A teaserek kapcsán felvetődött találgatásoknak megfelelően a Wolfenstein: The New Ordert a Starbreeze egykori tagjaiból álló MachineGames fejleszti, a megjelenése pedig az idei év negyedik negyedében várható PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és next-gen konzolokra.
Az új Wolfensteint divatosan a sorozat "újragondolásaként" emlegeti a Bethesda, a játék ennek megfelelően a második világháború után, a hatvanas években játszódik. A történelem persze itt máshogy alakult, a nácik megnyerték a nagy világégést, övék a világ, B.J. Blazkowicznak tehát megint lesz feladata bőven: küldetéseink alatt náci erődítményekbe szivárgunk be, és még néhány szuperfegyverhez is hozzáférünk majd.
A játék az id Tech 5 engine-t használja.
Update! Tíz ropogós screenshot és artwork érkezett.
Vékony jégen táncolnak. Ha eltalálják a hangulatot és "elhiszem" a robotokat akkor nagyot üthet, de akár tönkre is vághatják vele a hangulatot. Remélem jól eletalálják.
de mi az hogy a 60-as években ilyen robotok vannak?
Abban igazat adok, hogy Bethesda úgy tűnik figyel a "mostohagyerekeire" is, de még sem szabad annyira 100% bizalmat adni nekik, mint amikor Fallout -t vagy Elder Scrolls részt csinálnak.
És azért az erős túlzás, hogy mindenbe beleszólna minden kiadó. Gondolom szerződésben is fixálva van, hogy kinek mennyi szabad kezet adnak.
Dolgoztam/om játékfejlesztésben, nem minden kiadó "atyaúristenkedik".
Na most máris a hangulat egyik fele kuka, mert a '60 -as évek nagyon nem '40 -es évek eleje.
Főleg most, ahogy nézed az update képeket: Robotok, modernebb sci-fi fegyverek. Főhős headseten beszélget az operátorral, lehet épp extra csípős pizzát rendel..
Ne várjuk a klasszik Wolfenstein -t. Esélyesnek tartom, hogy csak a név és a szereplő marad, de az is csak azért, hogy nagyobb bevétel legyen belőle. Ha az lenne a címe, hogy Steel War 1964, 23,5% -al kevesebb bevétel lenne belőle, az meg ugye nem funny a kiadónak.
De ne ríjjunk előre a medve bőrére, mert a nedves bunda nem rózsaillatú... Várunk gameplay videókat.
A "mi lett volna ha" érdekes számomra is, de ez nem a leírt hangulatért felelős, hanem a story-ért :) Az ötlettel nincs problémám. Ha visszajön az a feeling, amitől a wolfenstein wolfenstein lett és nem call of duty, akkor király lesz :)
Az is érdekes koncepció volt.
Az egy dolog, hogy tulajdonukban van és ahogy írtam, bele-bele szólnak a fejlesztésbe, ha úgy támad kedvük.
És nagyon jól tudom, hogy miket csinált a Bethesda... nem a Skyrim-Fallout3-al kezdtem az ismerkedést a céggel.
Csak gondoltam néha nem árt figyelmeztetni a rajongókat, usereket, hogy ki-mit csinál/csinált.
Én pedig azt gondolom a hangulatról, hogy nagyon érdekes és még kiaknázatlanok a "mi lett volna ha?" események, közvetlenül a második világháború után. Eddig ha jól tudom csak egy játék volt a témában, a Digital Reality RTS-e a War Front: Turning Point! Az tök jó ötlet volt. Na ezt is hasonlónak gondolom, egy alternatív elképzelés a folytatásról, hidegháború helyett náci uralom...szerintem ötletes!
Kíváncsi leszek magára a game-re is!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.