Az IGN mikrofonvégre kapta a Ubisoft Montreal vezérigazgatóját, Yannis Mallatot, aki nosztalgiázott egy sort a Splinter Cell-sorozat eredetéről. Sam Fishernek nem volt könnyű útja az ismertségig. Az első részt kezdetben a Ubisoft New York készítette, vagyis csak ötletelt rajta.
Az akkor még The Drift nevet viselő alkotás egy hetvenes évekre jellemző retro-sci-fi lett volna repülő autókkal, többféle funkcióval rendelkező fegyverrel. Ráadásul a játékos ténykedésére tömegek reagáltak volna.
Sajnos a projekt több sebből vérzett, ám a Ubisoft menteni akarta a helyzetet, megpróbálta megszerezni a James Bond-jogokat a játékhoz, de az nem sikerült. A The Driftet tehát félretették, a New York-i stúdiót bezárták, a csapat egy része átkerült a Ubisoft Montrealhoz.
2000 augusztusában porolták le a címet újra, amikor a kiadó felvásárolta a Red Storm Entertainmentet, megszerezte a Tom Clancy-licencet, illetve az Unreal Engine-t. Bekerült a kalapba a kémkedés lehetősége, a térfigyelő kamerák, a lopakodás és a közvetett harc is. A Ubisoft menedzsmentjét azonnal megnyerte a koncepció, s arra kérte a montreali brigádot, hogy készítsen egy igazi "Metal Gear Solid 2-gyilkos" játékot.
Innen már történelem.
Mondjuk nekem a Blacklist is tetszett, még ha egy kicsit többet is vártam tőle.
Mindenesetre lehetne egy folytatás, én nem ellenezném. :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.