A Dead Rising 3-mal komoly sebességgondok adódtak a kölni rendezvényen. A kiállított demó sok helyen szaggatott, a framerate nem volt stabil. A játék producere a Videogamernek elmondta, hogy nem kell aggódnunk, a megjelenésre optimalizálják a kódot.
A csapat célja az, hogy a Dead Rising 3 harminc képkocka/másodperc sebességgel fusson és a producer hangsúlyozta, hogy a Microsoft szakemberei segítenek a stúdiónak a technológiai kérdésekben. Jason Leigh elmondta, hogy a demó voltaképpen csak néhány hetes, még rengeteg dolog hátravan a fejlesztésből.
Még szerencse, hogy a Microsoft Seattle-i székhelye csupán három órányira van a stúdió vancouveri irodájától, így a technológiai szakemberek oda-vissza ingázhatnak.
A Dead Rising 3 novemberben jelenik meg az Xbox One startjakor.
http://www.av-online.hu/teszt/nezesi-tavolsagok-1-resz-tv_200
Olvass, tanulj.
Ez annyira lerágott csont, elhisszük, hogy te vak vagy és nem látod a különbséget, de 10-ből 8 emberről ugyanez nem mondható el, szóval nekik igen is van értelme a "fene nagy fullhd-nak".
Különben meg ami PCn a fene nagy grafikus teljesítmény az konzolokon meg sok zseniális játék amik után meg csoroghat a nyál PC-n. Nekem szerencsém van, hogy van ez is az is, de ha választanom kéne játékra konzolt vennék. A next gen konzolok se azért lesznek jók vagy rosszak mert 6000 FPS meg fullhd.
Számomra felfoghatatlan, hogy ebből bárki bármit is élvezhet..Színvonaltalan a gémer társadalom, nem hiába!
Kb. ennyire nevetséges ez az egész. Mintha kötelező lenne, úgy sorakoznak be az üresfejű szakértők - akit ez nem illet, az ne vegye magára
Amúgy most szerzem be az első részét és micsoda meglepetés 30fpsel fog futni.
De mit bánomén ha játék baromi hangulatos és addiktív.
http://www.thesixthaxis.com/2013/08/23/battlefield-4-runs-at-720p-on-ps4-dashes-hopes-of-a-1080p-generation/
Mindig ezzel jönnek. Meg van egy másik is, amit szoktak hangoztatni:
"egy box-ot már kapsz 50k-ért. Megnénzém milyen pc-t hozol ki ennyiből?"
Kedves konzol fanboy-ok: nem lehetne, hogy ne menjünk ezekbe bele már megint? Elég unalmas már, és 1000x lerágott csont...
#25 Arra, hogy ne kelljen költeni 300 ezret egy gépre.
http://frames-per-second.appspot.com/
Azonban ma már a a nagy képátlójú HDTV-k elterjedésével még az 50 FPS is kevésnek bizonyult. Ezért jött a 100Hz-es technológia (aztán még több). Ugyanis leginkább a sport közvetítésekhez, autóversenyhez, és gyors akciójelenetekhez igenis szükséges a minél szebb, és folyamatosabb mozgás érdekében.
A cél tehát alapvetően mindig ua: minél több mozzanat rögzítése és továbbítása egységnyi idő alatt. Addig, amíg nem képesek 50-60 TELJES képkockát rögzíteni, maradnak a képjavító eljárások, a váltott soros félkép eljárás (interlaced), és a 100Hz-es technológiánál az interpolált képek: két egymást koveto kép (pontosabban félkép) kozé a trumotion funkció kigenerál egy interpolált képet, megduplázva az egymás után kovetkezo képek számát egy időegységen belül.
A moziban csak 24 FPS-el megy a film? Valójában 72 képkocka/másodperc a sebessége: és a másodpercenként 24 képkockával pergő filmet zavaróan villódzónak látnánk. A 24 képkockát megtartva a villódzás elkerülésére a modern filmvetítőkben egy ötletes mechanizmust alkalmaznak. Egy háromrekeszes redőnykerékkel egyfajta stroboszkóp hatást érnek el a vetítőből kilépő fénnyel, és ezáltal a film minden egyes képkockája gyors egymásutánban háromszor kerül kivetítésre. Így a vásznon másodpercenként 72 kép tűnik fel.
A játékok esetében azonban csak teljes képekről beszélhetünk, és abból kéne előállítani a 50-60-100 FPS-t.
Tehát a folyamatos mozgás érdekében nem hülyeség azt állítani, hogy kevés a 30 FPS, és minél több, annál jobb. Jogos tehát ha vannak olyanok, akiket zavar az alacsony (60 FPS-nél kevesebb) framerate. Persze az is igaz, hogy nem mindenkinek ilyen "érzékeny" a szeme, és észre sem veszi a különbséget 30, és 60FPS között. Nem vagyunk egyformák...
végre valami érdemleges
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.