Az NVIDIA továbbcsiszolta az Assassin's Creed IV: Black Flag PC-s verzióját, a legfrissebb patchnek köszönhetően sokkal látványosabbak a PhysX-hatások, mint korábban. Győződj meg róla te is!
Jól járnak a Geforce GTX-tulajok, ha az egyik kedvenc játékuk az Assassin's Creed IV: Black Flag, elvégre a legújabb frissítéssel még szebb lett a PC-s verzió. Nem untatnánk titeket az olyan szakkifejezésekkel, mint a továbbfejlesztett HBAO+ Ambient Occlusion vagy a simább TXAA, inkább nézzétek meg a saját szemetekkel a különbséget!
úgy tűnik a fejlesztők átestek a ló túloldalára, mert nem is valósághű és még zavaró is (elsütőd a pisztolyt és utána nem látsz semmit)
Ahhoz meg nem kell abban a korban élned, hogy lásd milyen füstöt adnak ezek a fegyverek. Vannak úgynevezett replikák amik a pontos másai az akkori fegyvereknek, szóval meg lehet nézni:) Én már sütöttem el ilyet, igaz golyó nélkül.
Na meg vannak még akkoriból megmaradt fegyverek is amik restaurálva lettek.
http://www.youtube.com/watch?v=4D3HfqrpVhk
Más: nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nem éltem az 1700-as években, így nem tudom, hogy mekkora füstje volt a fegyvereknek akkor. Azt viszont tudom, hogy ha meggyújtják a sima puskaport, annak lehet ekkora füstje, akár olyan kicsi mennyiségnek is, mint ami egy ilyen pisztolyhoz kell.
+1 Persze ez szép és jó, de jobb lenne, ha normális drivereket is írnának...
Szétoszlik a füst, ahogy áthalad rajta valaki. Ezt anno a Batman AA-ban láttam először, mint physx effekt.
Ez persze nem változtat a tényen, hogy mindeközben semmit sem látni a füsttől... :)
A füst effekt meg rohadt jó lett!
#5: a TXAA újfajta élsimítás az újabb Nvidia kártyákon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.