E3 2013: ArmA III - a háború képekben

  • Írta: zoenn
  • 2013. június 8.
  • Képek
Link másolása
A cseh Bohemia Interactive egy csokornyi új screenshottal ágyaz meg az idei E3-nak. A képek már a bétaverzióból származnak, s igencsak impozáns látvánnyal vár minket a militarista szimulátor.

Reméljük, hogy a jövőheti E3 az utolsó lesz, ahol az ArmA III a tiszteletét teszi, s még idén napvilágot lát minden idők legrealisztikusabb katonai shooterének folytatása.

A béta hamarosan kezdetét veszi, ám még a mai napon, azaz június 8-án a fejlesztők élőben streamelik a játékot. Kattanj a hivatalos Twitch-csatornájukra 18:00-kor!

27.
27.
markoci555
#11: gondoltam :) túl sok volt a film
26.
26.
dareal
#23: Virtual Battle Space :)
nem csak az amerikai sereg használja, elég sok helyen alkalmazzák.
25.
25.
Chrome1986
#23: Szép. A Full Spectrum Warrior óta nem hallottam ilyenröl. Jó látni, hogy ilyen is van még.
24.
24.
NoNametheOneandOnly
#23: Meg persze azért kicsit felturbózzák hogy vigye a nép.
23.
23.
NoNametheOneandOnly
#20 Erről volt szó egy blog postjukban még rég. Ők gyártják az Amerikai hadseregnek a harctéri szimulátorát (Nem az American Army-t. Most nem jut eszembe a neve. ) Annyi pénzt kapnak érte hogy szó szerint megírták hogy nekik nem a pénz számít az Armánál. Azért csinálják mert szeretik. Az Arma tulajdonképpen egy lebutított verziója csak a szimulátornak)
22.
22.
Chrome1986
#21: Semmit...spóroljanak, hó végén, mint mindenki más XD
21.
21.
randall13
#20: Mit csináljanak ha egyszer csak a PC tudja elfuttatni?
20.
20.
Chrome1986
Továbra is csak PC?
Hát nem egy pénzéhes cég.
19.
19.
sanada
Szép a grafika, csak olyan steril az egész. :/
18.
18.
randall13
Hát nekem a jó játék eleve ott kezdődik hogy lehet modolni... :D
17.
17.
#16: Ez is a küldetés készítőjétől függ. Van többféle beállítás a játékban, de scriptel bármilyen más rendszert meg lehet benne valósítani. Vannak GTA jellegű szabad világ ahol civilként/rendőrként játszol, de lehet autó vagy helikopter versenyeket is készíteni, (szinte) minden megvalósítható. A korlátot az jelenti, hogy érteni kell a programozáshoz és egy-egy ilyen küldetés megírása sok (akár száz) órába is beletelhet.
16.
16.
Panda HUN
#13: Köszönöm a válaszokat!
A 200-250-nél kicsit leesett az állam...
Gondolom. ha elhasalsz a küldetés elején, akkor nincs respawn...
15.
15.
kamgecam
Na ennek a játéknak örülnék ha jönne konzolra,....de nem fog. :(
14.
14.
Bimbilla
Nekem a képek is akadnak. A játékot ki se próbálom már :D
Amúgy ígéretesek a képek.
13.
13.
#8: - A játszható egységek száma küldetésenként változik. A scriptek mennyiségétől és milyenségétől függően a (valós) játékoshatár 200-250 körül van (Arma 2-re alapozva).
- Minden az adott küldetéstől függ. Vannak coop és pvp küldetések is, melyekben a feladat, felszerelések, lehetőségek mind a küldetés készítőjétől függnek. Nincs 'fix" küldetéstípus mint a Red Orchestra-ban, vagy BF3-ban. Két TDM között is hatalmas különbségek lehetnek.
- Alapból nincs semmilyen területi korlátozás, de egyes küldetések tartalmazhatnak határokat.
12.
12.
sutgab
Jól néz ki a játék! Már várom!
11.
11.
Csoola
#5: Igazából sem robban fel egy jármű, ha átlövi valami az üzemanyagtartályát, csak elkezd ereszteni.
9.
9.
Terawatt
#7: ARMA 3 alpha van még csak ami pár küldetést tartalmaz .
8.
8.
Panda HUN
Pár kérdés a játékkal kapcsolatban:
Hány fős a multi?
Hogy kell elképzelni a multit: co-op jellegű gépi ellenfelek ellen?
Ha ember-ember ellen megy, akkor milyen jellegû a dolog (pl terület/település védelme a másik csapat ellen)?
A multiban van terület korlátozás? (ha az egész sziget játszik, akkor igen sok embernek kell lenni a meccsben...)
7.
7.
gabee97
bocsi a hülye kérdésért de ez most micsoda??az ARMA III már szeptember óta kinntvan akkor ez most micsoda?
6.
6.
Rakottkrumpli
#4: Ne haragudj, de nem kicsit vannak ellentmondások a kommentedben. Egyik mondatban dicséred, hogy ez fasza hc szimulátor, a másikban meg már hibának említed meg, hogy nem árkádosabb a játékmenet... Szerintem először döntsd el, hogy szimulátorral akarsz játszani, vagy egy árkád lövöldével. A kettőt ne keverjük össze...
5.
5.
markoci555
ha belelövök az üzemanyagtartályba, akkor felrobban? annyira szúrja a szememet a 3. kép, hogy muszáj volt megkérdeznem :)
4.
4.
traumraise
#3: engem azért egy picit zavar, hogy perceket kell utazni vagy egyes szerókon perceket kell várni egyáltalán egy helire hogy elvigyen a célpontra. Amúgy kitűnő játék, és nagyon sokrétű. Én azért örülnék ha lenne benne egy két arcade-osabb beállítási lehetőség játékmenet szempontjából. Amúgy imádom amikor a bf3 fórumon azzal dobálóznak emberek,hogy ha nem fog tetszeni nekik a bf4 akkor mennek arma 3-azni mert szerintem egy bf után ez túl hardcore, szimulátor ahhoz hogy élvezze az ember, pláne hosszú távon.
3.
3.
Rakottkrumpli
#2: Az arma tudtommal mindig így működött. (bázisra ledob, aztán lehet menni harcolni) Szerintem aki TDM-et akar az ne armázzon... de ez csak személyes vélemény...
2.
2.
traumraise
én megvettem előrendelésbe...így olcsóbb is volt és már tolhatom az alphától kezdve. A grafika nagyon szép már most, gépigénye azért van de már most jobban optimalizált mint az arma 2 volt. Online része nekem egy kicsit vontatott, mert csak olyan szerókat találok ahol a bázisra ledob aztán több tíz kilométerrel odébb vannak a küldetések, így néhány perc helivel is mire odaérsz aztán pedig 1-2 perc alatt könnyen meghalsz 1 golyótól....jó persze ez szimulátor de azért lehetnének városban folyó tdm-ek vagy hasonló kisebb területen folyó harcok hogy ne kelljen kilómétereket utazgatni...ha lesznek ilyen szerók akkor kiváló lesz számomra.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...