A svédek kivételes módon a Twitter-csatornájukon, egy kép formájában fedték fel a Battlefield 4 minimum és ajánlott gépigényét. Előbbihez elég egy erős kétmagos konfiguráció egy hatéves videokártyával, bár ez az alacsony grafikai beállításokat jelenti. A maximális élvezethez egy hatmagos AMD-proci, illetve egy négymagos Intel dukál. Az ajánlott VGA egy Radeon HD 7870-nél és egy Geforce 660-nál kezdődik, nem beszélve arról, hogy erősen tanácsos Windows 8 OS-t tenni alá.
Kíváncsiak vagyunk, hogy vajon milyen konfiguráció szükséges a stabil 60 fps-hez, Ultra-beállítások mellett. Bő másfél hónapunk van gépet fejleszteni. Köszönjük, captain planet és BrendOon!
Megy a szájkarate 1000el h jóóój az i7em xart sem ér kell ide csilliárd RAM, csak épp az arany középutat nem találjátok.
Igen sokat szoktam röhögni azok a techbúzákon akik összeraknak maguknak félmilláért egy gépet aztán meg csodálkoznak h fele annyit ér 1-2hónap múlva.
Tipikus példa erre amikor kiröhögtek h i3 2100-al meg 450W-os Chieftec táppal játszom...a büdös bunkók meg megvették sokszázezerért a 800W-os tápot meg az i7et.
zsoze: amint fentebb írtam középkategóriás elemekből építkezve szubjektív véleményem alapján ha nem csak játszani karsz igen is megéri PC-t összerakni.
Azokon nem buksz sokat, túl is tudsz rajtuk adni ha fejleszteni akarsz. (az i3at most passzoltam el 19k-ért....2éve 21ért vettem)
3 Giga VRAM meg tényleg csak UHD, 3D stb esetén kell. Még az 1GB is épphogy kikoppanna fullHD mellett.
BF3: 64 fős multi, FULLHD, ultra, stabil 50+ FPS, szerintem itt sem lesz gond. A motor 90%-ban ugyanaz, kicsit több effekt, ezért kell a több VRAM, meg kicsit több rombolhatóság. De lényegében elenyésző a 3-hoz képest a változás.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.