Húszórás kampány az új Wolfensteinben

  • Írta: zoenn
  • 2014. február 27.
  • Pletyka
Link másolása
A héten számos interjút és előzetest olvashattunk a Wolfenstein: The New Orderről, így már tudjuk azt is, hogy a Wolfenstein 1080p-ben hasít az új konzolokon, és hogy jó hosszú kampányra számíthatunk.

Az első és legfontosabb információ a felbontást és a sebességet illeti. A Bethesda illetékesei megerősítették, hogy a Wolfenstein: The New Order 1080p-ben fut 60 fps mellett Xbox One-on és PS4-en egyaránt. Ez annyit jelent, hogy a fejlesztők kihozták a maximumot a Microsoft konzoljából is, sajnos ugyanez nem mondható el más slágercímekről.

Ami pedig a single kampány hosszát illeti: normál nehézségi szinten nagyjából 15-20 órás mulatságra számíthatunk, de ez nagyban függ a játékos FPS-es tapasztalataitól, pluszban az is megnyomja a játékidőt, hogy életerőnk nem regenerálódik, elsősegélycsomagokat kell gyűjtenünk, ha megsérülünk.

A játék egyébként május 23-án jelenik meg.

39.
39.
trion96
#37: De mondhatni a ps3 exclusive címek IS SZEBBEK mint a box exclusive címek.
Bocs ez kimaradt :D
37.
37.
trion96
Én pl a gta 5-re gondoltam, ott igen nagy a különbség néhol ps javára.
Vagy mondjuk a tomb raider.
De mondhatni a ps3 exclusive címek mint a box exclusive címek.
Akkor gondolom a BR az oka
34.
34.
Yami
#33: Én nem vettem észre ilyen jelenséget, de ha van, akkor igen, valószínűleg a BR miatt. Több a hely és PS3-on már régóta bevett technika, hogy a textúrákat RAW formátumban tárolják a lemezen és közvetlenül onnan streamelik ki.
33.
33.
trion96
Akkor az miért van, hogy a mostanába megjelenô játékokba szebb ps3-on a textura mint xbox360-on, a Blu ray miatt?
Nem rosszból, tényleg érdekel.
31.
31.
Yami
#29: Ajánlom figyelmedbe az Ábrázoló geometria és komputer grafika c. tárgyat, az ELTE-n egy félév alatt meg lehet csinálni, és ott elmagyarázzák, miért írtál baromságot. Ha még ezt megfejeled egy Számítógép architektúrákkal, akkor akár még azt is belátod, hogy a memória sávszélesség leginkább a textúrák betöltéséhez szükséges időt befolyásolja.
Vágod?
30.
30.
#25: Megvalaszoltad.
Tesco gazdasagos konverzio.
:)
29.
29.
#28: Jo kerdes.
Felteheted magadnak is.
Amugy a texturak lehetseges meretet, mondjuk a memoria savszel is bekorlatozza.
Nem mindegy, hogy azt a 8k-s texturat mibe huzod be, hajitod ki, vagy masolod mashova, ddr3-ba vagy gddr5-be.
A gpu-nak sem mindegy hogy 8k, 4k vagy 2k egy textura.
Vagod?
28.
28.
Yami
#24: A textúrák felbontása az egyik legjobban skálázható aspektusa egy játék grafikájának. Minimális munkával megvalósítható.

#25: A textúrák méretét a grafikus memória mérete korlátozza, nem pedig a grafikis teljesítmény. Ha jól tudom ez az adat a két konzolnál azonos.

Csak tudnám, hogy az ilyen tech-zseniket hol képzik, mert egyre több van belőllük.
26.
26.
ikaralyos01
#25: Ettől függetlenül tetszik. Valószínüleg tuti vétel lesz ps-re
25.
25.
ikaralyos01
#24: Gyakorlatilag mind a pc-s mind a ps4-es verzió le van húzva az xbox1 szintjére. Mennyit fizethetett ezért a mikrofos? Vagy csak kényelmesebb volt megcsinálni a legszarabbra és copy paste a többire.
24.
24.
FrankBlack
#19: "Ezzel csak az a baj, hogy PC-n is ugyan olyan gagyi a beton textúra"
mert szokás szerint xarnak bele a pc-s verzióba...
22.
22.
Rakottkrumpli
#17: Ha annak a 20 órának csak a fele lesz meg, még úgy is dupla annyi lesz a játék idő, mint a legtöbb mai fps-ben.

#20: Akkor te sem codoztál még...
21.
21.
Alastor01
Azért rmélem, hogy annak a 20 órának a fele nem QTE-ből fog álni! Akkor már fél siker.. :)
20.
20.
simon 555
#11: Hát szerintem ennél jobb példát nem találsz az agyatlan mész és lövök tömeglövöldére :D
Persze ettől nem lesz rossz, mert ezt a játékot annak is szánják.
De ha csak nem lesz valami über-mega story alatta akkor az a 20 óra veszettül unalmas lesz a végére és azt fogod érezni, hogy bár vége lenne már.
19.
19.
simon 555
#12: Ezzel csak az a baj, hogy PC-n is ugyan olyan gagyi a beton textúra :D
18.
18.
br1Koo
#17: "15-20 órás mulatságra számíthatunk, de ez nagyban függ a játékos FPS-es tapasztalataitól"

Konkrétan ezzel a mondattal árulták el a fejlesztők, hogy azoknak lesz 20 óra, akik a levegőt bámulva keresik az egeret az asztalon.. :) Én azért várom, mert ps4-et tutira boltolok, és az előzetesben tetszett az alapsztori.
17.
17.
Drazhar
Szerintem a többség elég ideje játszik már itt ahhoz, hogy benyaljuk ezt a 20 órát. Amit mindig előzetesen nyilatkozgatnak mindig jó ha a 60%-a sikeredik a végére. A 3 órás CoDokat is mindig 6-8ra ígérik...
16.
16.
Régivel játsztottam, de nem nagyon jött be az sem.
14.
14.
FrankBlack
#13: Az eddigi infók alapján elég esélyes, hogy nekem is nagy kedvenc lesz, de azért megvárom mi lesz a tényleges végeredmény.
13.
13.
Az ev jateka lesz nalam :-)
12.
12.
FrankBlack
#4: "De azért a beton textúrái lehetnének magasabb felbontásúak is"
Talán azért nem magasabb felbontásúak, mert akkor meg nem menne a játék 60 FPS-el, 1080p-ben az új konzolokon :)
11.
11.
rayden02
#9: Nekem a tömeglövöldéről más játék jut eszembe!
10.
10.
Caine
Végre már egy jó hosszú single kampány!Csak ne legyen egy idő után unalmas!
9.
9.
simon 555
#7: Csak ne üljön le a végére az a hosszú játékidő:)
Azért 20 óra nem kevés egy tömeg lövöldének.
8.
8.
fojesz
#7: Köszi, javítottam.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...