A Kotaku több forrásból is úgy értesült, hogy a Fallout: New Vegast és az Alpha Protocolt is jegyző Obsidian Entertainment 2011 elején "sci-fi Skyrimen" dolgozott, a projekt címe Backspace volt. Noha a játék motorját (beleértve a Radiant mesterséges intelligenciát is) a Skyrim engine-je adta volna, a körítés teljesen más volt, idegeninvázióval, időutazással és lőfegyverekkel.
A blog által megszerzett dokumentumok a játékot a Mass Effect, a Borderlands és a System Shock 2 egyvelegeként írják le, a játékosok egy kiborgot alakítottak volna a távoli jövőben, mikor az emberiség már az űr távolabbi galaxisait is kolonizálta. A történet két idősíkon, az élieninvázió és a már kiépített élienuralom alatt játszódott, és itt kerül a képbe az időutazás: mindkettőt megjárhattuk volna. A fejlődést a Skyrimban látottakhoz hasonlóan képzelte el az Obsidian, a harcban mindenféle gépfegyver, shotgun és rakétavető, na meg persze fejszék és láncfűrészek is a rendelkezésünkre álltak.
Az Obsidian később megerősítette a Kotaku infóit, a hivatalos közlemény szerint viszont a Backspace egy projektkoncepció volt, amit ugyan nem valósítottak meg, de nem is töröltek, elméletben bármikor visszatérhetnek hozzá.
Ja, bocsánat, az sci-fi Oblivon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.