Dragon Age: Inquisition a Game Informerben

  • Írta: fojesz
  • 2013. augusztus 7.
  • Teaser
Link másolása
A Game Informer legújabb számában a Dragon Age: Inquisitionről olvashatunk majd, a magazin címlapját pedig már most megnézhetjük néhány szórványinfó és egy fejlesztői napló társaságában.

A Game Informer ezúttal a Dragon Age: Inquisitionnek szentelte a címlapsztoriját, amit a már megszokott módon vezet fel: megjelent az előzetes borítóterv, néhány alapvető infó és az első fejlesztői napló is.

A teaser részletek máris tartogatnak érdekességet, a beharangozó szerint ugyanis az új Dragon Age-ben nagy és változatos játékvilág, testreszabható páncélok és a sorozat történetében először hátasok várják a rajongókat - és lehet örülni, mert visszatér a fajválasztás lehetősége is az első részből.

A Dragon Age: Inquisition jövőre érkezik PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra, PS4-re és Xbox One-ra.

20.
20.
norbi1989
#11: Arra értettem, hogy azért rontja az újra játszhatóságot, mert ha van egy wizard karid és átváltasz az egyik csapattársadra aki warri, elrontja azt az élményt, hogy elkezdj egy másik karit csinálni. De nem is ez a legnagyobb bajom vele, hanem hogy állandóan le kell pauselni, ha leakarsz gyűrni egy hordányi ellenfelet nekem ez egyáltalán nem jött be én jobban szeretem, ha pörgősebb egy játék, mint az a sakk rendszer.
18.
18.
Sun9us
Ahogy elnézem, a Bioware elmúlt évekbeli teljesítményét, az eddigi kommenteket, és a mai játékostársadalom igényeit, akkor egy ostoba hack'n slash csőjátékot kapunk, némi rpg elemekkel fűszerezve. A történet, pedig vagy szélsőségesen ostoba, és szájbarágós lesz, vagy szélsőségesen mind fuck......
17.
17.
BlackTreff
#15: A TES-ben engem is nagyon idegesít a ló, főleg azért mert nekiáll ő is harcolni, de kérdem én, minek? Inkább szaladna el az még mindig reálisabb mint egymaga nekiugrik az ellenfélnek, persze úgy, hogy én még véletlenül sem férjek oda!

Ha történetben és karakterekben lesz olyan mint az első rész és harcban nem a Japán Hack 'n Slash-eket követi, akkor nekem nagy bajom már nem lesz vele!
14.
14.
drat576
#11: elnézést, ez a komment is a 9-esnek (norbi1989-nek) ment
12.
12.
drat576
#9: Bár belegondolva meg tudom valamilyen szinten érteni, ha azokra a skillekre gondolok ami miatt kivédhetetlen volt a kari váltás (lockpicking, trap disarming; Kotornál: demolutions, security, computer use stb...)
Talán egyesek számára így nem volt annyira gördülékeny a játékmenet mint amennyire szerették volna, de nekem ezek nem okoztak gondot és a szememet sem szúrták.
11.
11.
drat576
Ha be van állítva egy épkézláb taktika a csapattársaidnak, akkor ritkán kell átváltanod a saját karakteredről, bár nem értem hogy az miért gond, az újrajátszhatósági ráta megcsorbítását meg végképp nem vágom, de lehet hogy én értettem félre a hozzászólásodat. (és én a KOTOR-t is imádom :)
9.
9.
norbi1989
Remélem az új részben majd kihagyják a karakter váltogatást játék közben, mert emiatt utáltam az első és a második részét, és emiatt le is csonkítja az újra játszhatóságot! A Kotor-nál is ez volt a bajom!
8.
8.
drat576
#7: A második részre 15 hónap állt rendelkezésre a BioWarenek (köszi szépen EA...), úgyhogy nagyon sokkal többet nem tudtak volna kihozni belőle. És igen, az első részhez képest nudli, de én még így is szeretem, de nagyon is meg tudom érteni azokat akik nem.
6.
6.
drat576
nem győztek meg, de még nem is kell nekik, messze van ez még, de így is az általam legjobban várt cím, még a Witcher 3-nál is jobban érdekel :)
3.
3.
BlackTreff
#1: Maradt sima RPG

Sajnálattal látom, hogy a DA2 stílusát viszi tovább, így jóval kevésbé várom!
1.
1.
Hondoro
Ez milyen stilust kepvisel? RPG vagy MMO?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...