A Sony Online Entertainment bemutatta az új EverQuestet, amivel tervei szerint egyszerre térne vissza a sorozat gyökereihez, és hozná el az MMORPG-k új korszakát. Infók, képek és videók beljebb.
Így képzeli el a Sony Online Entertainment a jövő játékait: a 2009 óta fejlesztett EverQuest Nextet a nulláról kezdte el felépíteni a csapat, olyan MMORPG-t akart megálmodni, ami minden más játéktól különb lesz. Az EverQuest Next visszanyúl az EverQuest-széria gyökereihez, mégis új korszakot nyit az MMO-k történetében - hangzik el a fejlesztők szerény felvezetése.
De mitől lesz más az EverQuest Next, mint egy mezei MMORPG? Lássuk dióhéjban:
- Voxel grafikát kapunk, a Planetside 2 engine-jének egy alaposan átalakított változata hajtja a játékot.
- Rombolható lesz a környezet, minden egyes kardcsapásnak vagy varázslatnak hatása lehet a körülöttünk lévő tereptárgyakra.
- Építeni is lehet: a Rallying Calls rendszer keretei között, a közösség akár egész városokat is felépíthet.
- Egyedül is építgethetsz: a télen megjelenő EverQuest Landmark egy különálló program, itt bármit felhúzhatsz majd, és a legjobb alkotásaid a végleges játékban is megjelenhetnek.
- A játékban nem lesznek szintek, ellenben több mint 40 kaszt vagy szakma tudását sajátíthatod el. Ezeket szabadon keverheted, így mindenki a saját stílusának megfelelő módon játszhat.
- A mesterséges intelligencia is máshogy gondolkodik majd, az NPC-k viselkedése kiszámíthatatlan lesz. Egy csapat ork például nem feltétlenül azért támad meg téged, mert belesétáltál a látómezejükbe, hanem azért, mert éppen aranyra van szüksége.
- Megjelenési dátum még nincs, de a játék free-to-play lesz, és a bétára is lehet már jelentkezni.
Ízelítőül álljon itt néhány videó is a játékból:
Ahogy a többi Sony F2P MMO is jön mint a Planetside 2.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.