A héten már közelebbről is megnézhettük a Richard Garriott készülő MMO-ját, most tizenegy percen át mozog a Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues. Kiderül, hogy miért olyan hasznos elfoglaltság a favágás.
Egy hős lovaggal kalandozunk ebben a csodálatos fantasy világban, igaz, grafikai szempontból nem tud újat mutatni a Shroud of the Avatar. Ezúttal Richard Garriott narrációjával élvezhetjük a 11 perces gameplay bemutatót, amely még egy korai alfaverzióból származik. Még egy hangulatos faluban is megfordulunk, persze miután némi fát begyűjtöttünk az erdőből. Hiába, még a nemeseknek is meg kell becsülniük a kétkezi munkát.
#5: Ebben az esetben nem beszélhetünk oldschool RPG-ről. Ahogy fogalmaztál, én is "oda-vissza" vagyok az ilyen játékokért, de ennek a látottak alapján köze nincs azokhoz a játékokhoz. Vicc.
Nem hiszem, aki szereti az RPG-ket, mondjuk ez a kedvenc műfaja, azoknak 90 százaléka biztos oda van a klasszikusokért, az már lehet, hogy az összes gamerhez képest ez elenyésző, ezt elismerem.
"Az RPG-k nem véletlenül fejlődtek azzá amivé"
Inkább egyszerűsödtek mint fejlődtek, én így is szeretem őket, de azért fejlődésről nem igen van szó.
Garriot atya nagy dolgokat tett le az asztalra 20 éve, de teljes mértékben nem lehet ignorálni az ipar fejlődését. Az RPG-k nem véletlenül fejlődtek azzá amivé. Kíváncsian várom mi sül ki ebből, de szerintem nem fog nagyot robbanni. Az előző videóban pedig fél órán át ígérgette,hogy az ő játéka mennyivel másabb lesz mint a többi MMO. Ehelyett végülis visszanyúlt az Ultimához, ami a műfaj atyja, tehát épp olyan mint a piacon lévő MMO-k 90%-a. Az egyedüli ami érdekesnek néz ki az a ,,szabad'' beszélgetés az NPC-kkel, de az is csak látszat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.