A Microsoft Studios fejese, Phil Spencer az OXM-nek árulta el, hogy a Microsoft fejében megfordult, hogy az Xbox One lemez nélküli konzol is lehetne - a kérdés relatíve későn, 2013 közepe felé dőlt el.
"Természetesen a bejelentés és az E3 után elég sok visszajelzést kaptunk arról, hogy milyen változtatásokat akarnak az emberek" - mondta. "Ekkor komolyan gondolkodtunk rajta, hogy kell-e optikai meghajtó az Xbox One-ba, vagy előállhatnánk egy lemez nélküli konzollal, de ha megnézed az internetes sávszélességet és a játékok méretét, az rögtön problémákat vet fel."
"Szóval úgy döntöttünk - szerintem helyesen -, hogy Blu-ray meghajtót használunk, és egy egyszerű módszert biztosítunk a játékosoknak ahhoz, hogy egy csomó tartalmat telepíthessenek fel. De ahogy az eredeti elképzeléseinkből is láthattátok, egy, más eszközökéhez hasonló digitális ökoszisztéma kiépítésére koncentráltunk."
A lemez nélküli Xbox One egyébként sok mindent megmagyarázott volna, ahogy anno Yusuf Mehdi is megjegyezte, a Microsoft sokat vitatott koncepcióját "lemezmeghajtó nélkül könnyebb lett volna megérteni".
De ugye nem volt kötelező a teljes telepítés. Én most a kötelező telepítésre gondolok (lévén az opcionálist nem használták túl sokan). Míg PS4/XO-n kötelezően fel kell telepíteni az egész lemezt.
Ami nálam van, az az enyém, szeretek nosztalgiázni is, és nem szeretek másoktól függeni lehetöség szerint. Most letöltöm pl. a lópikula játékot, végigviszem, letörlöm. 3 év múlva eszembe jut, hogy kéne még vele egyet játszani, de látom, hogy "lópikula support" nincs többé, mert úgyis kevés ember akar még játszani vele... és le sem tölthetem, mer' akkor minek...
És a PS3/X360 vadul pörgeti a lemezt a legtöbb játéknál ha nincs semmi illegális dolog a gépeden.
En sem. Az elozo gen is igy mukodik, nem kotelzoen igaz de nem hinnem, hogy barki szivesen hallgatja az optikai meghajto visitasat jatek kozben. A lemezt indulaskor csekkolja es onnantol kuss van. Szoval ebben semmi uj nincs. Jo napot.
Ennyi.
Amíg az USA nincs kész rá, addig nem lesz ebből semmi.
Van is ilyen lista, hogy a világ mely országában milyen az átlag kapcsolat, és ezen a listán az USA-val van egy helyezésen, valahol a 15-16. hely környékén.
De amúgy igazad van, mert az internet még az USA-ban is probléma sok helyen.
Kotakun volt egy hír a múltkor és oda írtak olvasók kommenteket, hogy milyen netért mennyit fizetnek az USA-ban. Volt aki 1 Mbit/s-es letöltésű internetért 30-40 dollárt fizetett havonta 20 Km-re egy nagyvárostól, míg az adott nagyvárosban meg 100-150 Mbit/s-es netek voltak ugyan ennyi pénzért.
x360-on meg ha rgh van rajta akkor 0 a lemezhasznalat, ftp-rol tolod ra a jatekot, semmihez nem ker lemezt. Csillio eves dolog, hogy telepited a jatekot, ez a minimum egy next gennel.
Angolon meg 49.99 font. Mind2 drágább mint a bolti kiadás. Boltban egy új megjelenés PS3-ra 12 ezer.
USA store viszont más kérdés. Ott olcsóbb mint a bolti játék, vagy pedig egy árban van. Én is már ott fogok vásárolni PS4-re, mert az itteni árak vicc kategória. USA storen 60 dollár egy PS4 játék, ami ugyan annyi mint nálunk egy dobozos PS3 játék újonnan, sőt még olcsóbb is.
Minden játékot feltelepítenek a gépek teljes mértékben a HDD-re, és a lemez csak addig pörög amíg beolvassa a játékot. Utána leáll és a játék már a HDD-ről fut mindkét gép esetében.
A dlc-k nagy resze igy jelenik meg mar eleg regota, pl bf3 premium. Ez nem volna ujdonsag..
Viszont a full digitálissal sok próbléma lenne. pl sávszélesség nálunk itthon max 10/0.5 ammi egy 50gb os játéknál elég lassú lenne. De végülis ha a héttérbe töltene én tudnék várni több órát is de lehet más nem lenne ennyire türelmes. Valamint probléma lenne az MS szerverek túlterhelése is.
Pont nem azt fogják nézni, mivel eleve sokan azután kattintanak a Download -ra, miután lecsekkolták az árát... itt jön fel a kérdés, megéri-e megvenni a kis pénzemből?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.