Kevesebb, mint egy hónappal a megjelenés előtt a Ubisoft lerántotta a leplet a legújabb kinectes verekedős játékukról, a Fighter Withinről. A Fighters Uncaged szellemi utódja zsigeri összecsapásokat kínál.
Még az augusztusi GamesCom idején hallottunk utoljára a Fighter Withinről, s az igazat megvallva, azóta a Ubisoft nem nagyon serénykedett az új infókkal és látnivalókkal. A játék az Xbox One nyitócíme lesz, így novemberben már a boltokban lesz. A Kinect előtt hadonászva vitelezhetjük ki a csonttörő rúgásokat és ütéseket, ellenfeleinket dobálhatjuk, de kombókat és speciális mozdulatokat is bemutathatunk - az új szenzornak köszönhetően még pontosabban. Kontroller nem is kell hozzá.
Igazad van, csak egy dologban nem ertek egyet, ha egy total kezdo kezebe adsz egy kontrollert es megnyomja az utes vagy rugas gombot, az tulkepp valos idoben meg is tortenik, szabad szemmel nem is latni a kesest, viszont a kinect-et odaadhatod a a legnagyobb profinak is, az o mozdulatait is egy masodperc kesessel fogja lekovetni.Ez igy ebben a formaban inkabb idegesito mint szorakoztato, hiszen megnyomod a gombot, hogy reagalj egy mozdulatra, de mire a karaktered kivitelezi azt, mar mas a szituacio. Ez igy maxumim reszegen okorkodni jo, rendesen nem lehet vele jatszani.
Nézd csak azt, hogy pl add a kontrollert olyan kezébe, aki életében még nem Mortálozott. Vársz tőle látványos, összefüggő kombókat? Valószínúleg csak gugolás-felállás és egyenes ütés az amit ki tudna magából hozni... fel-le-fel-le-fel-ütés-le.
http://www.youtube.com/watch?v=EbKS2E0hRok
és
http://www.youtube.com/watch?v=4yXBzqpZScw
Ha enneél a játéknál jók lesznek az irányító kombók, akkor lehet ez nagyon jó játék is! Ha viszont olyan lesz, mint egy jelbeszéd, és arra boxolnak a karakterek, akkor az kevésbé lesz jó
ew...
Próbáld például így: A csonttörő ütéseket és rúgásokat a Kinect előtt mozogva hajthatjuk végre
Creative Commons, felhasználása és módosítása engedélyezett! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.