy nem toltam..2013-ban ilyen mmot kiadni szégyen..egy folytában küldözgetnek instába mint 1 hülye gyereket aztán levágok mindenkit ezzel az igénytelen hack and slash rendszerrel könnyedén..pff minek csinálták ezt meg? Erre ott a vindictus vagy N9 de ott legalább van vagy 100 félre ruha itt meg minden cucc egyforma, csak paintel át van színezve ugyanaz a textura. Neverwinterböl köszönöm elég..találok én ilyen repetitiv mmot bárhol lehet és lehet utálni engem ez miatt, ez csak vélemény.
11.
11.
goblinfing
tók jó volna ha nem kéne 1000000000000 ember előtt sorba állni..
10.
10.
Shannaro
#9: Rosszul írtam: nekem az első ilyen, eddig még nem játszottam ilyen harcrendszerű MMORPG-vel. Tudom hogy ez előtt is csináltak már ilyet.
9.
9.
Dreadlox
#7: ömm azt azért megcáfolnám, mivel ott a Tera vagy a Hellgate London és még sok más, ami akció rpgként lehet csépelni, de én is unom már a point and klikk hülyeséget, az már a multé, az ember szeretné maga kezelni a harcot, nem az hogy 1-9 gombokat püfölöd vagy makrózod és akkor a statisztikán múlik hogy beadja-e a skillt
8.
8.
Dreadlox
a karakteremet meg tudtam csinálni, de még nem jutottam be, nagyon leterhelődött a szeró
7.
7.
Shannaro
#6: Én is Dragonra mentem. És számomra eszméletlen jó. Valószínűleg azért, mert első olyan MMORPG ami nem wowos harcrendszerű. Rogue-gal olyan jól lehet harcolni, teleportálás őrülten jó.
6.
6.
Ector
#5: #ugyan :) 35-50 perc alatt a 10k is lemegy :D
Nem tudom ki hol, de én dragon-ra mentem..
5.
5.
Cuppak
Karakter kreációig eljutottam, sok a lehetőség.. viszont 7400 queue úgy látszik estére bejutok! :D
3.
3.
Cuppak
Töltöm is, Newerwinter-t imádtam, MMO.. hát, kiderül milyen, most Rift-l elvagyok foglalva jelenleg :)
1.
1.
Ector
Különösebb nehézségek nélkül le lehet szedni és felrakni, a patch se nagy..Viszont tegnap este 10 ezres queue volt, most reggel úgy kb 5 perc alatt bedobott.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...