A Microsoft az idei GDC keretei között, március 20-án fogja bemutatni a DirectX legfrissebb főverzióját, méghozzá egy szponzorált előadáson, ami a DirectX: Evolving Microsoft's Graphics Platform címet viseli.
Túl sokat nem tudunk róla, de a teaser anyagok alapján sejthető, hogy milyen irányban javítana a Microsoft a DirectX 12-vel: a redmondiak leírása szerint a fejlesztők azt kérték tőlük, hogy "hozzák őket közelebb a vashoz" és hogy hadd kaphassanak "olyan eszközöket, amikkel az utolsó cseppig kihasználhatják a PC-jük, a tabletjük, a telefonjuk és a konzoljuk teljesítményét". Ebből nem nehéz kitalálni, hogy a következő generációs DirectX alacsony szintű API lesz.
A hivatalos teaser oldalon egyébként szerepel az AMD, az Intel, az NVIDIA és a Qualcomm logója is, tehát ezek a hardvergyártók már biztosan a támogatók között vannak.
Meddig volt tamogatva a dx9 miutan kijott a dx10?
Na a panik ennyire jogos.
Na ez egy jó kérdés:
AlphaPapa: For those of you saying this won't work with Xbox One or DX12 was an afterthought patch to work, let me break this down for you in the most simple way I possibly can. Microsoft builds its consoles around its own software, they do not build their software around their hardware. Xbox One was designed from the beginning to work with DX12. Their whole SOC which by the way was a $3bn design and fabrication partnership with AMD is designed for multi channel free flow of data packets (search PRT in hardware or Tiled Resources), hence the split banks of 15MB dRAM on chip with the data move engines and the 32MB eSRAM on chip. It was not a cheap way to save money on GDDR5 as Sony spent $0 on R&D and just bought their system off the shelf. So MS spend $3bn and Sony spend $0. With me so far? Why spend that amount of money building a fully custom APU only for it to be weaker than an off the shelf APU they could have bought and saved all that money themselves? Does that really make sense to you? And not have it designed specifically for their own software they are developing alongside it. The fact is the biggest graphics whore developers in the World are making games for Xbox One, Epic, Remedy and Crytek. Why would they choose to work with the "weaker console". DX12 will also open up other features on Xbox One such as the 15 offloading chips to the APU which will offload tasks from the GPU. So you have high bandwidth eSRAM/dRAM streaming PRT through hardware (displaying 6GB scenes on instant call in 32MB eSRAM) and offloading chips to the GPU also. Xbox One launched way to early and e3 onwards will demonstrate this.
Lesz itt majd még pislogás gyerkőcök...:-)
Nem is lehetne kihasznalni mert szintiszta szemet mar az egesz
Kis tulzassal tobb eroforras megy miatta veszendobe mint ami hasznosul kb.
Ezert kell uj.
Csak remelem ez nem valami osszeferceles a "repedesek" nyallal valo betaknyolasa lesz hanem belenyulnak majd ahol kell es annyira amennyire kell.
Kb ugy kepzeld el mintha lenne egy 3000 cm3-as kocsid ami megy 300km/h korul, de 70 litert eszik es lecserelned egy 2600-asra ami 25 literrel ugyanezt produkalja.
De persze a legjobb lenne ha két módja lenne az új DX12-nek. Egy hasonlóan "magas" szinten mint eddig is volt, a kezdőknek és a haladóknak, elvégre a stabilitás érdekében nem engedték az embereket túl közel a vashoz. Második meg a leendő vasközeli mód, a profiknak, akik már elég tapasztaltak ahhoz hogy ne okozzanak sok gondot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.