Az Eidos Montreal jóvoltából rengeteg új információt kaptunk, miután a fejlesztők a hivatalos fórumon számos kérdést megválaszoltak a lopakodós címmel kapcsolatban. Igyekezzünk nem lebukni az őrök előtt.
A Ubisoft Montreal egy perfekt módon összerakott kérdezz-felelekben számos fontos dolgot tisztázott a Thieffel kapcsolatban. A legfontosabb ezek közül az, hogy életerőnk és fókuszunk nem fog automatikusan regenerálódni, így mindenképpen olyan kellékre lesz szükségünk, amely visszaállítja azokat.
További részletek:
- Lehetőségünk lesz arra, hogy a csak számunkra fontos információkat jelenítsük meg a HUD-on.
- A játékban lesznek kutyák is.
- A zárfeltörés nehézsége is kivitelezése attól függően változik, hogy használjuk-e a fókuszt, vagy sem. Ha bevetjük, akkor a szerkezet belsejét is láthatjuk. Garrett bármit képes ellopni a világban, ami könnyedén mozdítható és értékes.
- A Thiefben találunk mini-térképet és teljes térképet is.
- Be tudod úgy fejezni a játékot, hogy kizárólag lopakodsz, nem ölsz meg vagy ütsz le senkit. Az őrök szemfülessége attól függ, hogy éppen merre néznek. Szemből ugye jobban látnak, mint a perifériás látásuk szélén, így gyorsabban is reagálnak. Ha valami feltűnik nekik, odakapják a fejüket. De ha két strázsa egymással szemben beszélget, akkor egyikük látása blokkolva lesz. Bonyolult algoritmusok felelnek mindezért.
- Találunk búvóhelyeket is, ahol elrejtőzhetünk. Ott az őrök kisebb valószínűséggel keresnek majd. Ha nem találják hősünket, odébb állnak. Ha elkapnak, annak szigorú következményei lesznek. Persze menekülhetünk is, de csak korlátozottan.
- Harc közben is használhatjuk a fókuszt, főleg akkor célszerű bevetni, ha két ellenséggel kakaskodunk egyszerre.
- A meglepetés erejével döfhetünk a tőrünkkel, ami instant killt okoz. Még mielőtt a meglepetéstől egy szót is tudna szólni a delikvens, már halott is. Ez a lehetőség limitált számban lesz jelen.
- Garrett a mászáshoz karmot használ, amivel olyan magas helyekre juthat fel, amelyek egyébként elérhetetlenek. Viszont esés közben beledöfhetjük a falba, ezzel mentheti magát.
A Thief 2014-ben jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.
A 3-ban a mászókesztyű nagyon megdobta a játékot, hiszen egy tolvaj tudjon már mászni. A robotok, illetve járó kőszobrok pedig idegesítőek voltak számomra. Remélem, ebben ilyesmi nem lesz.
Reménykedem egy darkos, nyomasztó atmoszférában. Meg a modolhatóságban, mint az összes korábbi résznél. Négy-ötszáz map biztosan van fent a neten a korábbi részekhez, egy jó modközösség sokat ad minden játékhoz.
"...azt veszik el a játékból, ami igazi Thief-fé tenné."
#7: Ha ezzel játszani fogsz, még akkor sem lesz részed egy igazi Thief játékban.
#8: Ez pontosan azért hülyeség, mert azt veszik el a játékból, ami igazi Thief-fé tenné. Itt nagyon sok dologba megpróbálják beletuszkolni a realitást, erre a széria előző részeiben semmi szükség nem volt, sőt a rejtélyek és misztikumok járták át a játékot. Ez tipikusan egy olyan játék lesz, aminek semmi köze nem lesz az elődökhöz az elnevezéseken kívül.
6# Èn a helyedben kicsit utànnaolvasnák a helyedben h ez miért is nem hülyesség...
Remélhetőleg lesz benne egy pálya,mely hasonló a Palakőhidai bölcsőhöz,
(szellemlakta kastély vagy rég bezárt elmegyógyintézet) Nagyot dobna a játékélményen,véleményem szerint.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.