Régóta pletykálták, hogy a 2006-ban bemutatott Final Fantasy Versus XIII nevet váltott, így tulajdonképpen nem ért bennünket túlzott meglepetésként a Square Enix kedd hajnali bejelentése - ennek a miértje mégis sokakat foglalkoztatott.
Nos, a játék atyja, Tetsuya Nomura az Edge magazin kérdésére elmondta: körülbelül két éve döntöttek úgy, Final Fantasy XV-öt csinálnak a projektből, nem pedig egyszerű mellékágat, és ennek az oka nemes egyszerűséggel az volt, hogy a fejlesztés mind kaliber, mind méret tekintetében kinőtte a spin-off szerepét. Ekkor kezdett el a cég a next-gen konzolokkal is dolgozni, ami éppen kapóra jött: így készülhet most a Final Fantasy XV PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Sajnálom hogy nem a klasszikus harci rendszert fogja használni,de számomra akkor is ez a legjobban várt játék jelenleg és tuti hogy hatalmas alkotás lesz.
A harcrendszeren sokan fintorognak, pedig azt már a kezdetekben elárulták, hogy ez a kingdom hearts-ra fog hajazni, ugyanakkor megtartják a taktikai lehetőségeket. ( Régen még summonokat is emlegettek.)
A modern technika kicsit megint csak ennek a résznek a sajátossága, viszont Nomura állítása szerint, ez főleg a játék elejére vonatkozik a legfőbb mértékben, és később visszatértnek a megszokott fantasy elemekhez. ( Az a vízi város, úh! :D )
Akit érdekelne ez a téma, az olvassa el ezt:
http://www.finalfantasy-fxn.net/index.php?page=news&p=more&id=1911
Ezek a japánok amúgy már fényévekkel az EA-féle akció-rpg előtt járnak. Ezekben nem csak hogy választhatsz férfi vagy női karakterrel leszel e, de egyenesen el sem kell döntened, a karakterek egy részéről első látásra meg se lehet mondani hogy fiú e vagy lány! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.