Úgy néz ki, csak Dél-Korea játszhat majd a Civilization Online-nal - talán ennek tudható be az is, hogy a játékot fű alatt jelentették be, csak néhány MMO-kra szakosodott portál szerzett tudomást a létezéséről. Ettől függetlenül érdekes próbálkozásnak tűnik, már azért is, mert a fejlesztő XLGAMES sok ponton változtat a korábbi Civ-játékok receptjén.
Így a játékban csak négy nagyobb kultúra lesz, minden játékosnak ezek közül kell választania. Ha eldöntötte, melyik frakció oldalára áll, eleinte egyetlen egységet, személyt képvisel csupán, és a többi játékossal együttműködve kell erősítenie a csapatát a másik hárommal szemben. Hatalmas és nyitott játékvilágot kapunk, amit felfedezhetünk, ahol gyűjtögethetünk és harcolhatunk - mindezt valós időben, nem lesz körökre osztott a játékmenet.
A játékot ettől függetlenül szekciókra bontják, amiket a korábbiakhoz hasonlóan több különböző feltétel szerint nyerhet meg valamelyik frakció. Ha ez megtörténik, új szekció kezdődik, a játékosok pedig átvihetik minden jutalmukat a következő körbe. A játék által nyújtott legnagyobb kihívás az lesz, hogy a frakciónkat korszakról korszakra mozgassuk és fejlesszük - ebből jelenleg hat különböző létezik. Építkezni is lehet, a játékosok felhúzhatják a saját épületeiket, és a csodák elkészítésében is közreműködhetnek, egy-egy ilyenhez ugyanis több száz játékos munkája szükséges. A legszorgalmasabb játékosok különböző vezető pozíciókat is szerezhetnek, akár a teljes frakciót is irányíthatják majd.
A játékot a CryEngine 3 hajtja, az eredmény a mellékelt képeken látható. Köszi, Petrosz 007!
Kár!
U.I.: Kedves Dél-korea! Száradjon ki a a számítógépetek videókártyájának a szíve! Pff..
Kár érte...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.