A Zenimax Studios elnöke, Matt Firor kifejtette, hogy a The Elder Scrolls Online teljes szabadságot ad a játékosnak, nem lesznek megkötések, több száz óra játékélményt nyújt, prémium-minőségű ügyfélszolgálat mellett.
Ám a mókának ára van. Miután megvettük a játékot, harmincnapos teljes hozzáférést is vásárolunk. De a korlátlan játékidőért havonta fizetnünk kell, ráadásul nem is keveset: 12,99 eurót minden hónapban. Persze kapunk kedvezményeket is, ha több hónapos időszakra ruházunk be egyszerre.
Számítottunk rá, hogy a The Elder Scrolls Online előfizetéses modellben lát napvilágot, ami egyrészt dicsérendő, lévén nem lesznek megkötések és zavaró mikrotranzakciók, mint a free-to-play címek esetében.
Egy standard havidíj és minden a tied, minden elérhető, megkötések nélkül, korlátlanul. Ofc, 30 napos megújítással :)
Így nincs az, hogy a tehetősebbek megveszik a játékbeli javakat, míg mások akik nincsenek eleresztve anyagilag jelentős hátránnyal vesznek részt a történetben.
ezt csak én nem értem?
mi az hogy havonta fizetni kell a korlátlan játékidőért?
Most akkor ha havonta fizetni kell akkor hogy korlátlan? Korlátolt hiszen 1 havi fizetségért 1 hónapot játszhatunk, ez korlát nem? a havi díj az nem korlátlan hiszen korlátos, mert csak 1 hónapnyi játék időt ad a havi korlát.
a mondat szerint viszont havonta kell fizetni a korlátlan játékidőért, ami viszont nem értelmes, mert ha a korlátlan játékidőt kapnánk a havidíjért, akkor minék fizetnénk be a második havidíjat? akkor az egy egyszeri díj lenne a korlátlan játékért, viszont nem ez a helyzet hanem havidíjat kell fizetni a játákért, tehát nem korlátlan a játékidő hanem korlátozott 1 hónapra. tehát nem korlátlan hanem korlátos a játékidő.
Amúgy... ja.
Jelenleg a gameplayt tesztelik a három szövetség területein, múlt héten volt a stress teszt, amelyre ráengedtek egy rakás embert (direkt tesztelték a Dallasi és a Frankfurti serverparkot is), mert jön a nagyon létszámú bétateszt - a pvp. (továbbra is closed, nem open). Konkle elmondta, hogy a grafikát csiszolgatják, de az marad a legvégére, most a legfontosabb egy nagyjából kész gameplay elemeket tartalmazó kliens összerakása, az év végi openbéta előtt. (még crafting/gathering is csak nyomokban van, ahogy az egyes Céhek és szervezetek kvesztjei is folyamatosan kerülnek bele a játékba, stb).
A havidíjas megoldás szerintem is jobb, igaz, GW2 is fantasztikus játék, grafikailag még nem láttam hozzá hasonlót, igazi jackpot, de a fizetős játékokban sokkal több tartalmat kap a játékos, amit gyakran bővítenek.
GW2-őt is gyakran frissítik új tartalmakkal, de az igazi hardcore MMO játékosok ennél többet "fogyasztanak". Én MMO mellé játszok mást is így casualként nekem megfelel a GW2. Így is úgy is kipróbálom TES-O-t csak az eddigiek alapján kissé tartok a grafikától, mndjuk még van idejük turbózni
Az ESO küldetések lényege, hogy miközben csinálod őket, újabb és újabbakra bukkansz, és a végén már megint nem tudod, mihez kezdj, mert van annyi dolgod, mint a fene. Lásd Skyrim :) Nem lesznek kveszthubok, bár a nagyobb városok azért gyűjtőhelyként funkcionálnak, de inkább craftinghoz, mint sem felkiáltójeles emberek miatt.
Lesz respawn, ezt nem lehet egy themepark mmo-ban megkerülni, mert akkor 2 nap múlva nem lenne mit csinálni. :)
igaz :\ de ez az újratermelődős dolog olyan fura, az az érzése az embernek, hogy igazából nem is ér semmit, amit csinál :D a Skyrimben pl. annyira tetszett, hogy szinte alig van ilyen quest, nagyon sok a mellékszál, amik olyan minőségűek, hogy akár külön játékként is megállnák a helyüket (Thieves Guild sztori vagy a Dark Brotherhood dolgok). és ami ilyen egyszerűbb quest, az is inkább tárgygyűjtögetős vagy futárkodós, nem kaszabolós. kíváncsi vagyok, a ESO-ban hogy oldják meg.
Más a célplatform és a célközönség. PC-n a büdös életben nem fog senki sem 13 millió körüli számokat összehozni még egyszer a történelemben, mint a WoW a csúcson. De... ha összenézzük majd a teljes létszámot egy év múlva, lehetnek meglepetések, mert érhet el az ESO is nagyon szép számokat összteljesítményt tekintve... Ha PC-n nem is, a sok ingyenes limlom mmo miatt, de konzolon annál inkább. Főleg, ha a minőség is meglesz, ami azért egy Bethesda/Zenimax játéktól nem idegen, nem sok "gagyi szart" tudsz sorolni azok közül, amiket kiadtak.
A b2p modell a másik nagy kedvenc,de amit ezért kaptok,az egy magára hagyott játék,évi 1 hangyapöcsnyi tartalomfrissítéssel,senki ne várja el,h egyszeri díjjért havi nyóc raidet,meg 262 féle pvp variánst tegyenek be,ld GW2.Lehet,h sokan elszórakoznak vele a mai napig,de senki ne mondja azt,h mekkora hatalmas supportot kap a game,mert ez nem igaz.
Tény,h szinte minden mmo kénytelen a f2p irányba elmozdulni,egyrészt a wow,másrészt a trend miatt,de értse meg végre mindenki,h még ha ki is tudod tényleg hozni költekezés nélkül az end gamet,akkor is olyan grind fesztbe vagy kénytelen belemenni,ami rengeteget elvesz a játék élvezeti értékéből,mert az időd felében nem azért játszol,h élvezd,barátkozz,instázz,hanem azért,h egyáltalán játszhass,legalább a közelébe érj a fizetős playereknek,vagy farmolj elegendő igc-t,amiből tudsz venni kreditet a különböző feature-ok feloldására.Havi 3-4k nem lehet akadály,ha valaki igazán bele akarja vetni magát egy játékba,biztos vagyok benne,h egyéb szarságokra sokennyit költ szinte mindenki.
Lehet egyetérteni,vagy fujjolni,de a mai napig a legigazságosabb/legtöbbet nyújtó rendszer a p2p.
Sokkal jobb ez a modell mint az ingyenes féle.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.