Mike Jones, a Capcom producere a CVG-nek elárulta, hogy a Dead Rising 3 zombijai procedurálisan generálódnak. Magyarán soha nem látjuk ugyanazt a kriptaszökevényt kétszer. Mindig más lesz a frizurája, ruhája, színe, textúrája. Lehet, hogy az egyik állkapcsa vagy szeme hiányozni fog. A rendszer teljesen dinamikus.
A Capcomnál nem komplett zombimodelleket készítettek, hanem modelldarabokat. Ezeket felhasználva a játék véletlenszerűen építi fel az ellenséget, s a folyamat teljesen automatizált. A környezet kialakításánál a srácok viszont úgy döntöttek, hogy nem használnak ismétlődő elemeket, hanem kézzel alkották meg a várost.
Nem hasznosítják ugyanazt a textúrát újra és újra, minden épület és belső tér kézzel készített, így kellően változatos játszótér áll majd a rendelkezésünkre.
A Dead Rising 3 novemberben jelenik meg, az Xbox One startjakor.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.