Két hét van hátra az Xbox One premierjéig, de a kinectes hangutasítás csínját-bínját még nem prezentálta nekünk a Microsoft. Most ez az idő is eljött, megnézhetjük, hogy miként navigálunk majd a szenzorral a dashboardon.
Az alábbi videóból kiderül, hogyan kell bekapcsolni a konzolt a Kinecttel, miként töltünk be videókat, hogyan csatlakozhatunk egy játékba stb. Szintén szó lesz a videómegosztásról, a tévézésről, az Internet Explorer használatáról, illetve a Skype hívás fogadásáról is.
Ha a látnivalók mellé némi írott fejtágításra is vágysz, látogasd meg az Xbox.com weboldalt is!
A One-iPhone párhuzamot úgy értettem, hogy az Apple nem gyárt hagyományos, érintőképernyő nélküli telefonokat, a Microsoft meg nem gyárt kinect szenzor nélküli konzolokat. Ők valószínűleg így látják a videojáték-irányítás jövőjét. Meg szerintem a PC-k jövőjét is. Nem mondtam, hogy ez jó, vagy rossz, vagy hogy mindenkinek tetszik. Sok ember hülyét kap az érintőképernyőtől, az nem költ drága okostelefonra, hanem vesz mást. Sok más ember hülyét kap a mozgásérzékelőtől, az nem vesz One-t, vesz mást. Tényleg drágább a One a szenzor miatt, mint a PS4, ez tény. Ha mozgásérzékelős konzolt akarok, akkor One-t veszek (vagy Wii-t), ha hagyományosat, akkor meg PS4-et.
És szerintem nem lehet különválasztani a szenzort a géptől, mert ha nincs MINDEN gépben, a fejlesztők megint ignorálni fogják. Így viszont nyugodtan kihasználhatják a mozgásérzékelő lehetőségeit és aktívan használhatják minden One-on megjelenő játékban tudván, hogy mindenkinek van, minden konzol egyforma. Megjegyzem, ez a konzol alapvető értelme. Hogy mindenkinek egyforma.
Nem látom be, hogy miért csengetne le bárki pénzt egy olyan dologért, amit nem használnak majd. Aki nem szeretne mozgásérzékelős konzolt, az vesz PlayStation-t, az is tök jó gép és még olcsóbb is. Hol itt a probléma?
Tekintheted úgy a szenzort, mint egyfajta továbblépési próbálkozást az érintőképernyőtől.
Amugy mind a ketto csutkagazon ment mar jo ideje es fejlesztok soxor azon tortek a fejuket min butitsanak, hogy menjen normalisana cuccuk.
Ps3-on egy rakas dolgot szofveresen kellet megoldani amit a box hardverbol letolt.
Ez el is vitte az erofolenyt a faszba.
Es ugyanaz a jatek neha meg igy is rondabb volt rajta.
Ott volt a proci ami gyors volt, ellenben a memoria kontrollerrel es a memoriaval ami meg fatengelyes, a video resz feature listaja meg igen kurta volt, mint mar emlietettem par sorral feljebb...
http://kotaku.com/rumored-xbox-one-launch-issues-lead-to-lots-of-question-1453405464
Ez jo volt.:D
A kinect meg jó befektetés, az összes kisgyerek be van sírva érte. És ki fogja harcolni, hogy olyant kapjon. Ez a nagy többség, ami felé a tv-vel is nyit az MS meg ugye a sanyi is. A hc gamerek örülhenek, ha kapnak egy kis sarkot a gépben. Ebből van a lé.
Ha én egy zongora gyártó lennék és gyárthatnák évente egy tökéleteset keresnék vele egy millát, vagy gyárthatnák 12db nem teljesen tökéletest és keresnék vele 6 milliót ne melyiket választanám... És ti?? Szerintem tudjuk a választ.....
#22: Továbbra se értem ezt a rásózást, ha nem kell a Kinect, akkor ne vegyél XO-t. Ennyi erővel minden konzol gyártó ráderőszakolja a saját kontrollerét mert a géphez csomagolja, ahelyett, hogy te eldönthetnéd az kell-e neked vagy sem.
"Ezt nem teljesen értem...Kinect nélkül besül a fejlesztés?Vagy ha a kinect-re kihegyezett játékokra gondolsz,kurvára nem mindenkit fog érdekelni,simán meglehetett volna oldani,hogy ne egyben legyen a gép és a kinect,de nem így cselekedtek."
Ha nem ilyen egysíkúan állnál a dolgokhoz, akkor értenéd. Eddig a Kinect feature-ök megvalsóításakor, a fejlesztőknek nem csak azon kellet gondolkozniuk, hogy hogyan használhatnák ki a Kinectet, hanem azon is, hogy hogyan csinálják úgy, hogy közben a Kinectel nem rendelkezők is használni tudják. Ebből legtöbször gyatra kompromisszumos megoldások lettek. Továbbá rengeteg fejlesztő bele sem kezdett az egészbe, mondván, a potenciális vásárlóiknak csak egy elenyésző rész rendelkezik Kinecttel. Amúgy a Kinect-only játékok is sokat kamatoztathatnak ebből. Ugyebár nagyobb célközönség, nagyobb büdzsé, több és minőségibb Kinect játék.
Ezt a lusta fejlesztős dumát nem igaz, hogy nem unjátok. Eleve nem jogos a fejlesztőktől elvárni, hogy több munkát fektessenek a PS3-ba, miközben a multiplatform címek eladásai alul is maradnak. Meg amúgy se a fejlesztők döntik el, hogy mennyi idejük, pénzük lesz a játék elkészítésére
Abban viszont igazad van hogy az új generációban nem ez lesz a felállás, így fölösleges azzal példálózni, hogy a PS3ból se hozták ki az erőkülönbséget.
Az eddig látottak tetszettek.A mostani sebesség is.
A LIVE-ot nem kell bemutatni.
Kinectimals!!Látnod kellett volna a lányom arcát.Én pedig egy Homecominggal is frankón elvagyok most.
A többi porhintés,és találgatás.Aki még mindig az ez erősebb lesz-nél tart az bekaphatja!!!!!!!!
#1: Szerintem ez a jövő, még ha jelenleg nem is a legprecízebb dolog, de ahhoz, hogy a jövőben kiforrott hang és gesztus alapú interface-eink legyenek, ahhoz ilyen lépcsőket kell végigjárni.
#3: Csak tudnám miért zavar téged ez ennyire. Egyrészt úgysem akarod megvenni, másrészt meg ennek a terméknek ez a koncepciója. Az Ms teljesen racionálisan meg is indokolta miért van erre szükség. Azt szeretnék, ha fejlesztők támaszkodhatnak arra a játékaik fejlesztése közben, hogy minden egyes XO felhasználó rendelkezik Kinect-tel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.