Az állítólagos fejlesztő az Assassin's Creed III single playerén dolgozott, és a Redditen osztotta meg az élményeit. Egyébként már nincs a Ubisoftnál, és azt is leszögezte, hogy minden nehézség ellenére örült, hogy ott lehetett a cégnél, mert rendkívül sok tapasztalatot szerzett.
Mint mondta, az Assassin's Creed III fejlesztése alapvetően azért volt problémás, mert a kreatív csapat és a producerek irreális elvárásokat fogalmaztak meg a projekttel szemben, folyamatosan változtattak a feature-ökön, és egyszerűen lehetetlen volt mindent megcsinálni kizárólag a Ubisoft Montreal berkein belül. Hogy időben készen legyenek a csapat mérete folyamatosan változott, a végére körülbelül 500-600 embert vontak be a munkálatokba.
Az óriásira hízott fejlesztői gárdát ugye ráadásul nemcsak a montreali stúdió adta, közreműködött a Ubisoft Quebec, a Ubisoft Annecy, a Ubisoft Bucharest és a Ubisoft Singapore is, ami azt eredményezte, hogy a projektet baromi nehéz volt koordinálni, részint azért is, mert az egyes csapatok eltérő időzónákban működtek. Hozzá kell tenni, hogy ezzel párhuzamosan zajlott a Far Cry 3 és a Watch Dogs fejlesztése is, az ezekhez szükséges fejlesztői erőforrásokat pedig tőlük vették el.
A Desmond-szálra jóformán tojtak a készítők, ráállítottak egy B-csapatot, ami ráadásul csak ritkán kommunikált a játék fő részét kalapáló teamekkel. A reddites forrás szerint mindenki tudta, hogy ez így nem lesz jó, de mondhattak bármit, a vezetőség gyakorlatilag becsukta a szemét, és meggyőzte magát arról, hogy mennyire jól mennek a dolgok.
Állítólag konkrét csapatoknak fogalmuk sem volt arról, hogy min dolgoznak a többiek, végső soron ez vezetett oda, hogy a Homestead-részt, a fegyverkészítést és a vadászatot is az utolsó percekre hagyták a fejlesztők. A játék végéről egy nagyobb jelenetet két héttel a befejezés előtt vágtak ki, miközben olyan technikai problémák adódtak, amiket nem tudtak időben kijavítani. Ez az volt az első játék, ami az új AnvilNext motort használta, márpedig azt elsősorban a next-gen gépekre és PC-kre tervezték, ezért PS3-on és Xbox 360-on nem muzsikált a legjobban. A legérdekesebb, hogy a Ubisofton belüli általános vélemény az volt, hogy az Assasin's Creed III tulajdonképpen csak egy techdemó a negyedik rész és a jövőbeli projektek előtt.
A forrás hozzátette: a hasonlóan nagy csapatokhoz képest egyébként a Ubisoftnál sokkal nyugodtabbak a körülmények, csak az évenkénti megjelenés miatti időkorlátok, a rengeteg csapat koordinálása és az új engine forgatott fel mindent.
És sajnos nem olyan lett mint ez.:
https://www.youtube.com/watch?v=Je-5qCMzaH8
Ennek résznek volt/van a leges legjobb témája, helyszínei stb. de elbaszták azzal hogy túl korán adták ki, sőt, lehet hogy nem is kellett volna kiadni, csak pár évvel később next gen exkluzívként. Szerintem az ACIII megérdemelt (megérdemelne) volna egy sokkal részletesebb, szebb, nagyobb változatot. Biztos vagyok benne hogy a 360/PS3 gyengeségei miatt az ötleteik negyedét-felét kidobták. Nem pedig azért mert úgy gondolták hogy nem illenek a játékba...
Vagyis kurva hülyén hangzik, de én szeretnék egy új ACIII-at. :D
De mivel az sajnos nem lesz, így az elvárásaim a következő AC-tól, a tél mint évszak (nem csak néhány scriptelt küldinél) és erdők... :D
Ha bárki lehúzta volna a játékot, akkor hitelességet vesztett volna. Ezért alakult ki az a furcsaság, hogy az AC III. részének csak úgy röpködtek a 8.5, 9-es értékelések, miközben mindenki tudta, hogy silány a termék.
A hangnemedből ítélve, téged nem is az zavar, hogy Budapesten nincs Ubisoft stúdió, hanem az, hogy Bukarestben viszont van.
1. PC-re olyan szinten optimalizálatlan volt,hogy az valami borzalom. Nem hiszem,egy HD6850-es kártya,meg 4 magos AMD proci mellett minden lowra véve is max 20-25 fps-sel kellene futnia.
2. Connor olyan szinten érdektelen egy karakter volt,hogy nekem teljesen élvezhetetlen volt. Ez az a rész,amikor már tényleg csak azért játszottam,hogy meg tudjam,mi történik Desmonddal.
Egy szó mint száz,eddig az összes AC-részt megvettem. A 3-at kölcsönbe kaptam,de nem is bánom,mert hogy nem éri meg azt a pénzt,az fix. A 3. rész nekem olyannyira nem tetszett,hogy a black flaget már konkrétan le is szarom,egyszerűen elvesztette az érdeklődésem a sorozat. Talán majd egyszer még jönnek igazán kreatív részek,mint anno a 2. rész volt (meg esetleg a Brotherhood)
2. Amúgy az hogy van, hogy Bukarestnek is van Ubisoft részlege, de nekünk Budapesten meg nincs? Elvégre az AC trailereket is egy Budai stúdióban szokták összetákolni. Jó persze ez nem indok, de nem hiszem hogy a románoknál okosabb és ügyesebb fejlesztők lennének mint nálunk...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.